Polecane posty

mateusz1122    15

Witam koledzy zrobilem cala przednia os w mf 255, cala przekladnie kierownicza. i na jednym drazu nie ma wogule luzu a na drugim jest znacznie wiekszy. I mam takie pytanie czy dorabial ktos drazek poprzeczny do przedniej osi bo jestem wlasnie zainteresowany takim czyms zeby usztywnic troche uklad. Szukalem na internecie ale nie znalazlem nic takiego jak drazki poprzeczne do mf255 sa ale cale ze wspomaganiem a mnie wspomaganie narazie nie interesuje.

Prosilbym o pomoc w dobraniu drazka poprzecznego bylbym bardzo wdzieczny

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Wystarczy zmienić końcówki drążka dlaczego od razu cały drążek?


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

jak koncowki drazka bo nie za bardzo rozumie a nie ma na internecie gotowego do mf 255? bo ja nie mam za bardzo jak dorobic a jak pojde do kogos zeby dorobil to znow powie ze sie nie oplaca bo za duzo bedzie kosztowac.

Doradzicie koledzy konkretnie zeby to samemu zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Drążek poprzeczny występuje w ciągnikach z wspomaganiem w ciągnikach z kolumną mechaniczną są dwa drążki pojednej stronie i po drugiej ciągnika  zakończone końcówkami 

post-8945-0-49373400-1448812002.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Do zamontowania drążka poprzecznego potrzebne jest ramie zwrotnicy prawe i lewe,piastka wentylatora poniewż musisz chłodnicę przesunąć do przodu by niekoligowało z drążkiem  piastka 40 zł ramię 170 zł za szt drążek 150 zł

post-8945-0-63050700-1448817109_thumb.jpg

post-8945-0-60885400-1448817155.jpg

Edytowano przez ASOGCURSUS

Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalwolas    0

Witam wszystkich

też zastanawiałem się nad montażem drążka poprzecznego, mój mf chodzi na wąskich i wysokich kołach, przy jeździe po drodze z ciężką maszyną koła przednie wpadaj w wahanie. robiłem już przód, końcówki , kolumnę kierownic.

Problem nie występuję na oryginalnych przednich kołach tylko na tych co mam 7.00-20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witaj kolego ja w swoim mf 255 calkowicie zlikwidowalem luz na obu kolach wymieniajac wszystkie czesci w kolumnie. i mam teraz zeroo luzu i wszystko fajnie sztywno chodzi.

zachecam do wymiany walkow w ukladzie kierowniczym bo one nie sa widowczne zuzycia  a tak naprawde juz sa wyrobione, to raczej nie wina kol. sprawdz jeszcze raz luzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalwolas    0

luz trochę jest ale nie wydaje mi się aż taki duży

na oryginalnych kołach nie działo się nic podobnego,  a potem zrobiłem jeszcze zwrotnice i kolumnę kierowniczą

większe koła tył to i większa prędkość

z przodu koła 7,5-20 fajnie się spisują dużo lepiej się sieje itp. jedyny minus to jazda po drodze powyżej 25km/h

powodem wahania kół jest luz od jednej zwrotnicy do drugiej, w układzie jaki jest w 255 po drodze są dwa drążki i kolumna, dużo miejsc w których mały luz łącznie daje już luz trochę większy

dlatego pomyślałem o drążku poprzecznym jak w 360 czy ostatnich wydaniach 330m

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

tez myslalem o tym drazku ale duzy koszt  kolego lepiej szukaj tak jak w tym ogloszeniu bylo wspomaganie z tymi drazkami za 1600 nie duzo wiekszy koszt byl niz zeby kupic same nowe elementy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalwolas    0

zastanawiam się czy ogólnie będę cos robił.

te wszystkie wspomagania tez mi wyglądają na takie dokładki

mój ciągnik jest z 89r ma już parę godzin ale raczej w orginale i to na razie jakość chodzi

zastanawiam się nad zakupem cos takiego jak roller czy lampo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

kup sobie ciagnik zeby byl dobry dostep do czesci bo wiem ze swojego doswiadczenia jak jest.

albo drogie czesci ze glowa boli albo ciezko dostepne

pozdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj