Skocz do zawartości

Zdjęcie

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej


70 odpowiedzi na ten temat

#21 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 16 grudzień 2015 - 12:19

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej mam tak jak na tym zdjeciu powyzej. olej leje agrol u10w40

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej Dzisiaj, 20:59
  •  

#22 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 16 grudzień 2015 - 12:58

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Z tym olejem "szału nie będzie".

Lepkość oleju hydraulicznego oraz jej zależność od temperatury (wskaźnik lepkości) jest podstawowym parametrem branym pod uwagę przy doborze oleju hydraulicznego. W sprzęcie ruchomym (ciągnik) wskaźnik lepkości powinien wynosić minimum 150.

Producent oleju Agrol U 10W40 twierdzi, że jego produkt ma tylko 100. :(

Razem z wymianą oleju wymieniaj filtry.

Kiedy wymieniałeś olej i ile zrobiłeś mth? Jak wygląda olej, zmienił barwę?


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#23 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 16 grudzień 2015 - 13:11

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej pół roku temu i już jest mocno ciemny. filtry oba zmienilem. a jaki olej radzisz. slyszalem że agrifarm ale sam już niewiem o jakich parametrach

#24 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 16 grudzień 2015 - 14:05

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Wygląd oleju daje nam informację o stanie oleju. Zmieniony wygląd (znaczne przyciemnienie) świadczy, że olej uległ procesom degradacji. Zmieniona barwa oleju na ciemną, świadczy także o postępującym procesie termicznego rozkładu ze względu na zastosowanie oleju zbyt niskiej klasy jakości w stosunku do warunków pracy. Co najważniejsze świadczy o niedopasowaniu oleju do panujących obciążeń.

 

U mnie także układ hydrauliczny nie ma lekko, dlatego stosuję oleje dobrej jakości, bo nie stać mnie na częste wymiany i nie mam na to czasu. Takie oleje prawie nie zmieniają swojej barwy, nie wytrącają szlamu, są rzadkie w niskich temp i zachowują właściwości smarne w wysokich temp. oraz wykazują wysoką odporność na utlenianie.

 

Osobiście stosuję tylko oleje marki FUCHS.

Do skrzyni biegów, tylnego mostu i hydrauliki stosuję Fuchs Agrifarm STOU MC 10W40. Jego wskaźnik lepkości wynosi 160; natomiast jego przydatność jako oleju hydraulicznego opisana jest klasą wg DIN 51524 HVLP, czyli prawie najwyższą.

 

Można zastosować olej innej marki (zawsze sprawdzonej przez siebie lub zaufaną osobę), ale o zbliżonych parametrach:

- wskaźnik lepkości musi wynosić minimum 150

- klasa jakości wg DIN 51524 minimum HLP.

Jednakże fakt, że producent oleju zamieści na etykiecie takie parametry to nie znaczy, że ten olej faktycznie je posiada i spełnia!!!???

 


Edytowany przez AlaCapone, 16 grudzień 2015 - 15:44.

Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#25 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 16 grudzień 2015 - 15:37

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

shell spirax s4 wychodzi dość korzystnie cenowo  ;) lub mobil delvac


Polska B

 


#26 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 16 grudzień 2015 - 18:06

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej a powiedz mi kolego jaki olej lejesz do silnika bo co prawda zalalem olejem firmy fusch ale o parametrach 15w40

#27 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 16 grudzień 2015 - 19:05

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Do silnika stosuję Fuchs Agrifarm MOT 10W40.

 

Klasa lepkości jest tylko pewną sugestią a dobiera się do klimatu, w którym silnik ma pracować oraz panujących warunków klimatycznych a naszych jest jak najbardziej odpowiedni.

Ten co obecnie posiadasz byłby dobry pod warunkiem, że nie używasz go zimową porą lub gdy mamy takie zimy, jak obecnie. :D


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#28 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 16 grudzień 2015 - 20:11

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej taki mi doradzil sprzedawca. czyli niezawsze wiedzą co sprzedaja.dzięki za podpowiedz

#29 Share Wojtek987

Wojtek987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 967 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2015 - 12:57

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Nie przesadzajmy, ten olej też jest dobry. Powiedział bym że więcej jak 80% silników (starszych jak 8-10 lat) jest zalanych olejem 15W40. Lepiej wlać "lepszy gatunkowo" taki olej niż byle jaki 10w40.



#30 Share skywalker89

skywalker89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 731 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 30 grudzień 2015 - 20:40

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

kolego @AlaCapone, widzę, że masz bardzo dużą wiedzę na temat renaulta, i widzę że jesteś z lubelskiego :) przeczytałem te dwie strony i prosiłbym o opinię, użytkuję renie 120.54 półtora roku, skrzynie zalewam agrolem u, a silnik zalałem turdusem - tak jak poprzedni właściciel mi zalecił. Żadnych negatywnych skutków z olejami póki co nie widzę. Mam kilka spraw, które trochę mnie niepokoją a mianowicie: nie wiem czy to teraz wysłuchałem, czy było tak od początku i czy ma tak być, ale jak odpalam teraz ciągnik to jakbym słyszał przy pompie wtryskowej jakiś delikatny szmer, ale po rozgrzaniu ciągnika już nic nie słychać. Druga sprawa to pewnie sprzęgło, dosyć ciężko jest mi wrzucić biegi, może dzisiaj na nie rogrzanym ciągniku efekt jest wyraźniejszy, ale mam również czasami wyraźne szarpnięcia jak puszczam sprzęgło (mam elektrohydrauliczny rewers, 3półbiegi - one chodzą wg mnie bardzo dobrze). Czy możesz coś podpowiedzieć? Widziałem, że jest temat gdzie ktoś opisywał jakieś mierzenie ciśnień i regulację sprzęgła ale czy tym się sugerować...



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej Dzisiaj, 20:59
  •  

#31 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 30 grudzień 2015 - 23:49

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Dziękuję za zaufanie, ale tu na forum są dużo lepsi ode mnie. Cieszę się, że kolega @skywalker89 jest z lubelskiego i posiada Renault.

 

Jeśli chodzi o szmer, który zlokalizowałeś i twierdzisz, że pochodzi z pompy wtryskowej trudno mi w to uwierzyć (co nie znaczy, że jest to niemożliwe). Ta pompa jest tak prosta, jak konstrukcja cepa. Bez demontażu pompy i badaniu na stole trudno jednoznacznie coś powiedzieć. Jednakże na Twoim miejscu bardziej skupiłbym się na dokładnym zlokalizowaniu tego „szmeru” i byłbym skłonny umiejscowić go na dole silnika (pompa oleju silnikowego, panewki, wałek rozrządu).

 

Obecnie masz delikatny szmer. Jeśli będzie się on nasilał oraz jeśli temperatura otoczenia (szczególnie ujemna) będzie potęgować szmer lub go wydłużać w czasie to radziłbym poważnie zastanowić się nad zajrzeniem do silnika. Nie lekceważyłbym tego objawu!

 

Choć zapewne od razu nic się nie stanie, bo silniki są wytrzymałe, lecz lepiej i taniej zajrzeć wcześniej.

*Przejdź na stronę i powiedz, czy masz coś podobnego do przedstawionego na filmie:

http://www.agrofoto....zimnym-silniku/

 

Druga sprawa. Jeśli chodzi o skrzynię to musisz przestudiować właśnie ten temat, o którym piszesz. Tam facet dość szczegółowo i przystępnie to opisuje (co i jak, gdzie i dlaczego). Odszukaj temat ja nie jestem w tym dobry, niech wypowie się ktoś mądrzejszy.

 

Tak na marginesie:

1. Czystość oleju. Skrzynia ta ma dość duże wymagania jeśli chodzi o czystość. Koniecznie wymieniaj raz w roku filtry oleju hydraulicznego.

2. Jakość oleju. Radziłbym zastosować lepszy olej do skrzyni. Wydatek jest duży to prawda, ale na 6 lat masz spokój, czyli tak na 2000-3000 mth (dotyczy oleju FUCHS AGRIFARM STOU 10W40 MC). Może być coś podobnego z FUCHS-a lub innych polecanych przez użytkowników. Pozostawiam do własnego uznania.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#32 Share skywalker89

skywalker89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 731 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 31 grudzień 2015 - 09:22

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

na tym forum już trochę jestem i na prawdę mało spotkałem użytkowników co tak konkretnie, bez żadnej łaski czy wywyższania się udzielają odpowiedzi w dodatku z jakimiś schematami i objaśnieniami.. wielki szacun za to. 

 

co do tego wycia - u tego gościa to konkretnie słychac u mnie to na prawdę trzeba się wsłuchac i przyłożyć bliżej ucho, na początku myslałem, że to alternator, później chyba jednak zacząłem stawiać że to jakiś podźwięk z pompy wtryskowej.. (bo z drugiej strony na zimnym oleju może i troche slychać pompę hydrauliczną, teraz na zimnym oleju to nawet koła mi ciężej się skręca). nie wiem czy to ma znaczenie ale ostatnio jak w zbiorniku coś mi przytkało/przymarzło paliwo i ciągnik zgasł jak wypił to co miał w przewodach to tam chyba w pompce paliwowej taki filterek/siatka jest, była strasznie 'załojona' wyczyściłem to, ciągnik odpaliłem i nie wiem czy od tamtej pory tego czegoś nie słychać..

 

a z olejem trochę szkoda mi teraz chyba wymieniać, bo na jesieni przed robotą zmieniłem olej i filtry, pasowałoby chociaż jeszcze jeden sezon może obrobić...



#33 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 31 grudzień 2015 - 10:06

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

z tym agrolem nie jest tak wesoło, nowa pompa może tak szybko tego nie odczuje, ale starsze szybko się kończą

tak jak pisał kolega wyżej, do tej skrzyni trzeba lać dobry olej, aby chodziła bezawaryjnie

 

co do sprzęgła to na wstępie sprawdź linkę, w razie potrzeby wyreguluj


Polska B

 


#34 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 31 grudzień 2015 - 13:39

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej
...

co do tego wycia - u tego gościa to konkretnie słychac u mnie to na prawdę trzeba się wsłuchac i przyłożyć bliżej ucho, na początku myslałem, że to alternator, później chyba jednak zacząłem stawiać że to jakiś podźwięk z pompy wtryskowej.. (bo z drugiej strony na zimnym oleju może i troche slychać pompę hydrauliczną, teraz na zimnym oleju to nawet koła mi ciężej się skręca). ...

 

Czytając Twoją wypowiedź wykluczyłbym sam silnik (w sumie dobrze) a bardziej stawiałbym na pompę hydrauliczną. Wygląda na to, że nie dochodzi do niej olej a wspomniany szmer wydobywa się ze współpracujących ze sobą trybów lub łożysk ślizgowych (mniej prawdopodobne). Gdy olej zacznie przedostawać się do pompy hałas ustaje. Wina leży po stronie ssawnego filtra oleju hydraulicznego* (wymiana ze względu na przytkanie) lub samego oleju* (wymiana na nowy lepszej jakości, gdyż obecny jest dość „gęsty” w niskim zakresie temperatur). Nie można do końca wykluczyć samej pompy hydraulicznej, która może już być, jak to się mówi kolokwialnie „wyrobiona”.

 

Jeśli hałas jest mniejszy niż przedstawiony na filmie to z racji oszczędności możesz odłożyć wymianę oleju na później. Decyzja należy do Ciebie!

Tym bardziej, że jak piszesz obecnie hałas umilkł, ale może to być tylko "efekt placebo" - podświadomie pragniesz go nie słyszeć. :D

 

*Zdaję sobie sprawę z tego, że wymieniałeś olej z filtrami, ale... skoro masz "jakiś" problem ze wspomaganiem?!

 

 

 ... nie wiem czy to ma znaczenie ale ostatnio jak w zbiorniku coś mi przytkało/przymarzło paliwo i ciągnik zgasł jak wypił to co miał w przewodach to tam chyba w pompce paliwowej taki filterek/siatka jest, była strasznie 'załojona' wyczyściłem to, ciągnik odpaliłem i nie wiem czy od tamtej pory tego czegoś nie słychać..

 

 

Nie powinno mieć znaczenia, ale byłoby dobrze, gdyby faktycznie pomogło. :)

 

Czyściłeś filierek w pompce zasilającej, czy pompie wtryskowej?

W pompie wtryskowej wygląda to tak:

Lucas CAV filerek  pompy wtryskowej.jpg

 

Ważna jest kolejność przy składaniu. Czasem sprężynki są inne niż przedstawione na zdjęciu.

 

 

 

a z olejem trochę szkoda mi teraz chyba wymieniać, bo na jesieni przed robotą zmieniłem olej i filtry, pasowałoby chociaż jeszcze jeden sezon może obrobić...

 

Ostatnia rzecz.

Napisz kolego @skywalker89 pełną nazwę oleju jaki wymieniałeś. Zobaczymy jakie ma parametry i sprawdzimy specyfikację.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#35 Share skywalker89

skywalker89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 731 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 31 grudzień 2015 - 18:42

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

nie mam nowej pompy hydraulicznej tylko teraz na zimnym oleju wspomaganie ciężej kręci, jeśli chodzi o podnośnik to nie było podczas ciężkiej pracy jakichkolwiek objawów, że coś się dzieje z pompą (a targa akpila 180 4+, i nabudowany zestaw 3m upr-siewny kongskilde aktywny).

 

Jak będę miał chwilę to spróbuję to nagrać, ale jeśli coś będzie słychać to mnie pewnie wyśmiejesz że się takimi rzeczami przejmuję, bo tak jak mówię - to slychać tylko jak ciągnik chodzi na wolnych obrotach po zapaleniu, później jak się wsiądzie i przejedzie już nic nie słychać. 

 

Wyczyściłem filterek w pompce zasilającej, że we wtryskowej jest tego nie wiedziałem :o.. pewnie tak samo zasmarowany jest... 

 

a olej w hydraulice to AGROL U, jak na zdjęciu w linku poniżej.( podczas ciężkich prac dosyć dużo go dolewałem gdyż (Jak się później okazało) podczas podnoszenia sprzętu mam spory wyciek na kolanku wychodzącym z rozdzielacza.. )

 

http://autooleje.pl/...-U-5L-512_1.jpg



#36 Share Zenonim

Zenonim

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 953 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ulhówek

Napisany 01 styczeń 2016 - 14:43

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Panowie, a jaka moze byc przyczyna trudnego odpalania ciágnika jak temp. dochodzi do 5 stopni i ponizej? filtry wymienione, pompka zasilajáca tez i orginalny rozrusznik. a renia ledwie co odpala?



#37 Share AlaCapone

AlaCapone

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:Interesują mnie głównie kobietki i
    sporty ekstremalne

Napisany 01 styczeń 2016 - 15:39

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

nie mam nowej pompy hydraulicznej tylko teraz na zimnym oleju wspomaganie ciężej kręci, jeśli chodzi o podnośnik to nie było podczas ciężkiej pracy jakichkolwiek objawów, że coś się dzieje z pompą (a targa akpila 180 4+, i nabudowany zestaw 3m upr-siewny kongskilde aktywny).

 

Jak będę miał chwilę to spróbuję to nagrać, ale jeśli coś będzie słychać to mnie pewnie wyśmiejesz że się takimi rzeczami przejmuję, bo tak jak mówię - to slychać tylko jak ciągnik chodzi na wolnych obrotach po zapaleniu, później jak się wsiądzie i przejedzie już nic nie słychać. 

 

Wyczyściłem filterek w pompce zasilającej, że we wtryskowej jest tego nie wiedziałem :o.. pewnie tak samo zasmarowany jest... 

 

a olej w hydraulice to AGROL U, jak na zdjęciu w linku poniżej.( podczas ciężkich prac dosyć dużo go dolewałem gdyż (Jak się później okazało) podczas podnoszenia sprzętu mam spory wyciek na kolanku wychodzącym z rozdzielacza.. )

 

http://autooleje.pl/...-U-5L-512_1.jpg

 

Jeśli będziesz zamieszczał film to wstaw go tu:

http://www.agrofoto....zimnym-silniku/

albo w nowym temacie, bo będzie robił się bałagan.

 

Filterek plastikowy w pompie wtryskowej już nie będzie taki brudny, gdyż znajduje się za filtrem paliwowym, jednak mimo wszystko zbiera się tam brud i trzeba go wyczyścić.

Jeżeli będziesz tam zaglądał pamiętaj o poprawnym złożeniu poszczególnych elementów składowych, gdyż mają one bardzo istotny wpływ na pracę pompy wtryskowej!!!

Schematycznie wygląda to tak:

Lucas CAV regulator dawki paliwa.jpg

 

Wiem, że w rolnictwie jest ciężko i nie stać nas na wiele rzeczy. Osobiście jestem zwolennikiem powiedzenia: „biedny dwa razy traci” i „biednego nie stać na tanie rzeczy”.

Muszę to napisać – moim skromnym zdaniem olej Agrol U *(str. 9) nie nadaje się do stosowania w ciągnikach z taką skrzynią, jak w Renault.

Olej, jaki mógłbym polecić z Lotosu to AGROL STOU PLUS 10W40 *(str. 5), drugi z pewnymi zastrzeżeniami AGROL BOX 26 *(str. 10). Polecam jedynie na podstawie zamieszczonych przez producenta danych fizykochemicznych, które często nijak mają się do rzeczywistości. Z własnego doświadczenia z olejem Agrol U mogę powiedzieć, że nigdy nikomu, nawet wrogowi nie polecę go. Miałem w ciągniku Ursus raz i nigdy więcej.

Nie wszyscy muszą mieć takie same doświadczenia i zdanie (ja to rozumiem), ale miejcie na uwadze, że olej gorszej jakości trzeba wymieniać częściej oraz w skrajnych warunkach pracy nie jest olejem (w niskich staje się galaretą zaś w wysokich wodą) i nie spełnia swego zadania.

Prośba do wszystkich sprawdzajcie przed zakupem co faktycznie kupujecie i porównujcie np. oleje Lotosu:

*http://lotosoil.pl/r.../show/14030.pdf

 

 

Panowie, a jaka moze byc przyczyna trudnego odpalania ciágnika jak temp. dochodzi do 5 stopni i ponizej? filtry wymienione, pompka zasilajáca tez i orginalny rozrusznik. a renia ledwie co odpala?

Napisz coś więcej, bo przyczyn może być mnóstwo: akumulator, rozrusznik, świeca płomieniowa, pompa wtryskowa, wtryski, źle ustawiony kąt wtrysku...

Napisz także jaki dym wydobywa się z tłumnika, ile kręcisz, czy używasz świecy...

Jak można komuś pomóc, jak sam nie wykazuje współpracy?!


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

#38 Share KrzysztofLewandowski

KrzysztofLewandowski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 01 styczeń 2016 - 17:20

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej witam ja obecnie w swoim renault w silniku mam olej fusch 15w40 a mówią że w zimę się nienadaje. mam pytanie czemu? bo zapala i chodzi normalnie

#39 Share Zenonim

Zenonim

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 953 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ulhówek

Napisany 01 styczeń 2016 - 19:15

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

Renault 145-54 rozruch ma na 12v. tak jak pisałem ciężko odpalić rozrusznik kupiony nowy oryginalny, świeca płomieniowa działa. trochę duży silnik do 12v powinno być 24, wygląda to tak , że ciężko mu pierwszy raz obrócić. używam świecy, kręce go dosyć długo i jak załapie kupa dymu biłego. jak się zagrzeje nie puści ani dymka.jakby miał za małą dawkę rozruchową paliwa, tak samo mam w MTZ 952 tylko tam rozruch 24v 2 obroty i pali ale dymi też na zimnym silniku. 


Edytowany przez Zenonim, 01 styczeń 2016 - 19:31.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej Dzisiaj, 20:59
  •  

#40 Share benio1967

benio1967

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 816 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 styczeń 2016 - 19:57

ciągnik renault 133.14 przeciek pompy wtryskowej

a ile czasu grzejesz płomieniówkę,może do niej nie dochodzi ropa.



Podobne tematy