Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalO81    0

Witajcie!
To mój pierwszy temat na tym forum. Jestem młodym rolnikiem po 30. Prowadzę z ojcem gospodarstwo rolne w okolicach Stargardu Szczecińskiego. Ojciec już swoje lata ma, więc przejmuję powoli pałeczkę i wprowadzam powoli własne rozwiązania, bo rodzice dość konserwatywnie podchodzili przez lata do tego tematu. Jakieś 2 lata temu postanowiłem zainwestować w siłowniki do bram, wraz z centralą sterującą. To był bardziej prywatny cel. Wiadomo wygoda i te sprawy. Sprzęt do dziś trzyma, chodź raz był w naprawie, ale to z mojej nieuwagi. 
Pomyślałem, że takie zastosowania można wykorzystać w gospodarstwie. W zaufanym sklepie www.elektrobim.pl, gdzie kupowałem wyżej wymieniowe siłowniki, znalazłem też mniejsze, które mogłem wykorzystać do innych celów takich jak zautomatyzowane klapy, bramy w zagrodach itd. Dziś mam około 8 siłowników i planuję dalsze zakupy.
Chciałem jednak zapytać co wy sądzicie o takich rozwiązaniach? 
Pozdrawiam Michał. 

Edytowano przez MichalO81

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dil3    8

Ładna reklama sklepu:-) od 10 lat mam założony automat do bramy firmy Faac zero problemów. Ceny podobne jak na tej stronie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalO81    0

Link podałem bo zasługują na to zwzgl. na sprzęt.
Jednak zamiast krytykować, moglibyście odpowiedzieć na pytanie. :) 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

Co tu sądzić? Są potrzebne do czegoś to kupuję i tyle. Mam automatykę kontroli mikroklimatu w 2 pomieszczeniach, siłowniki w bramach, poziomowanie belki w opryskiwaczu na siłowniku elektrycznym i parę innych pierdół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dabaz    98

ja mam 10 silownikow elektrycznych.... w drzwiach w samochodach :) ....a brama główna ma naped Avidsen założony w 2001 roku i jakoś działa.

Udostępnij ten post


Link to postu