tomitko

renault ceres problem z wałkiem wom

Polecane posty

tomitko    2

 

Witam

mam problem, nie dziala mi zatrzymywanie walka wom, to sprzegielko tak jakby nie trzymalo, aby wlaczyc walek musze zgasic ciagnik, ustawic obroty i odpalic ciagnik na tym, dodam ze np mam cos podlaczone do walka i dzwignie ustawiona tak ze powinien byc zatrzymany walek i gdy ma ciezko to przysjate walek ale przeciez nie powinien sie krecic w ogole. Rozmawialem ze znajomym i mowil ze w ceresach jakies tarczki sie sklejaja??

mial ktos podobny problem??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Skoro pod obciążeniem zatrzyma się wałek to tarczki muszą się "rozkleić" Ja bym obstawiał że coś nie do końca je rozłącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Sprawdzić ciśnienie na siłowniku wysprzęgającym jeśli ok to regulacja lub problem w docisku  tam jest zwykła tarcza cierna nie ma tarczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema,  ja mam dokładnie taki sam problem że nie mogę wyłączyć wałka, w kosiarce dyskowej to nie mam problemu bo zgaszę silnik włączę prędkość wałka i odpala bo kosiarka akurat nie daje dużego oporu przy rozruchu ale większy problem mam z prasą zwijającą bo to już jest zbyt duży opur na rozrusznk przynajmniej tak mi się wydaje bo jeszcze nie prubowałem. widziałem już rozkręcony ciągnik i widziałem te tarczki u kolegi ale nie mam pojęcia czy trzeba gorozpoławiać do wymiany, jak ktoś coś wie w tym temacie to dajcie znać, z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Łukasz30245 a wiesz może jak wyregulować ten siłownik, bo doszły nmie jeszcze takie słuchy że w tym rozdzielaczu do włączania wałka jest jakiś zawór króry mógł się zaciąć czy zawiesić ale nigdy tego jeszcze nie rozbierałem i nie bardzo wiem jakby to zrobić, narazie jest ''zima'' wieć traktor nie ma wiele pracy ale ale zima szybko zleci wię do wiosny muszę to jakoś zrobić, jak ktoś coś wie to dajcie znać, z góry dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz30245    6

regulacja tego siłownika jest bardzo prosta musisz wyjąć zabezpieczenie i wydłużyć albo skrócić takie cięgło(już nie pamiętam bo pare lat mineło jak to robiłem)

ale chyba rozkręcić czyli wydłużyć 15 minut roboty.U mnie były takie same objawy a po regulacji jest ok


aaa zapomniałem najpierw zobacz czy ten siłownik chodzi w obie strony jak ruszasz sprzęgłem od wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WOJTEK-21    0

siema Lukasz30245 dzięki wielkie za podpowiedz z tą regulacją sprzęgła, dopiero dziś to zrobiłem bo wcześniej nie miałem czasu no i teraz wszystko ładnie chodzi, jeszcze raz wielkie dzięki

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiekal    0

a mnie sie nie chce załąćzyć wałek w case international 845xl  wszystkie dźwignie działają jak zawsze a wałek nie działa nie ma przy tym żadnych odgłośów prosze o rade 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj