weldmen97

Zetor 7211 problem z paleniem i dymieniem

Polecane posty

weldmen97    0

Witam. Tak jak w temacie Zetor 7211 cięzko pali gdy jest zimny. Po uruchomieniu silnika dymi na biało-niebiesko, że nie widac nic w garażu. Ciągnik słychac jak by nie chodzil na wszystkie gary. Jak poluzowałem kolektor wydechowy to dymił na niebiesko tylko z 4 cylindra. Sprawdzałem wtryski i jest dobry. Jakies 80 mtg temu zmieniłem mu pierscienie(na 4 cylindrze 1 był pęknięty). Gdy orałem po żniwach zaczął kopcic z odmy niebieskim dymem i pluc olejem. Od tego czasu tez ciezko pali. Czy moze znowu pękł pierscien? Co moze byc przyczyną tego dymienia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weldmen97    0

Czemu by znów pękł? Jak zmieniałem pierscienie to 4 tulej była bardziej zuzyta niz pierwsze 3 na których było jeszcze honowanie znac. A moze to wina pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

To nie wina pompy tylko może to być słabe chłodzenie i się przegrzewa tuleja i pierścienie i dlatego pękaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

To masz do wymiany cale zestawy naprawcze i głowice do roboty. U nas było identycznie teraz chodzi idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weldmen97    0

Głowice były robione wcześniej. Był pęknięty pierścien na 4 cylindrze. Zmieniłem tulej razem z tłokiem, zrobiłem pompe wtryskową,wtryski i dymi nadal.Nawet gdy jest nagrzany na wolnych obrotach kopci na niebiesko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

A sprawdzałeś wystawanie końcówki wtryskiwacza  po włożeniu w gniazdo głowicy?  

Może być taka sytuacja ,że  tulejka wtryskiwacza jest za wysoko osadzona w głowicy ,wtryskiwacz  nie wystaje odpowiednio i rozpyla paliwo po ściankach tulejki.

Aby to dokładnie sprawdzić musisz zdjąć głowicę i włożyć wtryskiwacz i będziesz wszystko widział.

Sprawdź przedtem śrubokrętem czy czasem nie masz kilku podkładek miedzianych podłożonych w gnieździe. 

Fabrycznie nie montowali wcale  ale w praktyce  aby uszczelnić trzeba jedną cieniutką dać. 

 

O ile wszystko pozostałe jest w porządku tylko to przychodzi mi do głowy.

 


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj