tomrolnik

demontaż oryginalnego tura stoll hydraulika

Polecane posty

tomrolnik    113

witam Panowie tak jak w temacie chce zdjąć tura zakładanego fabrycznie w serwisie NH , czy trzeba zmieniać ciśnienie na pompie lub coś w tym stylu? słyszałem o wielu przypadkach że po zdjęciu tura podłączonego do skrzyni zaczęły się problemy z hydraulika i pompami . miał ktoś taki przypadek ? jak się do tego zabrać aby nie na bronić w sprzęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Problemy mogą się pojawić jedynie po nieprawidłowym ponownym podłączeniu. Wystarczy oznaczyć wtyczki i gniazda na rozdzielaczu. Samo odłączenie nie ma prawa mieć jakiegokolwiek wpływu na pracę pomp i reszty hydrauliki, bo i dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

chodzi mi o całkowite zdjęcie wraz z rozdzielczem tura ktory jest podlaczony w skrzynie chodzi mi o to czy tam ciągle olej krąży w układzie od tura czy tylko jeśli sie go uzywa , bo jeśli np ciagle krazy nawet gdy sie go nie uzywa to jak zaslepie wejście i wyjście w skrzyni to zebrane tam cisnienie moze cos na bronić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Podam przykład z Kuboty, która ma w niektórych modelach  oryginalnie  wyjścia pod rozdzielacz od ładowacza. Tam są dwie rurki pod kabiną, jedna zasilanie a druga powrót do obiegu. Obie są połączone rurką mostkiem  a gdy się montuję rozdzielacz to się zdejmuję ten mostek. Jak ktoś nie wie jak jest w oryginale to zaślepi wyjścia oddzielnie i olej będzie mielony  w pompie hydraulicznej bo nie będzie powrotu do obiegu. Do wolnego spływu z rozdzielacza też trzeba wykombinować jakąś zaślepkę. 


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Koledzy, jedynie w sytuacji kiedy tur ma samodzielną pompę, zdjęcie reduktora i zaślepienie zasilania i powrotu może (i powinno) mieć wpływ i to tylko na takową pompę.

W większości ciągników tur jest podłączany do pompy głównej (najczęściej - bo najprościej) do głównego wejścia i wyjścia, ale poprzez trójniki. To tylko dodatkowe wykorzystanie zdolności pompy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

i jak w takim razie to odłączyć bo faktycznie jest pod pięty pod trojniki i do skrzyni czyli wystarczy to tylko zaslepic czy trzeba zrobić obieg aby olej krążył??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    703

przez jakie trójniki. gdyby tak było to by tur nie działał bo olej podszedł by tam gdzie miałby lżej. czyli jakbyś próbował użyć tura to napewno by nie zadziałał. rozdzielacz jest napewno wpięty bezpośrednio w hydraulike. z rozdzielacza od tura wychodza 3 przewodow. 1zasilanie 2przekazuje poprzez tuleje ciśnieniową olej na hydraulike ciągnika, 3 to wolny spływ. najczęściej pierwsze 2 są grube 3jest już cieńszy
wystarczy połączyć te dwa przewody czyli zasilanie i przekaz ciśnienia i bedzie ok. nie wolno ich zaślepiać bo rozwalisz pompę w ciagniku. jedyny który możesz zaślepić to ten od wolnego spływu.


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    113

Dzięki bardzo co do węży to jest tak jak mówisz tam gdzie są wpiete to przypomina trojnik ale może spełnia inną rolę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    106

Znasz może coś innego co wygląda jak trójnik, a spełnia inną rolę?

A może jest jeszcze coś takiego jak dławik?

I jakim "cudem" np. siłowniki wieszaków działają? Przecież olej może iść tam gdzie ma lżej... albo wymuszone smarowanie pierwszego i drugiego biegu?(DF)

Co istotne, różni producenci stosują różne opcje do rozwiązania/obsługi podobnych systemów. Sugerowanie się systemami np. Fendt, DF, nie znaczy, że np. Kubota zrobi to tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerMaciek
      Witam serdecznie
      Kupiłem Tura Prima ale bez mocowań, mocowania - czyli tą ramę którą przykręca się do ciągnika chcę wyspawać sam
      Mam Massey Ferguson 675 z napędem ale nigdzie nie potrafię znaleźć żadnych schematów jak te łapy do osadzenia tura mają wyglądać, gdzie się przykręca itd..
      Może ktoś z ma taki model ciągnika albo podobny i zechciałby zrobić parę dobrej jakości fotek?
       

    • Przez zetor6211
      Mam taki ładowacz. Chciałem podpiąć krokodyla ale coś jest nie tak. Ulistnić na 4 guziki. Ale najpierw pytanie czy to podpięcie jest wszystko okej i po co są te 2 kostki. 3 kostki są podpięte a 2 są luźno. 


    • Przez MKHarikeen
      Witam,
      Mam problem ze znalezieniem nazwy tego typu mocowania:


      Mam taki rodzaj, posiadam łyżkę i szukam do niego wideł. Nie jest to mocowanie typu SM ani EURO
       

    • Przez waldekwaldek
      Cześć. Mam problem z ładowaczem Mailleux mx 80. Jak pociągnę yoistyk  do końca do się blokuje przepływ oleju i nie podnosi. Musze tak na minimalny przepływ oleju pociągnąć to powoli podnosi. Jak się zablokuje i nie podnosi to muszę opuścić i dopiero zacząć podnosić. 
      Gdzie jest przyczyna ? W rozdzielaczu wymienione zostały oringi i nic się nie zminiło. 
       
      Z góry dziękuję za pomoc 
       
    • Przez MiłoszKr
      Witam, ma ktoś może dane techniczne ładowaczy mx t10 lub t410 albo t12 i t412. Interesuje mnie dokładnie szerokość mocowań na haki. Jeśli ktoś ma taki ładowacz i jest w stanie zmierzyć i podesłać informacje to byłbym wdzięczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj