jan222

TLS jak wymontować łącznik (kości tls)

Polecane posty

jan222    1

Witam!

 

Jak w temacie, czy potrzebuję jakiś specjalnych ściągaczy aby wyciągnąć te dwa sworznie? Czy jest z tym duży problem? Proszę o wskazówki? Muszę zdemontować ten łącznik celem wymiany kalamitki, którą ułamałem podczas smarowania. Ciągnik to JD 6920.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Niestety odpada, próbowałem (różne przedłużki) i wykrętak mi się ukruszył w środku! Więc lipa muszę wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackstone    0

Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.
Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Leobone
      Kontrolka włącza się jak ciągnik się zagrzeje jak jest zimny nie swieci. Czujnik wymieniony na nowy. 
      Znajomy sugeruje zwarcie w wiązce przewodów. 
      Macie jakieś doświadczenia…?

    • Przez olo1104
      Witam, pomóżcie jak to uszczelnić? Te 2 przewody wychodzą ze skrzyni do pompy,pod pedałem hamulca,z jednego leci olej,model to john deere 1020,traktor może i stary,ale wierny,bez papiera i pewnie będzie do sprzedania ,

    • Przez BartoszK
      Posiada ktoś może instrukcję obsługi do John deere 6820? Najlepiej w pdf
    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj