Polecane posty

PaweLisowicz    88

Jeśli się dociera panewki z wałem to pokaż mi na jakich zasadach się to robi, bo chyba nie powiesz mi, że trzeba docierać tak jak by była kapitalka robiona 😜 Wiadomo, że po remoncie dołu pasowałoby te kilka mtg kontrolować ciśnienie i szybciej zmienić olej, bo zawsze opiłki jakiś pozostaną, zwłaszcza, że jak ktoś nie czyścił otworów technicznych w wale 😉

A co do wału to właśnie rozpołowiłem i wyciągnąłem silnik z 3p, który po kapitalce był może z 200mtg, bo simmering wypchało z tyłu silnika przez duży stan oleju. Jak wyjąłem simmering to zobaczyłem 2 półpiercienie które sobie leżały oparte o ten simmering i go okaleczyły. Po ściągnięciu miski pokazały  się kolejne dwa :ph34r:😄 Nie wiem co teraz zrobią ale nie zazdrosze im bo wszystko nowe było wkładane niedawno :(  

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nismo    7

Witam dziś jadę oglądać Fendta 305 i mam pytanie jakie powinien mieć ciśnienie oleju taki traktor?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Właśnie skończyłem remont silnika osiemdziesiątki. I po pierwszym odpaleniu ciśnienie oleju jest 3,5-4. Moim zdaniem trochę mało. Pompa nowa hylmet razem z zaworem. Wał po szlifie. Baka nie mam tylko filtry nowego typu. I jeszcze mam pytanie czy jak trochę dmucha powietrze z odmy to jest normalne dopóki pierścienie się nie ułożą? Silnik pracował dopiero kilka minut po remoncie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Powietrze z odmy będzie dmuchać nie wiem co się wam ta odma upieprzyła.... Tłok podczas ruchu spręża powietrze nad denkiem jak i pod nim. W nowych silnikach nie ma tzw. odmy grawitacyjnej tylko utrzymuje się tam lekkie nadciśnienie względem ciśnienia atmosferycznego. Wał jest  po szlifie a blok był obrobiony lub w jakiś sposób mierzony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Blok był osiowany i mierzony. Po niedzieli podłącze chłodnice i zobaczę co będzie jak złapie temperaturę. Myślę że może być jakaś nieszczelność między pompa a blokiem. Zwłaszcza że w sklepie dali mi uszczelki do pompy od kolektora wodnego c 360 bo akurat oryginalnych nie mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
1 godzinę temu, antonio86 napisał:

Blok był osiowany i mierzony. Po niedzieli podłącze chłodnice i zobaczę co będzie jak złapie temperaturę. Myślę że może być jakaś nieszczelność między pompa a blokiem. Zwłaszcza że w sklepie dali mi uszczelki do pompy od kolektora wodnego c 360 bo akurat oryginalnych nie mieli

Rozrząd jeszcze sprawdź tam jest kiepsko z racji części które mamy na rynku. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Są szlifiernie że robią szlify nad wymiarowe i nigdy nie uzyskasz dobrego ciśnienia na wale. Sam kiedys kupiłem używany wał do 385 zawiozłem do zakładu z pytaniem jaki szlif jest to właściciel powiedział że 1 ale wał od razu do szlifu ba będzie za ciasny, nic nie robiłem założyłem   super ciśnienie i  było ok. 

I właśnie od niego silniki  wychodziły z max ciśnieniem 4 bar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Dzisiaj zalem płynem i odpaliłem. Ciśnienie niecałe 4atm. Zaślepiłem tą dziurkę w podstawie filtrów i na zimnym było 4,5 a na gorącym na wolnych obrotach 4. Poza tym żadnych niepokojących objawów nie ma. Nie kopci nie stuka równo pracuje. Co robić docierać dalej i obserwować czy szukać dalej przyczyny?

 

Moim zdaniem najważniejsze , że mocno nie spada po rozgrzaniu

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj