new_profil_luki21

Woda zalewa komorę cylindra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
luki1082    0

Witam  

 

chodzi mi o tą wstępną komore wirową w głowicy.

 

Czy ją doszczelnia się jakoś ? podkładką miedzianą?

 

bo u mnie wydaje się jakaś lużna 

          

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć luźną. Ja też tak miałem ale jak dawałem główkę do roboty to mi koleś wyciągną komorę napunktował i wbił na nowo. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7850

jaa oring dawałem bo bez oringu olej nawalał, z oringiem sucho i nic się nie działo, tylko nie moze byc nie wiadomo jak gruby, głowica ładnie dociśnie, bez oringu za chwoilke znów będzie wyciek, nie raz gowice zwalałem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Silnik został złożony wszystkie orygi nowe , na razie pracował dwie godziny mało ale jest ok;-)
ale w przyszłości będę szukał nowego bloku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Panowie jakiego bloku szukać , starego czy kupić nowy?
Cena nowego 2200 z kawałkiem, znowu poszłam mi woda do oleju , teraz nie będę się bawił z lepienie tylko zrobię jak trzeba, ale tak z drugiej strony nie miał się kiedy popsuć :-(
Na same żniwa ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja bym wziął ogólnie używany, bo tańszy, ale nie ma wtedy żadnej gwarancji.

Mi dziś siadło c330, rotacyjna i MTZ nie da rady kręcić rozrusznikiem, więc nie jesteś sam.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

Raczej brać nowy blok za 2200 to dobra cena tylko pytanie jakij firmy ? Bo duże teraz jest bubli na rynku i trzeba uważać na to by nie robić nominalmego zaraz miałem taki przypadek blok trzeba było zieźć na osowanie .

Może kolego by to http://allegro.pl/nowy-silnik-ursus-c-360-wal-blok-tlok-i6887199624.html  bo za blok orginał to tak wołają ponad 3000 tyś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

Kurde sory chyba jeszcze po wczorajszym mnie trzyma to nie w tym tymacie 

ale gafa  :(  Sory jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Dokładnie , blok do mtz D240
Wiem kto ma stary blok , to znaczy długo leży ale ciągnik był w miarę młody , poszedł na części,
może taki kupić i dać na osiowanie i planowanie,wtedy byłby Oki na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Wiem że odgrzewam temat, ale problem wciąż aktualny. Pojawiła mi się woda w kolektorze, oleju i na tłokach. Na 99% pęknięta tuleja bo 3 miesiące temu miałem dokładnie takie same objawy i tuleja miała pęknięcie poprzeczne tuż przy kołnierzu. W lipcu głowica poszła do sprawdzenia, wszystko ok, wymiana wszystkich tulei na nowe, nowa uszczelka i śruby do głowicy. Ciągnik ma teraz lekką pracę. W żniwa transport a teraz opryski i siewy. Dlaczego pękła tuleja po 3 miesiącach?

Dodam że w lutym wymieniana  była pompa wtryskowa na nową, zamiennik. Mniejsza jest i ma gaszenie z linki a nie gazem z kabiny. Może ona coś mieszać w silniku? Dawka paliwa czy coś? Nie mam zielonego pojęcia co może być a nie widzi mi się co 3 miesiące rozbierać i wymieniać tuleje.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

@azzadek jakie to zestawy? U siebie mam wymienione już 7, słownie siedem zestawów. Za każdym razem co innego na innym cylindrze. Myślę, że krzywy blok nie spowoduje pęknięcia tulei.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Zestawy? W sensie jakie tuleje? Ostatnio sprzedał tuleje Złotecki? czy coś podobnego, polskie zamienniki, a przedostatnio czyli wrzesień miałem tuleje firmy MM3. Pierścienie nie polskie bo na opakowaniu cyrylica. Teraz jeszcze nie rozbierałem silnika więc nie wiem czy na 100% to tuleja, ale raczej samo wydmuchanie uszczelki nie spowodowało by że waliło by wodę w kolektor i olej. Spaliny miałem wszędzie zarówno w chłodnicy jak i dymiło z korka wlewu oleju ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pisałem już niejednokrotnie, mam zestawy naprawcze ukraińskie "zavod dvigatel" i już wymieniałem 7 sztuk, bo albo tuleja albo sworzeń albo tłok, albo wszystko na raz siadło. U ciebie objawy jakby faktycznie tuleja pękła. Rozbieraj, oglądaj, analizuj.  Butelka Nerwosolu i MTZ da się lubić.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Głowica zdjęta. Nie widzę nigdzie na tulejach pęknięcia, jedynie uszczelka była wypalona pomiędzy 2 i 3 tuleją. Podejrzenia padają na niedokręconą głowicę ale raczej wątpię w to. Sam w lipcu dokręcałem ją na 180N wg kolejności od środka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szzone    398

Głowicę planowałeś? Jeśli nie to problem po jakimś czasie prawdopodobnie powróci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Planowana, rok temu we wrześniu i teraz też. Nowa uszczelka założona, poskręcany i na razie działa, ale zrobiłem nim tylko objazd po polach nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Nie wiem, chyba nic nie mówił, nie odbierałem jej osobiście. Po wrześniowym remoncie ciągnik działał do kwietnia - pęknięta poprzecznie tuleja. Potem remont w lipcu i pochodził do września tego roku - wydmuchana uszczelka. Zobaczymy teraz bo robote będzie miał dopiero na wiosnę, nawozy i siewy jare

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1430

Trochę głupota z twojej strony, że oddałeś tylko głowicę to planowania bez sprawdzenia bloku, mając pękające tuleje i wydmuchaną uszczelkę średnio co pół roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
azzadek    22

Blok sprawdzałem samemu liniałem plus latarka i szczelinomierz. Może to nie zbyt dokładne ale nie musiałem zdejmować bloku. Jeżeli znów coś wydmucha albo pęknie to wtedy blok jedzie do sprawdzenia. Dałem mu po prostu ostatnią szansę, bo jak nie głowica ani uszczelka ani dokręcanie to musi być blok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
    • Przez ZeTuR_7011
      Witam może ma ktoś na zbyciu taki katalog???

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj