adas1999

Na co zwrócić uwagę przy zakupie t25?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
adas1999    2

Witam na co szczególną uwagę zwrócić przy kupnie t25 aby wykryć wszystkie niewidziane usterki? Proszę o szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Bolaczka t 25 jest uklad kierowniczy spory luz na kierownicy bedzie skutkowal wpadaniem przednich kol w wibracje .Ojciec w swoim wymienial i slimaka i lozyska i nie ma poprawy trzeba nowa kolumne kupic koszt cos ok 700zl.Mozesz spr, czy w pompie wtryskowej nie ma wymieszanego oleju z paliwem bo w ruskim to standart ze puszcza uszczelnienie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamekx    2

e tam, luz w kolumnie w T25 to standard, kwestia przyzwyczajenia rób co chcesz i tak będzie :) a wibracje musiały być raczej spowodowane czymś innym, u mnie nie występują jakkolwiek duży był luz na kierownicy. Co do tematu, posłuchać jak pracuje silnik, skrzynia, hydraulika, zwrócić uwagę na wycieki, opony i stan ogólny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy nie kradziony :D

Tak na ogół to sprawdź czy ma  wycieki działanie hydrauliki praca silnika, hamulców elektryka  skrzynia biegów

i spytaj o więcej właściciela pojazdu .

 


 

Владимирец T25A

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Jeśli cena mała to nie ogladaj sie na nic tylko bierz, rusek ma to do siebie ze jest prosty w naprawie i czesci tanie,

Ogolnie przy zakupie takich ciagników bardziej liczy sie cena niz stan,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Tylko ze jeszcze jak ruska czesc to idzie to dopasowac bo jak made in china to szkoda zachodu nie pasuje i jest g.... warta .Mialem kilka ciagnikow i z wlasnego dosw. powiem ze dla siebie to warto dolozyc i kupic cos co i oko pocieszy i do roboty bedzie dobre.A w takich sciuchrancach najtanszych to nawet powietrze w oponach jest zje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj