Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nowy ciągnik 100- 120 km. do 200 tys. brutto.

47 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Mannlicher

Mannlicher

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:13

Nowy ciągnik 100- 120 km. do 200 tys. brutto. Witajcie.
Jestem bardzo świeżym rolnikiem z praktycznie zerową wiedza o traktorach wiec proszę o wyrozumiałość.
Jak w temacie interesuje mnie tylko nowy ciagnik 100-120km. do 200 tys. brutto. co polecacie a czego sie wystrzegać? Bede bardzo wdzięczny za wszystkie porady i podpowiedz.
Pozdrawiam

Ogłoszenia agrogrosik

• agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Nowy ciągnik 100- 120 km. do 200 tys. brutto. Dzisiaj, 08:12
  •  

#2 Share KacperDemczuk

KacperDemczuk

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 148 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:18

Nowy ciągnik 100- 120 km. do 200 tys. brutto. polecam John Deere bardzo dobre ciągniki, wytrzymałe zwrotne i bardzo wygodne polecam jakiegoś Jd

#3 Share Mannlicher

Mannlicher

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 53 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:20

Nowy ciągnik 100- 120 km. do 200 tys. brutto. Tak tylko w tej cenie to chyba sie nie zmieszcz.

#4 Share nojsze

nojsze

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 269 postów

Napisany 12 październik 2015 - 19:31

200 tys brutto pozostaje aż i tylko Zetor JD nie kupisz chyba żę totalną chińszczyznę czego nie proponuję ja szukam za 200 netto i lipa...

UWAGĘ ZWRÓĆ NA SPRZĘT KTÓRY POSIADASZ co zechcesz kupić i na co będzie cię stać.

Technicznie najważniejsze dla ludzi ciężko pracujących na roli i niejednokrotnie spłacających kredyty.

1. Ile Godzin nim przepracujesz rocznie?

2. Areał gosp. i do czego ma służyć cięzkie prace ładowacz czołowy itp czyli rodzaj sprzęgłasuche-mokre

3. Dostępność taniego serwisu i części 

Mam DF i ceny części są szokujące byle duperel to dobra pensja ..... a miałbyć bezawaryjny a jest inaczej .....