Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
thesykacz    4

Witam. Mam problem z rollerem 50 została zrobiona pompa wtryskowa i zostały wyregulowane zawory koszt całego zabiegu kosztował 2800zł. Ciągnik po odebraniu od mechanika ma swoją moc na 1,2,3 biegu na 4 brakuje mocy,,ciągnik pusty'' i zaczął kopcić na niebiesko. Roller odebrany od mechanika miesiąc temu.Naprawa kosztowała sporo pieniędzy i chce się dowiedzieć od was za nim pojadę do warsztatu w którym był robiony czy to normalne ,,chyba nie'' ze kopci na niebiesko   ? Czym to jest spowodowanie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Co skłoniło Cię do regeneracji pompy wtryskowej? Jak zachowywał się ciągnik przed naprawą? Jakie były objawy, kolor dymu?

 

Ogólnie rzecz biorąc, jeśli kopci na niebiesko to typowy objaw spalania oleju.

Zacznij od najprostszych rzeczy:

- brudny filtr powietrza

- zasysanie oleju przez odmę

- nieszczelne lub zużyte turbo

- silnik bierze olej (pierścienie, tuleja, gniazda zaworowe)

 

Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach.

Odkręć kolektor i zobacz, z którego cylindra wydobywa się ten niebieski dym?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyprian1219    368

Za niebieski dym mogą być też odpowiedzialne wtryski, u mnie 3p kopcił strasznie, a po wymianie wtrysków na nowe problem ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Ja też uważam że to może być wina układu paliwowego gdzieś dostają się pecherzyki powietrza albo się wtrysk przycina .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thesykacz    4

Pompe regenerowałem z tego wzgledu ze tankowałem niewłasciwe paliwo. Same nie utrzymywał równych obrotów, przy ruszaniu gasł, brak mocy, niebieski dym, duzo palił. Po zaprowadzeniu do mechanika zdjagnozował ze wszystkie konców wtrysków lały, i pompe trzba zregenerować. A wiec to zostało zrobione cały układ paliwowy został wyczyszczony wraz z bakiem. Sprawdził cisnienie a poszczególnych cylindrach jest bardzodobre. Nie prosiłem go o wyregulowanie zaworów momo to wyregulował twierdząc ze były rozregulowane. Po odebraniu ciągnika roller bardzo stukał(klepał) wiec zaprowadziłem go do poprawy jak się okazało zawory scisnoł za bardzo, po ponownym odebraniu wydawało się ze jest wszystko OK. Tydzień temy przy kopaniu bauraków cukrowych pokazał się pod górę dym niebieski i zostało to do dzisiaj. Jest troszkę mocniejszy niż przed naprawą ale nie jest to co powinno bym byc bo mam przekonianie po rollerze kolegi takim samym i jest znacznie mocniejszy. Jak myslicie mógł wstawić tandetne częsci oszykując mnie.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Jak odpalał ciągnik przed naprawą? Były problemy z odpaleniem?

 

Gdyby WSZYSTKIE końcówki lały prawdopodobieństwo odpalenia byłoby niemalże niemożliwe. Druga sprawa już po odpaleniu kopciłby na czarno, jak lokomotywa.

 

Co do fachowości mechanika to mam poważne wątpliwości na podstawie ustawienia luzu zaworowego - każdy po skończeniu podstawówki ustawi to poprawnie.

Odkręć kolektor wydechowy i zlokalizuj z którego cylindra wydobywa się ten niebieski dym?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thesykacz    4

odpalał tylko ciężko było mu sie wkręcić na obroty jak był zimny. znów na ciepłym silniku miał odchyly ze niekiedy gasł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Skoro nie kopcił na czarno lecz ciężko wkręcał się na obroty to wskazuje że jeden lub dwa wtryski były "zatkane".

Co do gaśnięcia to wina leżała po stronie pompy wtryskowej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristoffer    4

Wystarczy że pompka zasilająca będzie słaba albo filtr będzie zanieczyszczony lub inne przeszkody powodujące niewystarczający dopływ paliwa do pompy wtryskowej i objawy będą podobne .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj