jan222

TLS jak wymontować łącznik (kości tls)

Polecane posty

jan222    1

Witam!

 

Jak w temacie, czy potrzebuję jakiś specjalnych ściągaczy aby wyciągnąć te dwa sworznie? Czy jest z tym duży problem? Proszę o wskazówki? Muszę zdemontować ten łącznik celem wymiany kalamitki, którą ułamałem podczas smarowania. Ciągnik to JD 6920.

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan222    1

Niestety odpada, próbowałem (różne przedłużki) i wykrętak mi się ukruszył w środku! Więc lipa muszę wyjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackstone    0

Jestem nowy na forum ale w zielonych obcykany dobrze jeśli chodzi o tls wczoraj skończyłem w 6920 niwelowac luz w miękkiej osi. Zaczynam zawsze tak samo ściągnięcie obciaznikow podniesienie ciągnika ocena luzu. Jeśli kość czyli łącznik poprzeczny to od środka sworzeń wyciągam wkrecajac pręt gwintowane i poprzez niego wyciągam sworzeń, od strony zewnętrznej trzeba odkręcić śrubę zabezpieczającym i poprzez wybija wybija oczywiście nie zawsze chce iść ale to wszystko jest zależne od tego ile wd40 użyłem i jak ciężki masz młotek. Oczywiście żebyś nie zapomniał odkręcić glowiczki położenia (wysokości) przedniego mostu. A i najważniejsze kosci locznika nie kupuje się nowego trzeba tylko na prasie wycisnąć stare i wciskasz nowe koszt około 40 zł sztuka gorzej ze stworzeniami niestety tylko serwis koszt 110 zł sztuka. Jeśli ktoś ma pytania o naprawę tls w zielonym proszę pisać robiłem to kilka razy.