STANK 15 Napisano Marzec 4, 2015 witam jaka jest pojemność zbiornika na ziarno w modelu 8040 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ziomall1991 1 Napisano Marzec 8, 2015 Wydaje mi się ,że 1,5 t pod warunkiem że jest orginał bez żadnych przedłużek Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Marzec 8, 2015 (edytowany) dzięki za odpowiedz , to coś jak w bizonie super , oglądnołem takiego 8040 , zaciekawiło mnie chłodzenie silnika , bo przy pompie wody nie zauważyłem wentylatora , jak to działa Edytowano Marzec 8, 2015 przez STANK Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fobos 3 Napisano Marzec 8, 2015 Nie zauważyłeś wentylatora gdyż jest z drugiej strony chlodnicy w tym obrotowym ekranie chroniacym ja przed zanieczyszczeniami. To akurat ekran od zo-58, ale wyglada podobnie. W Nh clayson są tu zastosowane dwa paski klinowe, jeden do napedu ekranu i drugi do wentylatora. "To cóś" nie jak w bizonie tylko raczej ten jest a właściwie był protoplasta i wzorem dla bizona. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Marzec 8, 2015 dzięki za odpowiedz , więc wiatrak dmucha powietrzem z za chłodnicy w stronę silnika , jeśli NH 8040 był protoplastą bizona , to czy jakieś części podpasują z bizona , pan sprzedawca twierdzi że pasy i części niektóre pasują , ale przewinął się też gość jak oglądałem kombajn ,mówił że ma taki new holland i z bizona żadna część nie pasuje nawet łożyska są inne , i o to chciałem zapytać , który z tych gość miał słuszność Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
detom 18 Napisano Marzec 9, 2015 (edytowany) Bizon na pewno nie jest oparty na 8040 z prostego powodu - powstał wcześniej niz NH8040 Znacznie bardziej prawdopodobne jest że Bizon wzorowany był na NH serii 15XX a jeszcze bardziej na NH Clayson 133 i jego odmianach . Edytowano Marzec 9, 2015 przez detom Jeśli pomogłem kliknij lajka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malopolanin64 420 Napisano Marzec 10, 2015 Częsci pasuja o bizona niektóe do 8040 czy tam całej seri ale nie opłąci się nic zakłądać co robione w polsce do NH, prosty przykłąd rozpieła sie spinka przenośnika pochyłego w NH to na szybko założyliśmy nowa bizonowską, po około 1,5 hektara pękła wrzucająć pzenośnik w bęben młócący. A kombajny godne polecenia najlepiej szukać z silnikami innymi niż forda, trafiały sie DF mercedes lub fiat/iveco. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
STANK 15 Napisano Marzec 10, 2015 witam Dlaczego polecasz szukać z innymi silnikami niż forda , coś nie tak jest z tym silnikiem , przeważnie mają silniki forda , z tych co oglądałem , jedynie 8030 miał 5 cylindrowy iveco , zastanawiam się nad kupnem modelu 8040 , na moje gospodarstwo w zupełności był by wystarczający , kabina mi się podoba , trochę zbiornik na zboże ma przymały , znam z bizona że są pola których się nie objedzie , mały zbiornik duży heder , co do silnika to słyszałem że trzeba tylko lać dobry olej i że nic się nie dzieje , jest jeszcze mankament który mnie też niepokoi , mianowicie skrzynka napędowa , a dokładnie półosie , i hamulce konstrukcja jak w bizonie sprawuje się to dobrze czy są jakieś mankamenty , chciałem też zapytać o eksploatacyjne rzeczy filtry , części , czy drogo to bardzo wychodzi , i jak z dostępnością części malopolanin64 z tymi częściami masz rację , wytrzymałość naszych części jest prawie zerowa , zależy na co trafisz , ja do bizonka kupuje zawsze w jednym sklepie który trochę dba o markę i zupełnego szajsu nie sprowadzają , taka prosta rzecz jak główka targańca w bizonie przed żniwami wymiana jeszcze się nie tłukła ale osłonka odpadła , po 3 hektarach skoszonych ta nowa tłukła się jak diabli , a że nie miałem nowej przerzuciłem osłonkę i to stara główka opędziła bez problemu resztę żniw , tak jest zresztą z wieloma częściami do bizona fakt że są tanie ale to szajs w większości Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kronolus 1 Napisano Kwiecień 6, 2015 Witam Panowie mam pytanie potrzebuje numer katalogowy przedniej szyby w kabinie NH 8070 troszkę już przeszukałem google ale nie znalzłem proszę o pomoc ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jackowski11 4 Napisano Kwiecień 6, 2015 Czy heder 4,5 m do nh 8050 i jego silnika to nie jest za duze obiązenie? Standardowo powinien byc 3,9 m, ale mozna spotkac i wlasnie z 4,5 m. Podejrzewam że ma co robić, zwłaszcza jesli ma zapięty dodatkowo ścinacz. Pewnie silnik odstaje więcej po "d*pie"? Pytanie jeszcze dt. silnika fordowskiego w modelach 8050 (2715E - 116 KM, po 82r 2723E118 KM), czy robił ktoś z was powazniejszy remont? Jak wygląda sprawa z dostępnością czesci i kosztem takiego remontu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ziomall1991 1 Napisano Kwiecień 8, 2015 Koszt remontu silnika to mniej wiecej zależy co dokładnie jest robione się od 7-9 tysięcy złotych.w profesjonalnych warsztatach nie ma żadnego problemu z częściami maja wszystkie części na półkach,posiadam silnik forda w swoim kombajnie i jestem jak narazie zadowolony.co roku zmiana oleju oczywiście z górnej półki niż jakiś badziew i silnik chodzi dobrze . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mariokaw 0 Napisano Kwiecień 13, 2015 Witam. Mam wielką prośbę do wszystkich posiadaczy New Holland 8060. Jestem z woj. łódzkiego, posiadam w/w model New Hollanda i jestem w trakcie montażu sieczkarni (SPITOR). Jeśli jest ktoś z mojego regionu, proszę o info, bo chciałbym podjechać spytać jak i co..... Mój nr tel 504096873. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ziomall1991 1 Napisano Kwiecień 19, 2015 Jestem z łódzkiego,w czym ci mogę pomóc ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mariokaw 0 Napisano Kwiecień 22, 2015 ziomall1991 daj kontakt do siebie...zadzwonię, mariokaw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 314 Napisano Kwiecień 22, 2015 a ja podpytam o tarcze hamulcowe - wyjeliśmy i są ciut zużyte - da się to zregenerować czy po prostu kupić jakiś nowy zamiennik? Okładziny jak dostępne to tanio wychodzi ale jakoś nie moge znaleźć. Ewentualnie czy jest sens dać w jakiejś firmie do regeneracji czy kupić najtańsze nowe? pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szynszyl 0 Napisano Czerwiec 28, 2015 Nie chce zakladac nowego tematu ,wiec zapytam tutaj .Jaki wymir ma fartuch podsiewacza w 8050, to do tych co go wymieniali . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fobos 3 Napisano Czerwiec 29, 2015 w 8060 jak wymienialiłem, a chyba jest to samo, miał wymiar 1290x130 [mn] to byla chyba od rekorda lub zwyklego bizona, wystarczyło tylko otwory przewiercić w fartuchu i nie bylo wiekszych problemów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
szynszyl 0 Napisano Czerwiec 29, 2015 Dzięki Fobos.Wlaśnie wyciągnołem stary ale nie jest orginalny ma 105-14.5 stond moje pytanie ,bo w tc 56 szerokość to 17 cm Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
fobos 3 Napisano Czerwiec 30, 2015 Widać może i u mnie ktoś był juz tam przedemna, choć otwory były zgodne z listwa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 314 Napisano Lipiec 13, 2015 dwa pytania: 1. przyklejenie tarczy sprzęgła? Możliwe? Jeżeli tak to jak najprościej usunąć? 2. jaki akumulator do 8050 z silnikiem forda? Ile Ah ma mieć? Myślę wstawić taki: http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/271588 Chyba starczy na jakiś czas? pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
detom 18 Napisano Lipiec 13, 2015 U mnie siedzą 2 szt. po 90 Ah, co do tarczy sprzągła nie za bardzo rozumiem o co kaman, ja wymieniałem okładziny tarczy sprzęgłowej w tamtym roku ,kupiłem jakieś uniwersalne o odpowiednim wymiarze -nawierciłem i zafrezowałem otwory za pomocą wiertarki stołowej i odpowiednio zeszlifowanego wiertła w/g otworów ze zdjętych okładzin znitowałem i gra gitara Jeśli pomogłem kliknij lajka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 314 Napisano Lipiec 13, 2015 (edytowany) demontaż trudny? Zdejmować koło? Po prostu nie nie idzie wrzucić jedynki bo od razu jedzie, na wstecznym to samo. Co do akku - wg książki 2x74Ah ale ja myślę wstawić jedną poczciwą centrę 170Ah i mam nadzieję że styknie. ---edit---- dla potomnych - zdjąć koło, parę śrub i sprzęgło zdjęte. Tak jak myśleliśmy - tarcza przykleiła się ciut z obu stron, lekko kluczem tato uderzył i odeszła. Dobrze że poza pracą nie trza na razie inwestować Edytowano Lipiec 14, 2015 przez Nikita_Bennet pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Darkos795 4 Napisano Lipiec 14, 2015 Do silnika iveco mam bateryjkę 170 Ah od pięciu lat u mnie.Ile u poprzedniego właściciela nie wiem.Spokojnie starcza,ładuję tylko poza sezonem ze dwa,trzy razy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
detom 18 Napisano Lipiec 15, 2015 bez zdjęcia koło bylo by raczej trudno B) , Twój odrazu jechał a u mnie dla odmiany po zimie nie chciał z miejsca ruszyć. Jeśli pomogłem kliknij lajka :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet 314 Napisano Lipiec 15, 2015 w bizonie super dawało się bez zdejmowania koła Teraz mam inny problem - muszę znaleźć obudowę termostatu a mam silnik forda 2723e i ciekaw jestem czy znajdę. pzdrwm Nikita_Bennet"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamentaldifference. We should all be treated with appropriate respect." Sir A C. Clarke Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach