Gość

Podłączenie alternatora

Polecane posty

Gość   
Gość

witam mam problem z podłączeniem tego typu alternatora możne już ktoś z was podłączał to ustrojstwo

post-154917-0-38698500-1448188048_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Do B+ akumulator, do L lampkę kontrolną, do + zasilanie po stacyjce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

na tym alternatorze sa tylko 2 oznakowania B+ i B- niema tam + i L


w takim razie czy takie podłączenie będzie ok jak na obrazku

post-154917-0-12645700-1448213080_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie. B- zostaw w spokoju, bo masa idzie przez obudowę. Zasilanie za stacyjką do +, a kontrolka do L. Wezwij kogoś do podłączenia, bo szkoda alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Po stacyjce we Władymircu?

Przecież tu stacyjka służy do uruchamiania silnika i świecy żarowej.

Do wyłączania zasilania jest wyłącznik masy.

Zasilanie + na regulatorze wystarczy wziąć z B+ alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ok tak zrobię i musi działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert25a2    2

Witam mam proźbę pytanie otóż nie chciałem robić kolejnego tematu z alternatorem więc napisze tutaj a  inaczej mówiąc po odpaleniu  amperomierz wskazuje te +5 jakoś tak a później  idzie na 0  a kontrolka ładowania pali  podczas zapalenia świateł   ciagnik wskazuje na amperomierzu -20-25 jak zwykle na zgaszonym silniku chyba powinnien coś ładować podczas włączenia świateł  a tak nie jest po odłączeniu masy  i włączeniu świateł  zaczynają mrugać tzn że coś ładuje  alternator był u mechanika i jest w 100% sprawny :) wszystkie puszki są oryginalne  pytałem kolegi radził mi  odłączyć z regulatora w kabinie kable i podczas odpalonego silnika zewrzeć ze sobą  jeśli się zewrze amperomierz powinnien wskazywać pełne ładowanie +30 i tak było  a po podłączeniu  regulatora chwile na + a potem na - i po włączeniu świateł jest na - i światła przygasają ... co może być przyczyną dziękuję za odpowiedź alternator jest na 5 chyba czy 4 kable  na regulator idą 3 kable

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie słuchaj więcej porad tego kolegi, bo on wie na ten temat mniej niż Ty. I nie odłączaj nigdy masy podczas pracującego silnika. Na odległość ciężko cokolwiek powiedzieć, zwłaszcza jak nie ma wyników pomiarów. Pierwsze do sprawdzenia to regulator napięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ach221098    1

Witam czy mógł by ktoś zrobić  zdjęcie  podłączonych kabli do amperomierza z oryginalną instalacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      po odpaleniu ciagnika musze go ostro przegazować tak do ok 2tys obr silnika i dopiero wtedy mam ładowanie. Czy to nie jest czasem wina szczotków? Dodam tylko że u mnie szczotki są razem z regulatorem i nigdzie tego nie można kupić tak mi powiedział koleś w grene. Jak to naprawić?
    • Przez hubert25a2
      Witam  was  dzisiaj zakupiłem alternator z Forda MK2   Boscha 14V 60-90A   na szajbę samochodową która będzie zmieniana od ruskiego  i moje pytanie  brzmi  w jaki sposób podpiąć ją do oryginalnej instalacji ? (powiem tylko że przy alternatorze jest 5 wyjść regulator w kabinie ) i czy  można jakoś to podłączyć ?  czy może pasować  szajba od ruskiego alternatora ? i czy nie przeładuje akumulatora  ? (akumulator 140ah zapa 12v) proszę o  odpowiedzi pozdrawiam  
       
      link do alternatora z Forda  :http://archiwum.allegro.pl/oferta/alternator-ford-mondeo-mk2-1-6-bosch-93bb10300ag-i5071463927.html
    • Przez AgroDudi99
      Witajcie, otóż mam problem z ciągnikiem MF 374V (konstrukcja podobna do serii 30x0) otóż jest w wersji electronic system, mam w nim wyświetlacz obrotów silnika i mth elektroniczny, po włączeniu świateł drogowych, nawiewu, halogenów z przodu i z tyłu jest strasznie duży spadek napięcia przez co wyświetlacz od obrotów silnika i mth głupieje wyświetla się napis off, czy przyczyną tego może być za mała pojemność akumulatora (90ah) lub alternator? Dodam także, że rozrusznik pyka, ma problemy z odpaleniem (raz odpala od pierwszego przekręcenia kluczyka, a raz dopiero po 10-20 przekręceniach), założony jest nowy rozrusznik szybko obrotowy.

      Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez szczypek91
      Witam. Mam zetora 9540, pęk mi przy nim pasek klinowy (alternator, chłodzenie) i nie wiem jak założyć nowy, ponieważ zetor ma przedni wom. W sumie to trzeba ściągać wom, tylko jak?
    • Przez RedPower
      Witam,
      Niedawno zakupiłem ciągnik Massey Ferguson 3065. Niestety posiada w pół działający komputer. Tzn. Komputer się podświetla jednak nic nie wyświetla, nie da się przełączać między funkcjami. (Załączone zdjęcia) "Ruszyłem" kostkami pod deską rozdzielczą jednak nic nie pomogło. Jaka może być przyczyna i jak to naprawić?
       
      Drugim problemem jest obrotomierz. Nabija on mth lecz wskazówka ani drgnie. Dodam że z kostki za obrotomierzem wychodzi kabelek (żółty) z okrągło końcówką. Gdzie miałby on dochodzić?
       
      Załączam również zdjęcia.
       
      Z góry dziękuje za pomoc.




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj