kamil181293

Zetor Zts 12245 Części

Polecane posty

kamil181293    0

Witam, jako że nie znalazłem takiego tematu to postanowiłem go założyć.
1 Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tymi skrzyniami biegów w tym ciągniku są one 4 biegowe zsynchronizowane tak ??, 
2 Czy te skrzynie szybko się zużywają, czy synchronizatory spełniają funkcję w 100% czy są zgrzyty??

3 ((((((((((((((((((((((((Jak jest z dostępnością części do tych skrzyń i czy są one drogie???))))))))))))))))))))))))))))

4 Czy silniki są takie same jak np w 12045 i 12145??, 


Dziękuję  za wszystkie odpowiedzi myślę że nie tylko mi się przydadzą takie informacje ;)   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9888

Miałem skrzynie 4 biegowa zsynchronizowana w 932 ale nie spełniało to do konca swojej funkcji, Biegi wchodziły lzej ale zgrzyty i tak sie pojawiały. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

W ciezkiej serii ursusa czy zetora pierwsze byly silniki z duzymi owalnymi na bloku deklami (nie ma juz do nich wszystkich czesci).Nowszy typ ma juz 'korki' wciskane .Skrzynie w starej serii bez synchronizatorow jednak w jednym zmiana biegow bez zgrzytow bedzie a w innym egzeplarzu bedzie zgrzytac (ja mialem takiego zakalca zebym nie wiem co cudowal to malo kiedy nie zgrzytnelo zas kolegi zetor 8011 starszy byl z 10 lat i ladnie biegi wchodzily .Kiedsys przejechalem sie zolta 912 i takze ladnie biegi sie zmienialo .)Skrzynie z synchrnizatorami byly od modeli 932 jednak w jednym lepiej a w innym gorzej to spelnialo swoja funkcje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

Miałem skrzynie 4 biegowa zsynchronizowana w 932 ale nie spełniało to do konca swojej funkcji, Biegi wchodziły lzej ale zgrzyty i tak sie pojawiały. 

aha :) , A nie wiesz może jak jest z częściami do nich??

W ciezkiej serii ursusa czy zetora pierwsze byly silniki z duzymi owalnymi na bloku deklami (nie ma juz do nich wszystkich czesci).Nowszy typ ma juz 'korki' wciskane .Skrzynie w starej serii bez synchronizatorow jednak w jednym zmiana biegow bez zgrzytow bedzie a w innym egzeplarzu bedzie zgrzytac (ja mialem takiego zakalca zebym nie wiem co cudowal to malo kiedy nie zgrzytnelo zas kolegi zetor 8011 starszy byl z 10 lat i ladnie biegi wchodzily .Kiedsys przejechalem sie zolta 912 i takze ladnie biegi sie zmienialo .)Skrzynie z synchrnizatorami byly od modeli 932 jednak w jednym lepiej a w innym gorzej to spelnialo swoja funkcje .

ja mam 10145 z 90 roku i powiem szczerze że odpowiada mi ten ciągnik tylko skrzyni biegów nie ma zsynchronizowanej i dlatego stąd pytanie jak to jest w szóstkach z tymi skrzyniami bo takowa mnie interesuje :) , skrzynia niezsynchronizowana w nich jest do wyczucia np mój ojciec jak jedzie to tak mu zgrzyta że zanim z 3 na 4 zmieni to ciągnik mu stoi w miejscu a ja jak przerzucam to nawet nie "chrapnie" :P, wszystko zależy od umiejętności bynajmniej tak mi się wydaje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beny88    0

mam 12245 z 95, nie uświadczysz żadnych zgrzytów jeśli wszystko jest sprawne, biegi wchodzą gładziutko bez żadnych oporów jednym paluszkiem, skrzynia zdaje się być zsynchronizowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil181293    0

mam 12245 z 95, nie uświadczysz żadnych zgrzytów jeśli wszystko jest sprawne, biegi wchodzą gładziutko bez żadnych oporów jednym paluszkiem, skrzynia zdaje się być zsynchronizowana

a nie wiesz jak jest z częściami do skrzyni?? chodzi mi głównie o dostępność w Polsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj