Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?


302 odpowiedzi na ten temat

#181 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 03 maj 2016 - 21:54

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

synu znam te ustawy i czytałem je nie raz , więc daruj te mądrości bo widzę że nic innego nie potrafisz wydukać 

 zapytam inaczej ; 

gdzie i jaki paragraf mówi o wyjątkach w których anr nie będzie mogła ingerować ?  

widzę że brak argumentów zmusza do zwidów 

sam poczytaj bo widać że słuchałeś tylko  pis-owskiego bełkotu 


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? Dzisiaj, 07:25
  •  

#182 Share timasz

timasz

    jakos to bedzie -czyli nadzwyczaj nieprecyzyjny plan hehe

  • Members
  • PipPipPip
  • 1482 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warminsko mazurskie
  • Zainteresowania:Prawo, Historia, Architektura użytkowa, Technika rolnicza, Panny :) i wiele innych ciekawych rzeczy które mogą interesowaćtak młodego człowieka ;) hehe

Napisany 03 maj 2016 - 22:00

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

Nie nie   cwaniaczku to ty masz sie wysilic bo, ani razu nie czytale stej ustawy - gdyby bylo inaczej juz bys wypunktowal wyjatki wiec czekamy na twe madrosci :D

 



#183 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 03 maj 2016 - 22:13

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

widzę ze nawet nie rozumiesz o co pytam 

tak to jest jak się słucha tylko medialnego bełkotu 

żadnych wyjątków nie ma baranie , wiem że ciężko to pojąć bo przekaz był inny a w ustawie brak takich zapisów na co dawno wskazywali prawnicy  


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? Dzisiaj, 07:25
Tylko na agroFakt.pl:

KRIR ma uwagi do ustawy! zobacz »

  •  

#184 Share ozzborn

ozzborn

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 maj 2016 - 22:36

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

marko kolo dostaje piany w gebie ze złosci na samą mysl ze mu ziemia straci na wartosci  :D ale niestety wraca real game  :D co dla niektórych bedzie oznaczało game over  :D

w mleczarstwie kryzys, trzoda kryzys, TTIP na horyzoncie, a jak nie to rozpad UE na horyzoncie, do tego nowa ustawa tez zrobi swoje  ;)

 

marko przestan juz wyzywac przypadkowych ludzi napotkanych na forum, lepiej idz sobie opusc jaki ciezki pług na ten pusty łeb  :D



#185 Share staszek131415

staszek131415

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 07:12

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

synu znam te ustawy i czytałem je nie raz , więc daruj te mądrości bo widzę że nic innego nie potrafisz wydukać 

 zapytam inaczej ; 

gdzie i jaki paragraf mówi o wyjątkach w których anr nie będzie mogła ingerować ?  

widzę że brak argumentów zmusza do zwidów 

sam poczytaj bo widać że słuchałeś tylko  pis-owskiego bełkotu 

Po co bijesz tę pianę ww życiu kawałka pola nie kupiłeś i nie kupisz przypominasz mi sąsiada filozof taki jak Ty od 35 lat na gospodarstwie ha ziemi niekupił ale teraz PiS owska ustawa nie pozwoli mu się rozwijać :P :P


Nie nie   cwaniaczku to ty masz sie wysilic bo, ani razu nie czytale stej ustawy - gdyby bylo inaczej juz bys wypunktowal wyjatki wiec czekamy na twe madrosci :D

 

Daj spokój on czytać nie potrafi tyle co mu mejlem prześlą a teraz majówka to mniej do roboty przychodzi B)



#186 Share Michalmeer

Michalmeer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko związane z ziemią i jej uprawą

Napisany 04 maj 2016 - 08:47

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

Troche ta ustawa jest zła pod tym punktem że kościół możekupić ziemie tego nie powinno być , a z tym ze ziemia dla rolnika czyli ze ktoś nie ma wykształcenia niepowinien mieć ziemi sie zgadzam , po co komu ziemia jeśli nie ma o tym pojecia ani nie chce na niej pracować


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

#187 Share pawelol111

pawelol111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3820 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Siedlec.

Napisany 04 maj 2016 - 09:40

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

W ustawie jest zapis że ziemię może nabyć osoba która od 5 lat jest rolnikiem. A co w sytuacji gdy rolnikiem dana osoba jest dopiero 3 lata i dopiero 3 lata jest zameldowana na terenie gminy?



#188 Share wojtal24

wojtal24

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1694 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 04 maj 2016 - 09:47

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? musi poczekać jeszcze 2 lata proste
ZETOR TEAM

#189 Share marko-kolo

marko-kolo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 558 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 04 maj 2016 - 09:48

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

 ustawa jest gniotem w wielu miejscach , popatrz na przepisy dotyczące podziału gospodarstwa  ;)

 

małorolne niedouki się zebrały do kupy i dalej nic mądrego nie potrafią wydukać 

staszek ile tam masz ? 7 ha ? to nie  jesteś lepszy od kolegi odwajlera co to teraz udaje ozzborna bo ten też cienko przędzie  :D

 

Obraza innych użytkowników - Moorgi


wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 


#190 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 10:32

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

a jak to będzie z zakupem na innej gminie niż miejsce zamieszkania, bo mam taką sytuację że mieszkam na terenie miasta a gospodarstwo mam w innej gminie i sąsiad teraz chce mi sprzedać swój kawałek,czy mogę od niego to kupić?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? Dzisiaj, 07:25
  •  

#191 Share Michalmeer

Michalmeer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko związane z ziemią i jej uprawą

Napisany 04 maj 2016 - 10:40

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

a siedzibe gospodarstwa gdzie masz ?


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

#192 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 10:56

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

na tej gminie co ziemia do handlu



#193 Share Michalmeer

Michalmeer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2728 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Wszystko związane z ziemią i jej uprawą

Napisany 04 maj 2016 - 11:03

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

To no wszystko ok nie bedzie problemu


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

#194 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 12:12

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? No własnie też tak mi sie wydaje,a notariusze mają wątpliwości i trzeba czekać aż ich przeszkolą a później okaże się kto i jak to będzie interpretować,żenada

#195 Share staszek131415

staszek131415

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 12:24

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

 ustawa jest gniotem w wielu miejscach , popatrz na przepisy dotyczące podziału gospodarstwa  ;)

 

małorolne niedouki się zebrały do kupy i dalej nic mądrego nie potrafią wydukać 

staszek ile tam masz ? 7 ha ? to nie  jesteś lepszy od kolegi odwajlera co to teraz udaje ozzborna bo ten też cienko przędzie  :D

 

A co masz za problem odsypiesz łopatkę synkowi łopatkę córce i sobie marchewkę na zupkę zasadzą :D


No własnie też tak mi sie wydaje,a notariusze mają wątpliwości i trzeba czekać aż ich przeszkolą a później okaże się kto i jak to będzie interpretować,żenada

 

Notariusza nikt szkolić nie musi wszystko jest jasno napisane w ustawie możeszkupić w całym kraju nie ma znaczenia gdzie jesteś zameldowany



#196 Share tropt

tropt

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 136 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 14:22

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

koledzy myślicie że to w jakiś znaczący sposób odbije się na cenach ziemi ? 



#197 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 14:42

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

 piszesz ''wszystko jest jasno napisane w ustawie możesz kupić w całym kraju'' czy aby na pewno czytałem na szybko art.w necie i było napisane że problem będą mieli ci którzy zechcą powiększyć gospodarstwo o grunty leżące w sąsiedniej gminie!?

jeżeli ktoś mógł by wrzucić link gdzie można znaleźć tą ustawę myślę że po przeczytaniu sporo się wyjaśni 



#198 Share staszek131415

staszek131415

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1475 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 14:58

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

Ustawa reguluje  prywatny obrót ziemią; zakłada, że nabywcą ziemi rolnej może być jedynie rolnik indywidualny czyli osoba fizyczna, która osobiście gospodaruje na gruntach do 300 ha, ma kwalifikacje rolnicze oraz co najmniej od 5 lat zamieszkuje w gminie, gdzie jest położona co najmniej jedna działka jego gospodarstwa.



#199 Share utek

utek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:motoryzacja i mechanizacja PRL

Napisany 04 maj 2016 - 15:12

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

A ja jestem zdania że ziemia powinna kosztować 20 tyś ale euro, wtedy na starość mógłbym sprzedać wszystko, zostawić ten cały polski bajzel i wyjechać gdzieś do ciepłych krajów wygrzewać kości.

 

 

Bardzo chętnie kupiłbym ziemie w takiej cenie, a nie 130-160/ha.


Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow? Dzisiaj, 07:25
  •  

#200 Share KOSTEK12

KOSTEK12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 maj 2016 - 15:43

Zakup ziemi od 2016r... co myslicie o zmianie przepisow?

no właśnie a ja mieszkam na terenie miasta a gospodarstwo mam w innej gminie  taką mam popieprzoną sytuację



Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: KRIR ma uwagi do ustawy! zobacz »