Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A nie słyszałeś o takim czymś jak luz na bąku i rozrobione otwory dysz.W nie jednym ursusie c 340 zmieniałem bąka na puszkowe i chodziły kilaka lat.U sąsiada w c 385 i zetorze 8011 zmieniałem z 10 lat temu i pracują oba te ciągniki na areale 80 ha i śmigają.W zetorze robiłem mu 2 lata temu remont góry (głowica i tuleje tłoki korby i wymiana panewek tylko na nowe) i trzyma koło 4 na rozgrzanym a przed zmianą filtra miał max 2 ale weryfikacja bąka kwalifikowała do wymiany.Bąk jest lepszym filtrem oleju od puszkowych tylko ich dostępność.

 

Dysze można zmienić bez problemu, a luz na wirniku gdyby był wyczuwalny gołą ręką to wtedy można by obarczać winą filtr, jednak @ekwador postawił trafną diagnozę, reszta to jest doraźne zatykanie wybitej szyby dyktą.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekwador    11
a co do zaworu to ktoś musiał przy nim grzebać że się nie otwierał przy 5.  :P

 

a może przyczyną od początku była niesprawność tegoż zaworu  :blink:


Nastały kolejne zmiany na Agrofoto

Najwyraźniej został wprowadzony nowy model rządów, mod przekracza normy społeczne, a Admin daje ciche przyzwolenie nie reagując na to.

Terror  nową wizytówką forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po pierwsze to nie szukałem dlaczego mam niskie ciśnienie, bo raczej nie było niskie, bo te 1 było poniżej 500 obrotów, więc obroty  nie dopuszczalne dla silnika.

Po drugie przyczyna niskiego ciśnienia  znalazła się sama przypadkiem, filtr bąk jest  do niczego  jeśli chodzi o utrzymanie dobrego ciśnienia.

Przyczyną nie mógł być zawór, bo po założeniu puszek ciśnienie wzrosło do ponad 10, to chyba logiczne.

 

balcerek zmieniłem bo miałem po prostu ochotę i tyle, z czystej ciekawości.

Efekt mnie trochę zszokował, nowy zawór znowu otwierał się przy 4 barach, musiałem znowu ściągać miskę i podkładać podkładki, bo to za niskie ciśnienie, powinno być około 5 bar.

W tym roku też do 3 letniego NH założyłem sobie LPG, bo miałem ochotę z czystej ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszyscy tak są za tymi filtrami puszkowymi, weźcie rozbierzcie taki filtr po wymianie i zobaczcie co się znajduje w nim, a co w bąku, to zobaczycie który lepiej filtruje.

 

 

filtr bąk jest  do niczego  jeśli chodzi o utrzymanie dobrego ciśnienia.

Przyczyną nie mógł być zawór, bo po założeniu puszek ciśnienie wzrosło do ponad 10, to chyba logiczne.

 

 Chyba żartujesz z tym utrzymaniem dobrego ciśnienia na bąku.

Po założeniu filtrów puszkowych ciśnienie normalnie aż tak nie wzrasta do 10at. więc co jak nie zawór?

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To był filtr wadliwy, bo w dobrym ciśnienie jest super. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ekwador    11

Filtr typu bąk nie ma za zadanie utrzymania jednakowego ciśnienia ;) i nie jest on pełnoprzepływowym ponieważ część oleju jest mu potrzebna do wprawienia się w ruch obrotowy i trafia z powrotem do misy. Te straty były z całą pewnością brane pod uwagę przez producenta silnika 

Zawór jak ma  pokiereszowaną przylgnię lub jak ma tendencję do zawieszania to będzie przepuszczał olej, podobnie w przypadku rys w pompie olejowej.

Przyczyn można jeszcze kilka wymienić 

Edytowano przez ekwador

Nastały kolejne zmiany na Agrofoto

Najwyraźniej został wprowadzony nowy model rządów, mod przekracza normy społeczne, a Admin daje ciche przyzwolenie nie reagując na to.

Terror  nową wizytówką forum

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

silnik mial dwa lata temu robiony remont i był tam włoŻony nowy wał. Jestem jego posiadaczem od tygodnia i zastanawiam się czemu takie nikiel bo był y właściciel mówi że po remoncie zrobił 100 mth max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dwa lata temu miał robiony remont silnika i był wkładany nowy wał np .Po remoncie 100 mth max ma zrobione więc co jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Zdemontuj filtr odsrodkowy i zobacz czy nie rozkrecil sie w srodku. W mojej 912 jakis domorosly mechanik zerwal gwint. Filtr rozkrecil sie podczas pracy cisnienie na wolnych obrotach spadlo do zera. Po tym zajsciu wyrzucilem dziada w cholere i zamontowalem filtry puszkowe. Cisnienie wrocilo na 3 atm na cieplym na wolnych obrotach i na 6 podczas pracy. Nie bez powodu w nowszych Ursusach montowano filtry puszkowe.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Mam takie pytanie otóż oglądałem ciągnik 912 i zapaliłem to cisnienie 3,5 maksymalnie 4 na wysokich obrotach ,a na obrotach minimalnych czyli takich jak tylko udało się najniżej zejsc też 3 -3.5 ,czyli niby dobrze ,ale gdy tylko zgasiłem ciągnik ciśnienie w ułamku sekundy 0 ,czy tak powinno być ,czy ktoś coś wykombinował żeby po odpaleniu tak było? ,dodam że mam mtz i tam po zgaszeniu chwilę trwa zanim ciśnienie spadnie na zegarze do 0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xUrsus912x    0

U mnie w ursusie 902 mam 5 na niskich obrotach a na 1400 6 cisnienia

Moze masz zegar zjeba**  albo silnik do remontu jak dla mnie to za małe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zgrywus223    18

W ursusach i zetorach ciężkiej serii ciśnienie zawsze szybko spada po zatrzymaniu silnika, mam tak też u siebie w zetorze z 4 po zatrzymaniu robi się momentalnie  0, miałem też MTZa i tam tak jak mówisz ciśnienie spadało powoli. Zależy to od konstrukcji silnika i magistrali olejowej.W  c 330 też ciśnienie wolno spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

panowie ale niskie obroty to pojęcie względne. w 30 można tak aby zgasł ale tu troche za długa magistrala olejowa. moim zdaniem niskie to 1000RPM i poniżej 1 bara nigdy nie spada, filtr odśrodkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Jeśli zawór jest dobry to ciśnienie obojętnie na jakim filtrze nie może wzrastać poza granice wyznaczoną przez zawór czyli coś około 5 -5.5.Co do remontu to pewien jesteś że był zakładany 100 mth nowy wał?.Druga sprawa jeśli już był nowy wał to zależy też co to za produkcja była

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam .Mam ursusa 385. Ciągnik teraz na zimnym silniku trzyma 3 a nawet przy max obrotach 4 ath ale jesli ciagnik pojdzie w orke to trzyma słabe dwa a na obrotach jałowych ledwo 1 a czasem nawet 0 .Co jest grane ? Filtr typu bąk po zgaszeniu ciągnika slychac jak jeszcze chwilke chodzi ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprawdź filtr czy nie ma luzu na osi.Jak ma luzy to wymień na puszkowe ale wcześniej podepnij inny zegar aby było pewne że ma takie ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a czy gdy wyjmę miarke oleju na zapalonym ciągniku powinien pluć olejem czy nie ?

Edytowano przez ursus38511

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co jest grane z tym ciśnieniem u mnie ? Kiedyś zimny ale przy wyższej temp powietrza trzymał mi 3 ath a teraz ledwo co 3.Jak się rozgrzeje przy orce np trzyma słabe dwa .Na obrotach jałowych zero .Ciągnik wystarczy lekko spuścić z obrotów zaraz ciśnienie szybko opada a z tego co wiem tak nie powinno być Co robić ? Przecież latem jak pójdzie w gruber to będzie 0 trzymał .Dodam że wał i panewki ma nowe bo poprzedni właściciel podobno robił remont. Czy odpalony ciągnik z wyjętą miarką oleju powinien pluć olejem czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

bąka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bayu86    13

Poszukaj poczytaj dużo już było powiedziane na temat ciśnienia w tych silnikach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic ciekawego nie ma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, wczoraj zauważyłem że miska olejowa pod bagnetem jest cała uchlapana olejem. Gdy wyciągnę bagnet strasznie chlapie olejem. Tak samo gdy odkrece wlew oleju mocno z niego dmucha. Z odmy olej nawet nie kapnie lekko sobie dmucha. Gdy silnik jest zimny to nie wyrzuca dopiero gdy się rozgrzeje olej. Możliwe że się coś zatkało? Mocy nie ubyło a na jesieni sprawdzana kompresja po 30-31 barów pacjent same explorer ii 90
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj