Pablo201_5

Wykształcene rolnicze uwzględniane w programie MR i szkoła w Warszawie

Polecane posty

Pablo201_5    0

Witam,

Gdzie w Warszawie znajdę szkołę, która prowadzi darmowe kursy kwalifikacyjne? Szukałem w Internecie i chyba temat jest dosyć poważny bo narobiło się niepublicznych szkół oferujących takie kursy tylko za 100zł miesięcznie...

 

Mam wykształcenie średnie z maturą, teraz studiuję i mam prawo jazdy B.

 

Najlepiej żeby kurs był prowadzony w weekendy, w trybie e-elearningowym i oczywiście darmowy.

 

Podajcie jakieś informację na w/w temat i pomóżcie zasilić swoje szeregi- szeregi rolników :-)

Edytowano przez Pablo201_5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    749

darmowo powinna tobie zaproponowac taki kurs każda szkoła rolnicza ale będzie zapewne co tydzień się musiał tam pofatygować. Po za tym na końcu masz egzamin państwowy do którego jak nie będziesz uważał to nie masz co podchodzić . U mnie na kursie 15 osób przystąpiło do egzaminu a zdało 9 a każdy mówił że ze wsią to na codzień. Więc nie jest to takie proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dil3    8

Zgadzam się z ChiquitaB. Ja pomimo ukończenia studiów musiałem zrobić technika. Fakt nic nie płaciłem, ale musiałem mieć 60% frekwencji. zjazdy co dwa tygodnie. Piotrków 14-20 sobota 8-18. Na koniec egzamin państwowy. Z 28 osób zdało 20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo201_5    0

Dzięki za odpowiedzi :-). Zdaję sobię sprawę, że trzeba chodzić, inaczej to nie miało by sensu. Dowiedziałem się, że mająć wykształcenie średnie, kurs na technika rolnictwa trwa 1,5 roku. Po 1 roku ma się wykształcenie zawodowe, które de facto liczy się na MR, jednak nie tak bardzo jak tytuł technika.

 

Może poleci ktoś jakieś szkoły w Warszawie?

Edytowano przez Pablo201_5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawosz    0