Polecane posty

zetorr6441    365

proxima na suchym sprzegle z turem co 200mth na warsztat i sprzeglo do roboty, porozmawiaj z kiims od serwisu albo przez kogos jak osobiscie nie znasz to kilka slow Ci powie.  Jak bralem 2 nh to nad nim myslalem ale wtedy mi wlasnie odradzil serwisant no i w dodatku za zetora chcieli 20 tys wiecej niz za nh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Posiadam NH 5060  MA 500 mtg ciągnik jak ciągnik szału niema ale jak powiedział w galerii Mariusz (ZDUN) ostatni z dobrych NH.Posiadam też zetora 6340 2500 mtg z turem i sprzęgło nie ruszane więc z tym 200 mtg to przesada albo ten co to robi nie ma pojęcia o naprawie sprzęgieł.Sprzęgło w zetorze naprawiamy  średnio co 1500 do 2000 mtg za to w CASE JX już nie jest tak dobrze bo co 600 do 1000mtg i koszty oczywiście większe(sprzęgło suche) .Posiadam również AGROPLUSA I ten to zaskakuje 10 200 mtg i dzisiejszy mróz -19 nic mu nie robi zapala od razu zetor z grzałką po godzinie a NH  wcale.Trochę pomagam bratu bo grzebie przy tych ciągnikach to co nieco liznołem tematu i to nie jest takie wszystko kolorowe .MIAŁEM  zamiar kupić nowego NH t 5 td 85 km ale on mizernie wypada przy zetorze 85 km dodam że cena podobna 145 tyś ale jako ciągnik do tura to zetor jest stabilniejszy wygląda masywniej i tak więc nie będzie 2 nh .Tym bardziej  że zetor wypada sztywniej w paszowozie 10m  niż NH .Dodam jeszcze że brat pracuje w serwisie (nie zetora) ponad 10 lat więc już się tyle rzeczy naoglądałem że książkie by napisał i mowa tu jest o nowych ciągnikach  bo te starsze o dziwo są dużo lepsze np.lamborghini GRAND PRIX sprzęgło było wymieniane od nowości po 5400 mtg rok 2003 z turem pierwszy wł .

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr6441    365

zetor 6340 a ten ktory byl robiony w 2013 to inna bajka przynajmniej sprzeglo, mieszam woz codziennie i nie mialem jeszcze problemu z odpaleniem dzisiaj bylo -18 i oba odpalily.

NH td spokojnie za 130 na mokrym kupisz gdzie za zetora pewnie ze 150 trzeba szykowac a stabilniejszy mozliwe ze jest bo waga inna , chociaz nh z obciaznikami z tylu spokojnie mozna pracowac tylko jak wszystkim z glowa na swoim mam wybierak szczekowy 550 kg do tego bela 700 i problemu niema przy ladowaniu wozu no i przy rozgarnianiu kukurydzy 30l na dzien wystarczy przy obrotach 900 a w orce na 2 godz jak sucho to malo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

za  nh 85 km krzyczą 140 brutto ale mamy wszystko za zetora też prawie wszystko najważniejsze  czyli klima,pneumatyczne siedzenie ,halogeny, felga spawana ,dolny zaczep chcą 146 tyś brutto  za mokre sprzęgło trzeba dorzucić około 11 tyś no ale wtedy mamy 2 razy pod obciążeniem to nam się robi 157 brutto to za tą kase mamy NH 105 km i co ciekawe to właśnie takiego mi proponuje DEALER  do paszowozu 10m  bo mówi że 85 km może być deko przy słaby a w tej chwili DEUTZ AGROPLUS 85  km miesza na 1600 obrotów na zającu w wozie  i to nie robi na nim wrażenia i dlatego zostałem spłoszony względem zakupu Nh. pozdrawiam

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr6441    365

Ja mieszam td80 wóz 12m na 2slimakach i szybkim przelozeniu i problemu niema , 2 bele sianokiszonki , pol slomy i 2600 QQ +tresciwe razem ok 4300kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emilianoso    0

Ad.4 Po myciu ciągnika osusz przy pomocy sprężonego powietrza czujniki na pompach hamulcowych pod maską. Problem eliminują hermetyczne złącza dostępne w opcji za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

Trochę odkopie ale problem z awaryjnoscią w tych ciągnikach polega na tym ze te ciągniki nie sa do cięzkiej pracy, Zostały stworzone do prac pomocniczych.

Do ciężkiej pracy jest farmall U i maxxum (najmniejsze serie), jak chcesz tani ciagnik do orki na polskie gospodarstwo to kup sobie mtz albo proxime może toporne nie wygodne ale wytrzymają przy pługu. Koncerną takim jak CNH nie opłaca sie produkować masywnych i drogich ciągników z małą mocą ze względu na małe zainteresowanie w gospodarstwach zachodnich gdzie takie ciągniki nie mają racji bytu. Polska mętalność jest taka że nieważne ile waży ciągnik do czego został stworzony tylko to ile ma koni bo przecież 100konny 5tonowy z szerokimi kołami ciągnik pociągnie tyle co 100 konny farmall bez masy odpowiedniego osprzętu i sprzegła które nie wytrzymuje takich obciążeń. 

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

tylko sęk w tym że taka 60konna popierdówka pracująca na budowie z zamiatarką przez 3 albo 4 lata też wywaliła sprzegło po 2.5tys... więc o czym TY do mnie gadasz? te zamiatarke to na dobrą sprawe 30stka pociągnie byle pompe miała wydajniejszą... gównolit a nie jakość. w starym ursusie takie rzeczy nie mają miejsca a czasem 10tys beczke do 70KM zaczepiam i jakoś jade bo nie powiem że to jest odpowiednie zestawienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

autora tematu mogę pocieszyć ze wszystkie te nowe ciągniki są jakieś delikatne :) z Proxima też słodko nie jest :( mi np pociąga olej  1 l na 100 mth musiałem wywalić dpf  750 zł a tez miałem dylemat case  czy zetor padło na zetora  ale troszeczkę chyba żałuje każdy ma zalety i wady np zetor ma dobry uciąg ale naj ekonomiczniejszy to nie jest 


a co do tego  słynnego nowego ursusa  bo stary a nowy to pamiętajmy jest różnica !!! to sam diler mi go odradził jak już to lepiej farmtrac a najlepiej valtra ale była poza moim zasiegiem  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Ja mam TD90, z przebiegiem nieco ponad 1100mth od nowosci. Na gwarancji miał wymieniony czujnik temperatury cieczy i uszczelnioną lewa zwolnice. W miedzyczasie przetarła sie linka sprzegła ale to ponoc norma w tych modelach. Ogólnie jestem z niego zadowolny. Ciagnik nie miał lekko ale dobrze dawał sobie radę. Słuzył praktycznie do wszystkiego od orki przez sianie po pryskanie i ciąganie przyczep ze zbożem. Od tego sezonu będzie miał troche mniej bo kupiłem większy ciagnik ale jak na całkowicie mechaniczna konstrukcje musze powiedziec ze jest dobrze wykonany. Co najwazniejsze w porównaniu ze wspomnianymi tu pronarami i tym podobnymi wynalazkami jest suchy. Hydraulika i rozdzielacze są szczelne.


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
    • Przez gandi77
      Witam mam taki problem mam chyba zepsuty termostat w case mx 135 ponieważ silnik osiąga niską temperature pracy wczoraj przy agregacie ledwie przekroczył żółte pasmo na wskaźniku, czy może ktoś mi napisać gdzie ten termostat się znajduje w którym jest miejscu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj