derdi

pilna pomoc silnik

Polecane posty

derdi    0

Witam odpaliłem dziś traktor bo chciałem sprawdzić czy działa obrotomierz bo wymieniłem linkę, a on po chwili normalnej pracy zaczął kopcić na mega czarno i z komina wydobywał się dziwny dźwięk, tak jakby jakies psiukanie, proszę o pilne porady
Dodam że wczoraj Normalnie pracował, a teraz też mu ciężko na obroty wejść i po krótkiej chwili go zgasiłem i czekam teraz na Wasze odpowiedzi

Edytowano przez derdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Wladymirec t 25 to tak nagle od filtra by poszło?? Zdjąłem dekle i klawiatura niby ok
Filtr czysty,nawet 2 tyg temu zmieniłem razem z olejem, po sezonie,coś się musiało stać mechanicznego bo to niemożliwe,chodził normalnie a nagle trach i zaczął mega kopcić i słychać takie głośne jakby dmuchanie z komina, nie wiem wtrysk może głowica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dziwna sprawa co popsuło się mamy władka od dawna ale nic mnie nie przychodzi do głowy co poszło, jedyna nadzieja że części tanie i jak nie sam to znajomy mechanik zrobi tobie .Jak dojdziesz napisz nam co była za przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Możliwe, że pękła sprężyna we wtryskiwaczu, lub odczepił się regulator w pompie wtryskowej. Odpala normalnie? nie wali nic?

Bo taki dym może być objawem zacierania się silnika, ale wtedy po zgaszeniu jest problem z obróceniem wału.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Kurde zima robilem remont i bylo wszystko ok,dotarlem go 10mtg ,wymienilem olej na nowy plus filtr powietrza,oczywiscie po rdmoncie tez byl nowy olej,odpala normalnie,zakreci moze z raz i odpalone,myslalem ze woda przez komin poszla ale nic nie ma,sucho,musze zajzec do wtryskow,zawiezc na wymiane od razy,potem zdejme glowice ,jak rozpoznac po tlokach lub tulejach ze sie zaciera?? Krecac tarcza sprzegla kreci sie lekko tylko opor przy sprezaniu jest
Dodam ze pompa tez byla wymieniana ,oczywiscie po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzagus97    41

Sprawdź wiec czy Ci się klin od pompy nie zciął bo możliwe że tak było i teraz pompa nie podaje paliwa w odpowiednim czasie
W tym roku w t40 miałem tak że w kolektorze ssący była jakaś gąbka i zassała się na ostatnim cylindrze i też strasznie kopcił i nie chciał wejść na obroty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Silnik się nie zaciera. A wtryski sprawdź na przewodach, może są dobre. No i zajrzyj pod kolektor


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

No więc,wyszło szydło z worka,ostatnio nie miałem czasu bo mam mały remont w domu,ale wczoraj doszedłem z tą awarią,zawiozłem wtryski do sprawdzenia i okazało sie że drugi był kompletnie zniszczony,w tym sensie że dosłownie lał juz przy 40 bar i to na jedną dziurkę,pod klawiaturą jest ok ,pod kolektorem też ok,co może jeszcze być jak trochę podkapca z pod zaworów na górę ?? Dodam że wyregulowane na ssącym0.2 a na wydechu 0.3 ,pewno gniazda wybite

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

trochę podkapca z pod zaworów na górę

 

Można jaśniej?

Wymieniłeś podkładki pod wtryskami na te grube oryginalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

Tak wymieniłem,już wyjaśniam, zauważyłem że dym idzie do góry z pod zaworów, widać go koło sprężyn klawiatury ,na jednej głowicy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Możliwe, że wyrobiona prowadnica zaworu albo pęknięta głowica. Można podeprzeć zawór tłokiem i wypiąć sprężyny żeby zobaczyć czy jest duży luz w prowadnicy, ale jak nie pluje olejem z kolektora wydechowego to bardzo bym się tym nie przejmował. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
derdi    0

I chyba ja też nie będę się przejmował,mam jeszcze dwie stare głowice w razie wojny to się odda do regeneracji, i będą na półce,,dzięki wszystkim za porady, myślę że można prosić Moda o zamknięcie tematu


Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj