Piotrek94

zetor 7211 do czego to służy

Polecane posty

Gość   
Gość

No wiedzy nigdy za wiele . A na Moje pytanie zna Ktoś odpowiedź ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Działo mi się to w 4011 przy pierwszym podnoszeniu po odpaleniu silnika. Nawet tego nie szukałem ale znając stan mechanizmu, rozdzielacza i ich wiek to pewnie po trochu obie te rzeczy się do tego przyczyniały.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

rozwiń zagadnienie (do Kolegi "zetorki ")

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ale  sie  temat rozwinął ... ciekawe  czy  tą  funkcją  nie  podniósł  by  się  traktor... 

Tak  na prawdę  panowie  to  ta  dzwignia , jak  zwał  tak  zwał , tylko przytyka  lub  otwiera  na  full  dziurę którą płynie  olej  i na  tym polega  cała  regulacja .

W  rozdzielaczu  odpowiada  za  to  wałek  średnicy  około 10 mm , którego  połowa  przekroju  jest  zeszlifowana ... 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Chodzi o to że po przesunięciu dźwigni podnośnika podnośnik reaguje po ok. 1 sekundzie . Najbardziej denerwujące jest to w pozycji P i M . Zresztą i opuszczanie podnośnika też mam denerwujące tzn . ciężko jest coś powoli opuścić , tylko albo dość gwałtownie , albo skokowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Odczucia  mogą  być różne  , ale  to  jest  tylko  coś  w  rodzaju  zaworu  , którym  się  reguluje  wielkośc  przepływu oleju , nic  więcej ...

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

 

Tak  na prawdę  panowie  to  ta  dzwignia , jak  zwał  tak  zwał , tylko przytyka  lub  otwiera  na  full  dziurę którą płynie  olej  i na  tym polega  cała  regulacja .

 

Otóż to. I dla upartych może nazywać się szybkością rekcji w zależności czy olej płynie szybciej czy wolniej. Albo regulacją szybkości podnoszenia co wynika z logicznego myślenia.

Ale tak naprawdę to tę funkcję można o kant d..y potłuc, bo dużo bardziej potrzebna jest (była by) regulacja szybkości opuszczania, ko się ztym zetkną to wie o czym piszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

Witam od pewnego czasu w moim zetorze 7211 pojawił się problem mianowicie gdy chce podnieść maszynę to wajcha puzno reaguje a kiedyś tak nie było i cały czas rozdzielacz był ustawiony w pozycji P teraz żeby szybciej reagowało przesuwam wajchę w pozycje D i szybciej reaguje ale znów niżej podnosi i pytanie moje czy da się to wyregulować czy coś się popsuło dodatkowo dodam że gdy zostawię ciągnik z podniesioną maszyną na zgaszonym silniku to maszyna nie opada. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

gdy padnie rozdzielacz do konca to bedziesz naprawial, na rasie nie przejmuj.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@jacus już żeśmy o tym gadali, ale powiedz, Twoim zdaniem jest sens regenerować rozdzielacz? kuźwa nowy ok 3 tys chyba kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

o kurna gdy zostaniesz lotnikiem to nie w 8 bazie lotnictwa transportowego- boje sie zebys mi na glowe nie spadl 🤣.

gdy zamierza sprzedac to jest..

zalezy co wchodzi w zakres regeneracji-jesli wymiana oringow to samemu mozna, jeslich wchodzi w to chromowanie suwaka to bym zrobil,tym bardziej ze niedaleko jest firma ktora to robi .

ja mam obecnie regenerowany i dziala-nawet sam podnosi po wlaczeniu pompy, ostatnio  przestal-az sie zdziwilem- ale tylko na chwile.

stary ciagnik sprzedalem z rocznym -zaluje ze nie wymienilem, a mam jeden regenerowany w zapasie, lezal na zapas i okazalo sie ze nie dziala.

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj