tvt

Zmiany TDD bedzie nie długo nazywać sie TD5000

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzysiekQ    9

td5040 bedzie kosztowal ok 120 tys zl moze nawet nie a t5040 to juz ok 150 tys zl albo i wiecej nie jestem pewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

td5040 w standardzie kosztuje dokładnie 115 tys a t5040 138 tys-zaznaczam ze ceny sa bez pnełmatyki za ktora trzeba dopłacic 5tys. wie ktos ile taki NH t5040 moze palic w ciezkiej robocie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

A nowy TD5040 będzie miał w wyposażeniu opcjonalnym rewers elektro-hydrauliczny? ile trzeba będzie dopłacić za takie wyposażenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tyger    2

oglądałem nowego jx-a czyli to samo co nowy td czy wcześniej układ kierowniczy w td był na jeden siłownik? bo teraz jest kulturalnie na 2 siłowniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

przecież praktycznie każdy ciągnik można wyposażyć w przedni TUZ i WOM a już na pewno takiej marki jak NEW HOLLAND! ;) a czy ma on cięgna z hakami czy otworami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

td5050 mam oferte za 100tys netto z klima i z pneumatyka i dwa lata gwarancji


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

a ile brutto? i gdzie taką ofertę znalazłeś? wie ktoś do serii td ile kosztuje przedni WOM i TUZ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczorek    5

w modelach do 80KM nowy silnik 3.2 litra, turbo, wysoki moment obrotowy 328 Nm przy 1250 obrotach. Lepsze osiągi niż w starych silnikach.

Dopatrzyłem się, że w opcji jest elektrohydrauliczne załączanie przedniego napędu i blokady mostów.


Ursus C-330, Ursus 3512 & NH TD5030 vs. 60ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

chlopaki kto ma juz u siebie nowego TD 5040 lub TD 5050 ???? albo podobnego JX

prosze o odpowiedz na PW.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beorn    1
po angielsku, ale wszystko o nowych modelach NH TD 5000

Po polsku tez juz jest. powiedzcie mi dlaczego w td5040 ma byc dwa razy glosniej niz w td5050?? :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

ja mam td5050 na podwórku od kilku dni. szalu nie ma prosty mechaniczny ciagnik. wielu bajerów to on nie ma ale ogolnie nic nie moge powiedziec zanim nie pojdzie w pole. w kabinie dosc cicho i wygodnie. widocznosc calkiem spoko. chociaz do tyły słabo widac (slabo widac koncówki ciengien)

 

zastanawiam sie jakie do niego kupic sprzety. mam w planach gruber rolmaco 2,6 i agregat agrofactory 3,6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

panowie ostatnio dowiedziałem sie ze w pobliskim duzym gospodarstwie kupili td5050 i sie sypie strasznie ale ile w tym prawdy to nie wiem wiec jak ktos ma taki ciągnik lub jakieś informacie jak sie spisują to pisac-moj ma narazie 200mtg i chodzi jak rakieta-paliwo i w pole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Przepraszam, że w tym temacie, ale orientujecie się ile teraz za TD 5030 chcą z klimą, pneumatyką, poszerzeniami błotników, CBM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Widzę, że nikt w ostatnim czasie nie kupował tego modelu. My już kupiliśmy go w Rolmaxie, w poniedziałek będzie na podwórku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Po negocjacjach zeszli do 127500. To jego wyposażenie:

-klimatyzacja, poszerzenia błotników, kogut, haki CBM, radio MP3, zaczep polowy, transportowy, pneumatyka opony 13,9 R24 i 16,9 R34i chyba tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

A ile taki TD w tym wyposazeniu oprocz klimy by kosztowal?


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    40

Ale w Rolmaxie to ogólnie drogo. Bez klimy to około 120-122 zleży jeszcze gdzie. Mieliśmy jeszcze do wyboru JX80 za 130, ale zdecydowaliśmy się na tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

JAk bylismy na pokazach w Konskowoli tyo diler Agrobard za NH TD5030 z szerszymy laczkami, pneumatyka, obciaznikami i hakami chyba 120 000zl brutto. Wiec jeszcze 5 tysi mozna bylo by spokojnie urwac


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj