Dido12045

problem z rozruchem zetor 12045

Polecane posty

beny88    0

Witam żeby nie tworzyć nowego tematu podepnę się tu,

Mam problem z odpaleniem zts14245, stał trochę nieodpalany wiec myślałem że padły aku podładowałem ale dalej nic, wyłącznik masy działa, prąd jest światła, radio działają, kontrolki się świecą, bezpieczniki całe, zegar pokazuje 12v, biegi wybite wciskam start i tylko wskazówka od napięcia opada nic więcej się nie dzieje, puszczam i wskazówka wraca na 12v, aku dość szybko się naładowały więc myślałem że jest już po nich ale wrzuciłem do mniejszego ciągnika i odpala normalnie, a z mniejszego w 12stce to samo co na oryginalnych ;/ . 

Wydaje mi się że albo ten przełącznik pod siedzeniem 12/24 coś nie działa albo rozrusznik , czy może problem z masą?

Jak sprawdzić i wyeliminować te rzeczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy prąd do stacyjki/wlącznika  dochodzi.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Zewrzyj  50a z 51 jeżeli przełącznik będzie cykał a nie odpalał to zobacz czy na zacisku 50 pojawia się napięcie. Jeżeli pojawia się na 50 to wina leży w połączeniu przełącznik rozrusznik lub w rozruszniku.

 

Jeżeli po zwarciu 50a z 51odpali to problem z przyciskiem - stacyjką - czujnikiem biegów - połączenia przewodów.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

zwarłem 50a z 51 tylko iskrzy nic więcej, odpalił na zaciąg, stawiałbym na rozrusznik, w poniedziałek zawiozę może coś  znim zrobia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1115

Jeżeli iskrzy a nie wrzuca przełącznika to albo spalona cewka albo przełącznik się rozkręcił.

 

 

Odłącz zacisk 50 (sterowanie elektrowłącznika) i zewrzyj 50a z 51 przełącznik 12/24 musi wtedy "pracować" , jeżeli przełącznik jest "głuchy" to próżne wyjmowanie rozrusznika.

 

http://www.elektro-metal.pl/oferta.html


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Wykręć cały stycznik z obudowy, na te 4 śruby na śrubowkręt wyciągnij razem z  kablami i od dołu w styczniku masz tak jakby bolca, to jest stycznik, wciśnij go ręką, dopchaj stycznik że by zwarły się styki na górze, po prostu  ręcznie go uruchomisz,  jak nie odpali to rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

Znajdę tylko chwilkę i spróbuje go jeszcze wykręcić, dam znać czy pomogło ;)

EDIT" Rozebrałem przełącznik 12/24 wygląda na spalone uzwojenie dziwna rzecz :)

przełącznik wymieniony maszyn a pali

Dzięki za pomoc panowie

Edytowano przez beny88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



    • Przez karczikpr
      Witam, montował ktoś zamiast reflektorów przednich lampy led? Jeśli tak to jaki model lamp polecacie i gdzie je kupić ?
    • Przez rolkam72
      Witam serdecznie wszystkich użytkowników .
      Otóż jest taki problem .
      Stacyjka nie rozłączała mi prądu i blokowała się kierownica .
      Kupiłem nową założyłem i pali się tylko i wyłącznie kontrolka od ładowania .Żaden wskaźnik ani nic innego włącznie z rozruchem .
      Po włożeniu starej jest to samo 
      Wychodzą z ciągnika 3 kable jeden z nich plus drugi wyjście na kontrolki i 3 rozruch 
      Po kręceniu kluczykiem stacyjka podaje na kontrolki prąd ale nic się nie dzieje nie tyka ten stycznik nie zapalają się zegary ogólnie nic nie ma.pradu .
      Bezpieczniki dobre na 2 z nich jest jakiś znikomy prąd 2.8v .
      Proszę o radę co może być uszkodzone .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj