Skocz do zawartości

Zdjęcie

renault 133.14


45 odpowiedzi na ten temat

#21 Share BIZULEK

BIZULEK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie,małe miasto

Napisany 27 grudzień 2015 - 11:51

renault 133.14

Zasłona chłodnicy (częściowa) podwyższy temperaturę



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 133.14 Dzisiaj, 21:00
  •  

#22 Share marijusz

marijusz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 280 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:POLSKA
  • Zainteresowania:BÓG HONOR OJCOWIZNA i Ojczyzna (czywiście)

Napisany 30 grudzień 2015 - 20:44

renault 133.14

nie sadze aby brak płynu w czasie ok 2-3 min miał jakies negatywne skutki dla silnika Ale jesli zdazyło sie ze pochodził z 10 min i wlałes zimna wode to jak najbardziej moze byc przyczyna usterki  Ja obstawiam ze pekła głowica i sadzi kompresje na dół silnika Wyjmij bagnet i zobacz jak bardzo dmucha 



#23 Share BIZULEK

BIZULEK

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie,małe miasto

Napisany 30 grudzień 2015 - 20:59

renault 133.14

Przedmuch na bagnecie czy korku wlewu oleju sprawdzimy w ursusach , a nie w reni . Tu jest gruba odma . Przedmuch wypalonej uszczelki pod głowicą raczej objawi się bulgotaniem w chłodnicy o zapachu spalin



#24 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 19:12

renault 133.14 nie wody nielalem tylko wyjezdzalem i wjezdzalem do garażu na sucho

#25 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 20:28

renault 133.14 tylko po uruchomieniu lekko pluje olejem w wydech i po minucie zupelnie przestaje

#26 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 01 styczeń 2016 - 20:36

renault 133.14

Sprawdzałeś luz zaworowy? Co z pomiarami ciśnienia?


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#27 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 20:50

renault 133.14 jeszcze nie bo zimno a jak się ociepli to odrazu zobacze cisnienie. a powiedz mi czemu po odpaleniu pluje delikatnie olejem w wydech i po 30sekundach już nie.mam olej fusch 15w40

#28 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 01 styczeń 2016 - 20:59

renault 133.14

Jasne.

Jesteś pewien, że to olej? Jeśli tak to prowadnica zaworowa i gniazdo zaworowe (ale nie koniecznie).

Może to być także płyn chłodniczy, ale wtedy przy odpalaniu będzie biały dym.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#29 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 21:02

renault 133.14 tak to olej świeży nieprzepalony taki jak misce. a powiedz ten mój olej 15w40 to może szkodzić silnikowi w zime ?

#30 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 01 styczeń 2016 - 21:08

renault 133.14

Tak, przy temperaturach ujemnych, szczególnie poniżej - 200C zanim olej dotrze do wszystkich elementów smarowniczych mija nawet 20 sekund a przez ten czas silnik pracuje "na sucho".


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 133.14 Dzisiaj, 21:00
  •  

#31 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 21:11

renault 133.14 jaki najlepiej wlac?

#32 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 01 styczeń 2016 - 23:05

renault 133.14

W Polsce, w naszych warunkach atmosferycznych najbardziej optymalnym olejem jest 10W40, ale dobrej jakości. Nie każdy olej 10W40 jest identyczny.

 

Olej 15W40 to zwykły olej mineralny i w naszych warunkach zimowych nieodpowiedni.

Olej 10W40 to przeważnie półsyntetyk lub HC (hydrocracking).

Prawie żaden olej 15W nawet najdroższy nie będzie lepszy od 10W.

Rzadko stosuje się w ciągnikach oleje 5W, natomiast 0W nie stosuje się wcale ze względów finansowych. Także z tych samych względów nie stosuje się innych olejów na zimę a innych na lato.

 

Poniżej zamieszczam tabelkę, która pomoże w doborze oleju:

oleje dobór.jpg

 

Poniższa tabela przedstawia w jakich temperaturach otoczenia dany olej ma zastosowanie:

oleje a temperatura otoczenia.jpg

 

Zdjęcie poniżej przedstawia zachowanie oleju w temp. -180C.

10W przy -180C będzie jeszcze płynny

15W przy -180C staje się ciałem stałym!

oleje porównanie.jpg


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#33 Share Konstanty

Konstanty

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 23:57

renault 133.14

tylko po uruchomieniu lekko pluje olejem w wydech i po minucie zupelnie przestaje

 

A tak z ciekawości zapytam, gdzie obserwujesz ten olej w wydechu, w który konkretnie miejscu - za kolektorem, za tłumikiem  ??



#34 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 styczeń 2016 - 04:40

renault 133.14

czyli na okres zimy lepiej zalewać 10W-40,ale jaką firmę proponujesz.



#35 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 02 styczeń 2016 - 09:31

renault 133.14 olej lekko dmucha góra tlumika tylko przez kilnascie sekund

#36 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 02 styczeń 2016 - 13:57

renault 133.14

czyli na okres zimy lepiej zalewać 10W-40,ale jaką firmę proponujesz.

 

Pisałem to wielokrotnie, ale jeszcze raz napiszę. Stosuję tylko i wyłącznie oleje marki FUCHS. Używam je nie dlatego, że tylko one są najlepsze, ale dlatego, że są sprawdzone i wypróbowane w ekstremalnych warunkach przeze mnie. Dodam także, że nie jestem żadnym przedstawicielem ani dystrybutorem, czy nawet sprzedawcą marki FUCHS lecz jedynie zadowolonym użytkownikiem dobrego produktu.

 

Do silnika: FUCHS Agrifarm MOT 10W40.

Do hydrauliki: FUCHS Agrifarm STOU MC 10W40

 

W bardziej precyzyjnych skrzyniach biegów (Renault m.in. seria .54) firma FUCHS zaleca inny olej, trzeba wejść na ich stronę i dobrać odpowiedni:

http://www.fuchs-oil...bierz-olej.html


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#37 Share Konstanty

Konstanty

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 03 styczeń 2016 - 14:08

renault 133.14

olej lekko dmucha góra tlumika tylko przez kilnascie sekund

 

Wymiana oleju na 10w40 na pewno mu nie pomoże. Mierz ciśnienie i obserwuj czy płyn chłodniczy z olejem się nie miesza.  



#38 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2016 - 20:31

renault 133.14

Kolego a "ile bierze ci oleju"? To jest raczej nie realne aby tylko na początku ciekł olej a potem nic. Może lać zawór i jak stoi to olej ścieka do wydechu a po rozruchu go wyrzuca. Jak silnik chodzi to go po prostu spala.



#39 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 marzec 2016 - 16:06

renault 133.14

Czy jest możliwość zwiększenia ciśnienia oleju w silniku w renault 133-14 ?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
renault 133.14 Dzisiaj, 21:00
  •  

#40 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1240 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 07 marzec 2016 - 16:49

renault 133.14

Jest możliwość zwiększenia ciśnienia tylko po co?

 

Najpierw trzeba porobić precyzyjne pomiary ciśnienia dla różnych prędkości obrotowych silnika (przynajmniej trzy, czyli przy obrotach biegu jałowego, 1500 i 2350 obr/min) zarówno przy zimnym, jak i rozgrzanym oleju. Potem porównanie oraz interpretacja zapisanych wyników pomiarów. Teraz trzeba odpowiedzieć na kilka pytań: Czy są to typowe wyniki? Czy faktycznie odstępują znacząco od normy? Co jest powodem odmiennych wyników? (pompa olejowa, sprężynka lub kulka odpowiadająca za utrzymywanie ciśnienia, panewki główne lub korbowodowe, ...)

 

Jak będziesz znał odpowiedź na wszystkie pytania, wtedy będziesz wiedział, czy jest sens zwiększania ciśnienia.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Podobne tematy