rogerr33

czy znajdzie się ktoś kto może powiedzieć coś o prasie newholland d2000??

Polecane posty

rogerr33    0

Witam

Mam zamiar rozejrzeć się za prasą new holland d2000 czy ktoś może prasuję taką prasą i może coś powiedzieć na jej temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogerr33    0

A właśnie te modele będą lepszym rozwiązaniem. Właśnie słyszałem o d2000 new hollanda że prasy dają radę co sądzicie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Nie rozumiem " będą lepszym rozwiązaniem "  ? To stara konstrukcja z 1987r  praktycznie nie osiągalna w Polsce ,chyba że masz gdzieś tani egzemplarz na oku .Wiadomo że części będą drogie i ciężko osiągalne ,chyba że będą pasować od hesstona 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rogerr33    0

Naprawdę nie znam się na dużej kostce. Mam doświadczenie tylko z rolującymi. Ale mam wolny ciągnik 150koni i zamówienie na słomę więc pomyślałem o takiej prasie nie wiem będę wdzięczny za pomoc wyborze prasy która będzie dobrym rozwiązaniem.

o tych ogłoszeniach myślę żeby obejrzeć

http://olx.pl/oferta/prasa-new-holland-d-2000-CID757-ID6UBg5.html#26d51b2ebd

albo tańsza i z vat odzyskam wyjdzie w dobrej cenie

http://olx.pl/oferta/prasa-duza-kostka-new-holland-zamiana-nie-claas-krone-CID757-IDap2qW.html#536406b207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13