tomrolnik

electro command 16x16 głośne ruszenie , pisk wyje na wysokich obrotach

Polecane posty

tomrolnik    113

panowie problem w NH tsa przy ruszaniu ze sprzęgła słychać głośny dźwięk jakby blachą o blachę najbardziej okazuje się to na małej skrzyni ale i trochę na dużej , drugą sprawą jest to że na wysokich obrotach przy obciążeniu gwiazda jakby turbo sprzedawca mówi że to norma tak to chodzi dodam że silnik na commonrailu , przy jego case mxu 135 też tak piszczy ale nie ma tego odgłosu przy ruszaniu dodam że skrzynią taka sama co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

To napewno nie jest normalne mam tsa 135 i skrzynia owszem wyje ale przy dużych predkościach ale nie przy ruszaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

to wycie i pisk to jakby z turbo ale sprzedawca mówi ze jest dobre i ze to silniki na cr tak wyje na wysokich obrotach. a jeśli chodzi o ruszanie to wtedy takie stukanie w okolicach sprzegla jak ruszebez sprzęgła to tego nie słychać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

a stuknięcie to jest normalne a gwizd przy silniku z turbo też jest normalnym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

tylko ze w tej samej skrzyni w case tego stuku nie słychać trochę czytałem i myślałem ze to moze czasem tłumik drgan.. a ten swist jest taki az metaliczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

wiesz najlepiej jakby to nagrać bo określenie dzwięku jest trudne  a ile godz. niby ma mieć ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

6800 i to jest pewne bo ma kwity robione w serwisie nh skad tez go odkupił
3,45 minuta mniej więcej taki pisk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    226

nie ja też kupowalem używkę ale ma 1 tys więcej godz niż twój . zrobiłem w rok ponad 600 godz i narazie nic się nie dzieje i te pukanie było i jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

może tak faktycznie musi być. tylko mnie nie pokoi ze w case tego nie słychać a niby to samo . nigdy nie miałem okazji takiego ciągnika użytkować wiec wole do pytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj