antonio86

oryginalna c-360 z blokiem silnika c-4011???

Polecane posty

antonio86    39

Znajomy ma na sprzedanie c-360 z 79r. Kupił go niedawno z komunalki (nigdy nie robił w polu)

Zdziwiło mnie to ze ma blok silnika z c-4011(ma przystawkę do filtra oleju) czy jest możliwe żeby cały środek był oryginalnie od c-360  a blok od c-4011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Nie wiesz że 4011 miały filtry odśrodkowe?? Jeśli ma przystawkę pod filtr od 360 to ma silnik od C355 gdzie były filterki siateczkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdarza się że w 360 są bloki 4011 ja tak mam u siebie w jednej 60-tce. po prostu dawniej w SKR czy innych zakładach jak robili kapitałkę to odkręcali i przekładali silnik już wyremontowany u mnie dodatkowo cały miękki przód założyli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Z tym ze tam jest silnik podobno oryginalny fabryczny.

A co do wypowiedzi @ Karol445 to w c-355 były oryginalnie bąki jak w zetorach. kolego potrafię odróżnić silnik c-4011 od c-355 i c-360. A w tej 60-tce jest blok od 4011.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

tak silnik ori i fabryczny ale z 4011,

wątpię aby tyle lat po zakończeniu produkcji jeszcze ostał im się taki blok


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Miska żeliwna. ta nowsza ze spustem z boku. Sorry to rocznik 77.

Daje zdjęcie

 

http://img02.staticclassifieds.com/images_tablicapl/312204465_2_1000x700_ursus-c-360-zarejestrowany-stan-bdb-dodaj-zdjecia_rev001.jpg

 

Wydaje mi się że to jednak silnik po regeneracji i zrobili ją na bloku 4011, tylko teraz nie ma jak sprawdzić co ma w środku

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

nigdy nie sprawdzisz, co Ci przeszkadza w 4011?w sumie poza osprzętem to się generalnie niczym nie różni, chyba nawet wałek rozrządu jest ten sam, jak blok dobry, bez wżerów koło tulei to pochodzi

filtry siatkowe były własnie w 4011, "bąki" w 55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Z prawej strony  pod głowicą 4 masz wybity typ silnika oraz numer silnika dlatego mówiłem sprawdź czy to na pewno blok od 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież widać ze zdjęcia że to silnik 4011. Po prostu gdzieś podczas remontu przełożyli inny blok. Po tylu latach to pewnie wał już 60 jest na 6 a nie na 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BadAdi    0

Witam, 

Odgrzewam kotleta bo zainteresował mnie temat. 

Czyli silnik z c360 podejdzie bez problemów do 4011?

Ewentualnie czy jest możliwość zamontowania "lepszego" silnika od jakiegoś innego modelu ciagnika? 

Pozdrawiam 

Edytowano przez BadAdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A czemu ma nie podejść? jak wszystko to samo jedynie wspornik od 40 jeśli oryginalny to jest śruby m12 w c-360 na m16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

możesz wstawić i angielską 4, są tacy co nawet 80km z 3060 przeszczepili


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

też mi nowość, przecież to bliźniacze konstrukcje, mocy niewiele więcej, spalanie większe a i cena wszystkiego z nalypką Zetor kosmos


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj