kazik1234

Perkins spala duzo paliwa

Polecane posty

kazik1234    2

Mam pompę świeżo po remoncie i jestem zadowolony bo chodzi ładnie i maszyna ma sile tylko spala chyba za duzo paliwa. jest to perkins 4 cylindrowy. da sie ustawic mniejsze spalanie zeby nie tracic mocy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

sam tego nie zrobisz a zależy czy dobra dawkę ustawił. kopci na czarno czy tylko delikatnie jak gaz do dechy wcisniesz albo pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Kolego, gdyby dawka paliwa była za duża to by było widać po spalinach, np były by kruczo czarne po delikatnym lub mocniejszym przygazowaniu, jeśli faktycznie dużo teraz pali to może przedtem miał za małą dawke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Zawory w głowicy do remontu. U mnie tak było, jak wymieniłem zawory to dosłownie połowę zaczą palić  z tego co przedtem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

a ile to pali niby? konkretnie... w jakiej robocie bo że na oko to... kompresje możesz sobie mierzyć co da Ci obraz stanu zaworów, pierścieni na tłokach... ale ja bym się tego nie czepiał jak pali i jest moc a w dodatku nie kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik1234    2

jak teraz bylo zimno rano to po rozruchu troche pyrkal ale po minucie przechodzi. paliwo z tlumika nie leci. pali na dotyk. dyma nie puszcza a jak juz to delikatnie na bialo prawie nie widocznie. oleju w silniku lekko ubylo ale na tyle ze nie musze dolewac.
miedzy wymianami
pracuje przy turze. wizenie kiszonki i valotow do obory 1.5 godz dziennie codziennie. 70 l na tydzien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

w takiej robocie to 4litr/h byłoby już dużo... tak mniej więcej licząc 30litr w ciągu tygodnia Ci wyparowało... Jakby faktycznie pompa tyle chciała ponad miare do cylindrów wepchnąć to musiałby kompcic... oleju nie przybywa... zresztą to by w ciągu tygodnia przebrało miske olejową... Cóż.. a może kradzież

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ta zawory d*pa jasia .to kompresję sprawdzić i tyle a jak wtryski wyciągnięte to też spr.a jedyna rzecz to dawka na pompie .ja w 1212 tak miałem słaby był ale prawie dyma nie było zawiozlem pompę do innego typa i sie okazało że dawki były jak dla 360 ustawione i teraz ciagnik ma moc a chmura jakaś musi być . a spalanie nieznacznie większe jak przed tem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
    • Przez Leni933
      Mam problem w moim Fordzie. Po rozgrzaniu zapaliła mi się kontrolka oleju sprawdziłem manometrem i na rozgrzanym silniku na obrotach jest 1bar ale na wolnych 0. Silnik jest po remoncie, nowa pompa oleju, wał, korbowody. planowana głowica, sprawdzany blok. Nie możemy za bardzo znaleźć przyczyny moze ktoś coś pomoże?
    • Przez rysiurolas
      Witam, piszę w sprawie waszych opinii o ciągnikach ford z serii 40, głównie o skrzynię powershift. Czego jest warta, eksploatacja co ile mth co wymieniać itp. Jeśli ktoś posiada taki ciągnik proszę o opinię.  Na co zwrócić uwagę przy kupnie. Czemu często te Fordy stoją długo na ogłoszeniach sprzedaży i cena jest nie za wysoka, ludzie boją sie je kupować ze względu na skrzynię , czy dostępność części? Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj