Karol82SA

Deutz Fahr M2385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Karol82SA    4

Witam ponownie decyduję się na zakup kombajnu Deutz tego właśnie modelu co o nich mówią właściciele  tych maszyn.Wady zalety bardzo proszę o podejście do tego tematu poważnie.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Jakoś żaden z użytkowników się nie wypowiada...  U nas go mamy ale dopiero pierwszy sezon był więc na konkrety trochę za wcześnie, tym bardziej po przesiadce z Bizona. Jednak jak na chwilę obecną jak najbardziej mogę go, jak i tą serię kombajnów polecić ze względu na przyzwoity komfort obsługi, pracy jak i oszczędny i nie sprawiający problemów w upały silnik.

Początkowo miał być Dronningborg, głównie ze względu na hydrostat, co mi się bardzo podobało jak trochę takim pojeździłem ale padło na DF-a i myślę że nie ma co żałować zakupu.

Coś więcej o chyba pod tym zdjęciem wspominałem:

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/588529-bizon-z056-deutz-fahr-m2385/?st=10#commentsStart

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol82SA    4

Miałem właśnie pisać do ciebie i się zapytać.Na co trzeba szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie tych kombajnów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Właściwie to jakiś typowych punktów na które zwrócić uwagę to nie kojarzę bardzo. Ogólnie stan techniczny i zużycie całego kombajnu jak w każdym innym. Silnik ma palić bez problemów "z pierwszego", nie dymić i żadnych wycieków. Jak uruchomisz wszystko to żadnych pisków zgrzytów itp. Przejedź się kawałek, spr hydraulikę czy płynnie wszystko działa, nie zacina się. Stan pasów, zębatek, cepów, luzy na klawiszach to jak wszędzie. Na kosę i bagnety możesz zwrócić uwagę też (system Schumacher), nożyki tam chodzą prawie na ścisk z bagnetach i trochę kasy idzie na wymianę jak już zużyte bo od razu wymienia się bagnety więc do zbicia ceny argument. Podobnie jest z pasami, łańcuchami z tym, że jak u mnie to praktycznie większość pasów jest jeszcze oryginalna i na zębatkach zero zużycia, a licznikowo te 2300 czy 2400 mth prawie ma. Więc jak widać że do wymiany to już swoje zrobił.

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

My mamy większego brata,ale konstrukcja jest dość podobna. Zwróć uwagę na elektrykę. Czy sprzęgło sieczkarni załącza się poprawnie, czy wszystkie światła świecą pełną mocą, czy czujniki awaryjności pracują poprawnie. Osobiście, przerabiałem światła i nawiewy na przekaźniki :)

Jak będziesz sprawdzał łożyska,to mimo,że będzie cicho i wszystkie będą okej, sprawdź łożyska,które są słabo widoczne (przynajmniej u mnie są słabo widoczne): tylny wał klawiszy, łożyska są schowane za bakiem paliwa po prawej,a po lewej za blachą. Łożysko przedniego wału klawiszy po prawej jest schowane za takim dużym kołem pasowym,który napędza ten wał. Pod blachą,która jest po lewej stronie gardzieli znajdziesz napinacz i koło pasowe.

Edytowano przez Kamil1998

Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj