Dawid-Zetor

Remont silnika t 25

Polecane posty

Dawid-Zetor    1

Cześć wam mam zamiar zrobić remont silnika w T25.Po między cylindrami cieknie olej.Myślę że to wina pierścieni.Mam takie pytanie do was a zwłaszcza do mechaników którzy nie raz rozbierali ten silnik,a więc:

-O czy trzeba pamiętać przy odkręcaniu i co po kolei robimy 

-Na co zwrócić szczególną uwagę

-Przy skręcaniu o czym trzeba pamiętać

-I co trzeba regulować aby silnik odpalił bez problemu.Na pewno to zawory czy coś jeszcze? Ile ma być na ssącym a ile na wydechowym 

i jeszcze jak ustawić położenie wału kobrowego.

Tak czy inaczej chcę wiedzieć wszystko co do jednej śrubki i co do ustawiań.Uczę się za mechanika pojęcie mniej więcej mam ale muszę jeszcze dobrać doświadczeń.Pomożecie chłopaki bardzo bym był wdzięczny.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamekx    2

A może to nie pierścienie a gumy na osłonach popychaczy przepuszczają olej? Silnik prosty ja cep, jeżeli nie odkręcasz pompy wtryskowej to wymiana pierścieni polega na rozłożeniu na części, czyszczeniu, wymianie części i analogicznym złożeniu, no i jak wspomniałeś, regulacja luzu zaworowego. Luz zaworowy o ile dobrze pamiętam 0,3mm na obu zaworach( jak się mylę koledzy poprawią).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj