Polecane posty

erwin2    5

Witam mam pytanko czy w mf 675 są półbiegi hydrauliczne ,czy mechaniczne, nizej załanczam fotkę i prosze by ktoś napisał jak to jest z tymi

pólbiegami

post-4406-0-16363700-1445155195_thumb.jpg

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    246

Too są normalne mechaniczne biegi. W lewej dźwigni masz 1-2-3-R a w drugiej masz żółw- luz- zając :-) Wszystko ze sprzęgłem ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MalyJohn    246

Ursus16 ten co Ty pokazałeś jest na 3 dźwignie więc skrzynia 12x4. Natomiast ten autora tematu jest na 2 dźwignie więc skrzynia 6x2 więc bez połówki ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Jest to starsza skrzynia z wzmacniaczem momentu. 3 biegi do przodu + 1R x 2 ( reduktor ) x2 ( wzmacniacz momentu) = 12+4. W nowszych zamiast hydraulicznego wzmacniacza momentu był dodatkowy reduktor ( żółw- zając) mylnie zwany półbiegiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Czyli Panowie w tym ciągniku co załączyłem na fotce nie ma półbiegu czy tak zwanego wzmacniacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Zgadza się, lewa dźwignia 123R, prawa low-high (reduktor) i przy kierownicy wzmacniacz momentu czyli razem 12/4 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

a zapytam czy ten wzmacniacz to na nim mozna jezdzić czały czas czy na przykład kilka minut i nalezy wyłączyć,bo słyszałem kiedyś opimie ze w  w ursusach to mozna było jezdzić góra 2 minuty chociaz nie wiem czy to prawda było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

W Ursusie było to niedopracowane i psuło się na potęgę. Choć trzeba obiektywnie spojrzeć że nie od jazdy cały czas a od nieprzemyślanego użytkowania. Jak ciężko idzie pod górkę to na chama się załącza a później pretensje. Choć w tych MF-ach działa to ponoć ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

W MF-ach na żółwiu nie hamujesz silnikiem, więc możesz pędzić na zającu ile fabryka, zredukować na żółwia i silnik dopiero ciągnie od prędkości max na żółwiu - idiotoodporne rozwiązanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel131
      można kupić jakąś przejściówke aby wyjście hydrauliczne z mf-a 3080 pasowało do polskich przyczep?
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez Ganiek
      Witam czy w ursusie 1634 dałoby radę założyć instalację hamulców hydraulicznych do przyczep. Jak to zrobić co kupić proszę o dokładny opis i cenę samych części.
    • Przez Robert695
      Witam.
      Posiadam forda 4000.
      ostatnio dorobiłem wyjście na kiper do przyczepy ale przydałyby sie jescze hamulce.
      Czy wie ktoś gdzie mozna sie podłączyć zeby mieć hamulce (oczywiscie hydrauliczne gdyż pneumatyki nie posiada).
      pozdrawiam
    • Przez krzysio55
      Witam. Posiadam ciągnik Renault 120.14 i chciałbym się dowiedzieć jak włączyć, uruchomić te hamulce po podłączeniu przyczepy ?? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj