Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jakie halogeny do MTZ 82


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share damianluzak2

damianluzak2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kołodzieje

Napisany 07 grudzień 2015 - 19:41

Jakie halogeny do MTZ 82

Witam. Chciałbym zało zyć halogeny do mojego MTZ-a. Pracuje z Turem a moje stare halogeny ledwo co juz świecą i czas je zmienić. Moje pytanie brzmi czy zakładać zwykłe czy ledowe? W nowszych ciągnikach halogeny sa na dachu i na środku kabiny czy to ma jakiś wpływ na widoczność?

Z góry dzieki za pomoc.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie halogeny do MTZ 82 Dzisiaj, 09:13
  •  

#2 Share Milosz27

Milosz27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTU
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika i hodowla.

Napisany 07 grudzień 2015 - 19:57

Jakie halogeny do MTZ 82

Lepiej parę groszy dorzuć do LEDów mniej prądu potrzebują i ładnie świecą i do tura rozpraszające weź. Jak do tura daj na górę bo niżej to tur zasłaniać bedzie.


Przyjmę deszcz w każdej ilości... B) 


#3 Share damianluzak2

damianluzak2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kołodzieje

Napisany 07 grudzień 2015 - 20:05

Jakie halogeny do MTZ 82

I wytsarczą tylko na górze? Kiedys widziałem jak facet założył na turze halogeny ale nie wiem jak to sie sprawdzało. chce mieć dobrą widoczność obojetnie ile i gdzie mam zamontować lampy



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie halogeny do MTZ 82 Dzisiaj, 09:13
  •  

#4 Share Milosz27

Milosz27

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTU
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika i hodowla.

Napisany 07 grudzień 2015 - 20:26

Jakie halogeny do MTZ 82

Wystarczą, jak założysz niżej to sobie tylko będziesz zasłaniał turem. Jak chcesz na wypas ruskiego zrobić to kup 2 rozpraszające i 2 skupiające bo te rozpraszające swiecą bardzo ładnie ale nie daleko tzn na tura starczą i wokół.


Przyjmę deszcz w każdej ilości... B) 


#5 Share damianluzak2

damianluzak2

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 85 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kołodzieje

Napisany 07 grudzień 2015 - 21:09

Jakie halogeny do MTZ 82 I wszystkie na dach założyć obok siebie czy jak?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jakie halogeny do MTZ 82 Dzisiaj, 09:13
  •  

#6 Share ciapek16

ciapek16

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 42 postów

Napisany 08 grudzień 2015 - 20:54

Jakie halogeny do MTZ 82

dołącze sie do tematu Jakie lampy robocze polecacie




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy