piotr95

licznik motogodzin nie dziala

Polecane posty

piotr95    0

witam mam taki problem z moim wladkiem ze nie dziala licznik motogodzin linka jest dobra sam licznik tez nie wiem gdzie szukac przyczyny moze mial ktos taki problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

jeśli linka się obraca a licznik nie wskazuje to musi byc wina licznika chyba ze linka gdzies jest pęknięta to wina linki ..... nigdy nie widziałem tego licznika ... może jest tam  jakiś kabel podłączony z prądem który to wspomaga ? 


Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK500    67
Napisano (edytowany)

Witam. Mam problem z moim t-25 ponieważ nie działa mi prędkościomierz. Nie działał on odkąd pamiętam dlatego postanowiłem że to naprawię.Wymieniłem już linkę i zegar a gdy wyjąłem napęd zauważyłem coś dziwnego a mianowicie ten bolec co wychodzi z napędu w stronę rozrządu nie jest do niczego przymocowany jest tylko takie płaskie wycięcie na końcu i przy traktorze nie ma żadnego trybu ani nic.  O co tu chodzi?  Jak to jest napędzane? Poniżej daję zdjęcia

 

 

 

20180419_165930.thumb.jpg.47b814ef329ba5a5faa4c66da9d199d3.jpg20180419_171728.thumb.jpg.78b073edb65d9d461a91f44843740417.jpg20180419_171640.thumb.jpg.6d665f078654e56ef1e2ce1c6b2162dd.jpg

Edytowano przez ROLNIK500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373
http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=230 Tak to powinno wyglądać, a u Ciebie nie ma ani tej blaszki na wałeczku napędu linki ani tej przykręcanej do koła pompy wyryskowej, przynajmniej na zdjęciu jej nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROLNIK500    67

 Dobra to już wiem o co chodzi:). Może ktoś kiedyś tam zaglądał i powyjmowal przez to nie maxD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tylko jak byś chciał tą blaszkę 3 zakładać do koła pompy to uważaj bo tymi śrubkami co jest ona mocowana ustawia się kąt wtrysku paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Wykręć jedną, załóż blaszkę i przykręć lekko, dopiero wtedy odkręć drugą, przesuń blaszkę w jej miejsce i dokręć. Bo to lubi czasem przeskoczyć jak się wykręci obie razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj