wilczur

Instalacja władimirec

Polecane posty

Hari123    7

Koledzy a czy jak będę robił nową instalacje elektryczną w t25 od podstaw to czy muszę stosować te przekaźniki itp ?

 

*Ps Wcześniej miałem wszystko podłączone bez przekaźników itp, nawet rozrusznik był podłączony tak --> Akumulator - włącznik - rozrusznik i nie było problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie musisz pod warunkiem zastosowania przełączników wysokiej jakości i o odpowiedniej wytrzymałości prądowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja gdziekolwiek napisałem, że zadziałanie sprzęgła odłączy napięcie? Chodziło mi tylko o to, że zanim alternator się wzbudzi i rozłączy rozruch to silnik już i tak będzie miał większe obroty niż rozrusznik i zadziała sprzęgło.

To, że czegoś nie napisałeś nie znaczy , że nie wynika to z kontekstu Twojej wypowiedzi. Zajmowałem się tym już wtedy, kiedy T25 pokazał sie na naszym głodnym rynku ciagników i był w pierwszych latach do kupienia bez przydziału , bo nie wzbudzał zaufania przy porównywaniu z "trzydziestką". Wraz z pierwszymi ciagnikami przyjechali też inżynierowie z WTZ żeby przyuczyć naszych mechaników w POM-ach. A co do blokady elektrycznej rozrusznika to działa ona natychmiast. Bywa tak , że przy uruchamianiu silnika z częściowo zapowietrzonym układem paliwowym, już pierwszy zapłon w cylindrze powoduje rozłączenie rozrusznika i nie pozwala dalej kręcić do czasu kolejnych nie przerywanych zapłonów.

 

Koledzy a czy jak będę robił nową instalacje elektryczną w t25 od podstaw to czy muszę stosować te przekaźniki itp ?

 

*Ps Wcześniej miałem wszystko podłączone bez przekaźników itp, nawet rozrusznik był podłączony tak --> Akumulator - włącznik - rozrusznik i nie było problemu

A dlaczego nie zrobić instalacji takiej jak w fabrycznym oryginale. Przekaźnika i jego zastosowania nie wymyślił głupiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Instalacja będzie robiona całkowicie inaczej i odnowa pod silnik żukowski w t25, nic nie będzie takie jak jest w oryginalnym t25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Witam biorę się za instalację nabytego ciągnika do wymiany kilka przewodów, nie będę wymieniał całości dobre kable zostaną.

Mam pytanie odnośnie 2 elementów z przeczytanego tematu wynika iż pierwszy el. to od świec żarowych, chcę się upewnić.

Drugi element od czego?

 

To drugie to regulator napiecia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan1951    0

proszę jeśli ktoś ma zdjęcia ze swojego albo inne pokazowe odnośnie instalacji. Interesuje mnie właściwe podłączenie alternatora, rozrusznika i świateł , według oryginalnej instalacji z takimi samymi kolorami kabli najlepiej. Czy ten przekaźnik co dałem w drugie fotce podłączać do instalacji jak mam taki alternator jak na zdjęciu czy trzeba go ominąć. Jak na przykładzie podłączyć świecę żarową starego typu? Gzie powinno się przełączać swiatła długie i krótkie? Gdzie włącza się świecę żąrową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Instalacja będzie robiona całkowicie inaczej i odnowa pod silnik żukowski w t25, nic nie będzie takie jak jest w oryginalnym t25

 

To, po co zawracasz głowę jak masz już własną koncepcję. W mojej ocenie mało sensowną .

 

 

To drugie to regulator napiecia,

 

Błędna podpowiedź , to drugie nie jest regulatorem napięcia. Jest to przekaźnik blokady i wyłączania rozrusznika i lampki ładowania. To pierwsze to przekaźnik włączania rozrusznika i bez związku z obwodem podgrzewacza powietrza w kolektorze ssącym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Hari, możesz się pbawić z przekaźnikami, instalacja będzie bardziej bezawaryjna i bez spadków napięcia na wątpliwej jakości wypalających się przełącznikach.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Jeśli ktoś ma zdjęcia swojej oryginalnej instalacji albo chociaż podłączenia stacyjki i świecy żarowej starego typu lub chociaż innych częsci instalacji bardzo proszę o fotki będę wdzięczny.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

jadę właśnie według tego już 3 dzien bo instalacja w kiepskim stanie i wiele nieoryginalnych podpięć może mi się uda jż wiele mam za sobą jednak jeszcze nie koniec ciągle czegoś brakuje


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

kolejna część z instalacji co to jest?

To jest opornik dodatkowy świecy żarowej

Grube przewody

kolor biały do świecy żarowej i ko zacisku na stacyjce CT

kolor czerwony do zacisku stacyjki C

Kable cienkie

kolor biały i czerwony do kontrolki świecy żarowej.Żarówka w kontrolce 6 V

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

stacyjka też wydaje mi się nieoryginalna chyba od Ursusa bo pisze na niej Made in Poland ciekawe czy znacząco różni się od tej od władymirca.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Stacyjke zamontowac od Wladimirca i jazda z podlaczeniami tak jak w oryginale, Chcesz jeszcze te fotki podlaczenia roznych urzadzen w ciagniku?

Otoz mam taki traktor w pelnym oryginale, nawet niektore zarowki ma fabryczne. Przewody nie przerabiane i z dobrymi kolorami.

Zrobisz po oryginle i bedziesz zadowolony.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekj24    0

Stacyjke zamontowac od Wladimirca i jazda z podlaczeniami tak jak w oryginale, Chcesz jeszcze te fotki podlaczenia roznych urzadzen w ciagniku?

Otoz mam taki traktor w pelnym oryginale, nawet niektore zarowki ma fabryczne. Przewody nie przerabiane i z dobrymi kolorami.

Zrobisz po oryginle i bedziesz zadowolony.

Dokładnie o to mi własnie chodzi chcę wszystko w oryginale co się da tak będzie najlepiej.


surfcasting.cba.pl Wędkarstwo morskie i z plaży.

@Jaworski_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Postaram się dla Ciebie pofotografować niektóre elementy. Bo sam schemat nie za bardzo wystarcza...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam , czy moglibyście napisać jak podłączyć skrzynke bezpieczników w t25 od c360 poniewasz w instalacji t25 brakuje mi przewodów .Z góry dziękuje rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

A dlaczego akurat skrzynka bezpiecznikowa z C-360? Będzie nie wygodna jak dla mnie.

Lepsza była by taka jak na tych zdjęciach. https://www.google.pl/search?q=skrzynka+bezpiecznikowa+samochodowa&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CBwQsARqFQoTCKzCu_ae_8gCFceQLAod9KEFoQ&biw=1366&bih=631#imgrc=_

Jak pomóc jak nie wiadomo w jakim stanie jest instalacja i jakich przewodów brakuje.

Schemat w dłoń i do pracy.

Jaki typ skrzynki bezpiecznikowej założysz bez różnicy, zasada działania taka sama.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Witajcie. Robiłem dla kolegi uproszczony schemat instalacji ładowania i rozruchu w T25 do 1984 rocznika.

(Posiadający alternator-prądnicę, regulator RR362B i przekaźnik RB1)

Postanowiłem go tu wrzucić aby trochę co niektórym pomóc. Powinno działać. Wprowadziłem kilka modyfikacji:

post-10681-0-88346200-1449431222_thumb.jpg

Instalacja w T25 na prosto.bmp

Edytowano przez zbyszekbrzuze

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian4dz    0

witam macie panowie pomysł jak umiejscowic przełaczniki w t-25 tylko ze ja mam jeszcze deske rozdzielcza nie prostokatna tylko taka troche owalna ta w pierwszej wersij

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian4dz    0

Wszystko bo bym chciał mieć je w jednym miejscu poza tym na tej tablicy są przewidziane tylko dwa miejsca na przełączniki do świateł pozycyjnych i krótkich długich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Kolego, czy tak trudno spojrzeć pod spód,, gdzie jest wolne miejsce i tak do ręki sobie dopasować i wywiercić?

 

A tak poza tym, to pokaż ten piękny zabytek, bo mi się podobją te pierwsze wersje. (Pierwsza wersja miała okrągłą maskę)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Tomaszzt25
      Witam!
      Przy jakiej temperaturze i obrotach docierać? 
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj