Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jaki Ciągnik doTransportu


155 odpowiedzi na ten temat

#141 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 17 listopad 2015 - 14:32

Jaki Ciągnik doTransportu

Po pierwsze nic mnie nie boli. Twoja firma, twoja sprawa. Jednak nie zachowuj się tak jak byś wszystkie rozumy zjadł. Nie odsyłaj kogoś do nauki skoro sam wszystkiego nie wiesz. Nawet w dziedzinie w której pracujesz. Co też łatwo pokazałem cytując poszczególne posty.

Tobie wolno doczytac i poszerzać wiedzę a mi zarzucasz, że prospekty czytam. Co do zaczepów przecież tak na wszystkim się znasz i nie wiedziałeś? W katalogu czy prospekcie nie było? Przecież ty na wszystkim się znasz bo jesteś budowlaniec potrafisz wszystko obliczyć a jak zabraknie obciążasz inwestora. Na wszystko w życiu masz taką receptę? Wszystko zawsze bezbłędnie robisz nic cię nie zaskakuje? Sory ale śmiać mi się chce. Na niejednej budowie czegoś zabraknie i domawiają. A tu proszę jeden bezbłędny się znalazł.

Możesz se pisać elaboraty jakie chcesz. I jeszcze pokaż mi gdzie cię oczerniłem? Bo Jedno co mogę ci śmiało zarzucić to słabe czytanie ze zrozumieniem. gdzie cię oczerniłem? Daruj tez sobie politykę.

Podsumowując na początku myślałem jak byś na prawdę nie wiadomo jaka firmę prowadził. Myślę może i się zna na tym fastracku. A tu proszę prospekty przeczytał. Czyli wiesz tyle co ja lub nawet mniej. Bo ja przynajmniej znam doświadczenie z eksploatacji fastracka u znajomego. Na przyszłość nie udawaj kogoś kim nie jesteś, nie udawaj, że wiesz więcej niż wiesz. A to, że masz firmę nic mi do tego, nie moja sprawa. Nic nikomu nie zazdroszczę a co sam mam, moja sprawa. Jak komuś pasuje może być, że pod mostem mieszkam. Mi tam pasuje.

PS z tymi składami żaden problem. Jak u kogoś w hurtowni biorę materiały na cała budowę np domu. Przywiozą paletę pustaków, cementu czy czego tam za friko nawet 7km. Przynajmniej u mnie w okolicy. Tak samo zabiorą jak coś zostanie. Potem się rozliczasz. Oczywiście biorą tylko to co nie zostało zniszczone czy otwarte jak np worek z cementem czy pobity pustak.

Wiem wiem zaraz napiszesz co to za budowlańcy zamawiają za dużo lub za mało. A potem trzeba dowozić, odwozić. Ile pójdzie kostki można łatwo policzyć. Ale nie wszystko na budowie tak łatwo obliczysz czy przewidzisz. Dlatego ktoś poważny nigdy na ten temat nawet dyskutował nie będzie.


Edytowany przez hubertuss, 17 listopad 2015 - 14:43.


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki Ciągnik doTransportu Dzisiaj, 07:27
  •  

#142 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 17 listopad 2015 - 18:51

Jaki Ciągnik doTransportu

Zakładanie, przekładanie opon z osi na oś to totalne dziadostwo zwłaszcza jeśli sprzęt ma robić. Te opony to są dobre ale tylko do tego żeby dojechać na nich do domu. Potem zdejmujemy koła wieziemy do wulkanizacji i wymieniamy na nowe (za gruba kasę) a te gonimy jakiemuś frajerowi, który się zachwyci,że jeszcze można na nich polatać.

Opony w pojazdach terenowych, ciągnikach rolniczych i maszynach budowlanych mają sens do max 50% zużycia bo potem tylko napędzają koszty przepalonym bez sensu paliwem. Wyjątkiem są tylko ciągniki latające większość czasu po łąkach z kosiarkami, zgabiarkami, prasami itp. sprzętem do użytków zielonych bo tu jeśli nie mamy na kołach opon "trawnikowych" to rolnicze zjechane nawet w 80% idealnie dbają o to żeby nie niszczyć darni.

Jeszcze jedna ważna zasada przy sprzęcie z napędem 4x4 a zwłaszcza na równych kołach...jak wymieniamy to wszystkie 4 bo to taniej niż naprawiać póżniej rozbity przez zbyt dużą różnicę w średnicach opon układ napędowy...myślę,że Mario jako użytkownik Mecalaca wie o czym mówię B)
 

 

Na wymianę opon to się jedzie całym ciągnikiem a nie ściąga koła i zawozi. Albo jak porządny wulkanizator to ma auto serwisowe i dojeżdża do klienta i przekłada.

 

Dziwne bo ja mam JCB ładowarkę teleskopową i jeżdżąc dużo po asfaldzie przód mi się bardziej zużył niż tył, więc zamieniłem koła osiami, i teraz za rok je wymienię albo jeszcze pojeżdżą zależy w jakim stanie będą. A i mam rozłączany napęd 4x4, używam go tylko jak jest potrzeba.



#143 Share extrabyk

extrabyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 17 listopad 2015 - 19:20

Jaki Ciągnik doTransportu

Na wymianę opon to się jedzie całym ciągnikiem a nie ściąga koła i zawozi. Albo jak porządny wulkanizator to ma auto serwisowe i dojeżdża do klienta i przekłada.

 

Dziwne bo ja mam JCB ładowarkę teleskopową i jeżdżąc dużo po asfaldzie przód mi się bardziej zużył niż tył, więc zamieniłem koła osiami, i teraz za rok je wymienię albo jeszcze pojeżdżą zależy w jakim stanie będą. A i mam rozłączany napęd 4x4, używam go tylko jak jest potrzeba.

 

Wszystko zależy od realiów w jakich się żyje. Ja mam do w miarę dobrej wulkanizacji, która może zdjąć-założyć koła do 38 cali ponad 40 km. więc nie będę tam leciał traktorem i tracił czas, paliwo i zdzierał opony. Nie mówiąc już o sytuacji gdy ma się "flaka" i niby jak mam jechać jak nie ma na czym...hehehe. Owszem są serwisy mobilne ale najbiższy dla mnie to ponad 70 km. i mimo,że znam dobrze właściciela to nie korzystam z tej usługi bo za droga. On oczywiście chętnie zrobi mi to po kosztach ale po co mam naciągać kogoś jeśli jestem w stanie zrobić to po swojemu. Mam podnośniki, klucze itp. więc w każdych warunkach jestem w stanie zdjąć koło załadować na szybki środek transportu i sru do wulkanizacji. Tak więc punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :D
 



#144 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 17 listopad 2015 - 19:53

Jaki Ciągnik doTransportu

Czytaj ze zrozumieniem. Nie pisałem o przypadku przebitej opony tylko wymiany na 4 nowe. Ja mam jakieś 12km tam gdzie dużo kupuje i naprawiam kół, mają mobilny, nawet mi oferowali jak do ciężarówki 8 nowych brałem. A drugi mobilny mam jakieś 6 km od firmy, nie korzystałem.

 

Jak mi się żadna nie przetrze a będzie czas wymiany to i tak pewnie podjadę do tych moich albo ich zawołam jak się przetrze do firmy. Wydając po 3 tys na oponę to taka usługa przy 4 szt powinna być w cenie. Zresztą tak jest u nich, przy kupnie nowej za montaż/demontaż się nie płaci.

 

Poza tym policz tak, ściągnięcie, załadowanie zawiezienie jak trafisz kolejkę czekasz, powrót, montaż, zejdzie z jakieś 3h? Pewnie lekko. To masz x złotych a oni za dojazd wezmą ile 100-200 zł?


Edytowany przez dawidg2, 17 listopad 2015 - 19:56.


#145 Share extrabyk

extrabyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 17 listopad 2015 - 22:19

Jaki Ciągnik doTransportu

No właśnie...czytaj ze zrozumieniem...wyrażnie napisałem jakie mam odległości do takich firm i to,że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...może gdybym miał tak jak Ty 12 km. to bym jechał trktorem ale to nie pozwala na unikniecie kolejki. Nie każdy ma też kasę na nówki sztuki a jak się kupi używki to jaki serwis mi je przeżuci za frajer...no chyba,że ten mój znajomy ale tak jak pisałem jak nie mam takiej konieczności to nie lubię nadwyrężać ludzkiej życzliwości. Tak jak pisałem mam potrzebny zestaw narzędzi a kół na środek transportu ręcznie też nie ładuję bo niby jak skoro koło waży czasem ok 500 kg. Dodatkowo jak jadę z kołem to mogę przy okazji coś załatwić lub zrobić zakupy a tak to bym siedział i czekał na serwis.

Opony są też nie tylko w ciągnikach i samochodach...jest dużo maszyn rolniczych większych i mniejszych. Nawet jak by się ktoś uparł to mało jest takich wulkanizacji gdzie na plac można wjechać kombajnem lub dużym ciagnikiem z dużym agregatem czy broną talerzową :) Generalnie jeszcze nigdy nie widziałem dużego sprzętu rolniczego lub budowlanego przy wulkanizacji tylko koła pozostawione przez klijentów.



#146 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2015 - 22:27

Jaki Ciągnik doTransportu

ciekawe czy ktoś był koparką 24t u wulkanizatora bo mu się nie chce odkręcać zostawia i przycodzi za 1godzinę a tu już wszystko zrobione jak należy i wulkanizator bardzo zadowolony bo był klijent wszystkie nowe opony założone gratis



#147 Share extrabyk

extrabyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 390 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 17 listopad 2015 - 22:52

Jaki Ciągnik doTransportu

ciekawe czy ktoś był koparką 24t u wulkanizatora bo mu się nie chce odkręcać zostawia i przycodzi za 1godzinę a tu już wszystko zrobione jak należy i wulkanizator bardzo zadowolony bo był klijent wszystkie nowe opony założone gratis

 

hehehehe no właśnie między innymi o takie przypadki mi chodziło jak usiłowałem przedstawić swój punkt widzenia koledze Dawidg2 :)
 



#148 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 17 listopad 2015 - 22:54

Jaki Ciągnik doTransportu Można zadzwonić się umówić. Ja tak robię.

Chcielibyscie odkrecac ręcznie 8 kół z 2 osi w ciężarówce? Sorry ja nie.

Autoostrowski zdarzają się takie sytuacje. ale nie pisz ze to tylko godzinę zajmuje bo dobrze wiesz że nie.

Pozatym co za problem 8 opon bezdetkowych przezucic. Zresztą może i w ta godzinę by się 2-3 ludzi wyrobilo.

Jedzie sie z roboty nawet niskopodwoziowka to można zostawić koparke u wulkanizatora i zrobi koła. Jak nie macie pozadnych firm wulkanizacyjnych to sorry nie mój problem że ich niema. A jak nie ma kupcie maszyny a jest zapotrzebowanie kupcie maszyny i dzialajcie z biznesem.

Edytowany przez dawidg2, 17 listopad 2015 - 22:58.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki Ciągnik doTransportu Dzisiaj, 07:27
  •  

#149 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2015 - 23:06

Jaki Ciągnik doTransportu

nie rozchodzi się o czas tylko o to kto na wulkanizacji wyczekuje maszyny która nie mieści się na placu lub blokuje dwa lub trzy  wiazdy gdzie wulkanizator klnie że klijent busem nie może wiechać lub wyjechać ze stanowiska co gorsze a jak już wsiądzie wulkanizator do takiej maszyny żeby odiechać to i z całego zakładu nie wiele zostanie jak pocjągnie nie za tą dźwignie co trzeba to tak tylko humorystycznie



#150 Share dawidg2

dawidg2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2807 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 18 listopad 2015 - 05:57

Jaki Ciągnik doTransportu Zrozum że nie pisalem o wulkanizatorze który robi osobowki.

A że tacy u was robią ciężarówki i nie mają placu to ich problem że tam nie pojedziesz.

Nie piszemy o "garażowych" wulkanizatorach.

#151 Share MARIO-MECALAC

MARIO-MECALAC

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin/Częstochowy

Napisany 18 listopad 2015 - 09:37

Jaki Ciągnik doTransportu Wiadomo że nie jedzie się tam gdzie osobówki. Choć widziałem kilka razy jak wywrotka stała na chodniku i opony zakład wulkanizacyjny wymieniał bo nie miał na tyle placu. Dla mnie to chore.

Chciał bym również zakończyć off top i zbędną kłótnię.

wolna skrzynia = większa moc
szybka skrzynia = mniejsza moc, i tu wchodzi skrzynia biegów z wieloma biegami bo musi zrekompensować te straty. Dla tego też fastrack ma 6 biegów i na każdym po 3 półbiegi bez sprzęgła pod obciążeniem, dodatkowo ma 3 grupy. Czyli 6x3x3 masz 54 biegi do przodu.

Zazwyczaj parametry są tak dobrane że wszystko działa OK, po prostu ta 55km jest stosowana do prac polowych i jazdy w terenie, ta szybsza do ciągania przyczep po asfalcie i szutrze.

Ważne by były parametry przełożeń na poszczególnych biegach właściwie dobrane do prędkości maksymalnych.

Dlatego ta szybsza ma po prostu więcej biegów i jest bardziej uniwersalna.

Kolejna sprawa na którą czekałem to :

Jak silnik dymi to znaczy że albo dostaje za mało powietrza albo za dużo paliwa lub źle to paliwo rozpyla.

Filtry powietrza, dawka paliwa, rozpylanie wtrysków. To jest kolejność do sprawdzenia i zlokalizowania przyczyny a nie remont silnika.

Jeśli mamy do roboty tylko wtryski to nie oddajemy samych wtrysków, lecz z całą pompą. Pompa tak samo się zużywa. I jeśli będą nowe wtryski a stara pompa to pompa nie będzie miała sily przepchać ciśnienia na wtryskach co będzie skutkowało uszkodzeniem pompy. Z wtryskami jest tak samo jak założy się nową pompę a stare wtryski to wtryski zaczną mocno lać. I nie potrzebnie się wydaje kasę na paliwo które i tak nie zostanie spalone a poleci z dymem. Po remoncie pompy i wtrysków moc silnika wraca i nie rzadko spalanie spada. Choćby ten litr na godzinę to juz w skali tygodnia lub miesiąca bardzo dużo.

Remont silnika przeprowadza sie w tedy gdy z odmy leci jak z tłumika, oleju bierze sporo, oraz przy braku kompresji. Wielu ludzi popełnia błąd robiąc samą górę lub sam dół. Taki remont nie ma sensu.

W nowych silnikach DEUTZ nie ma już pompy tylko są pompowtryski na każdym wtrysku. Z nimi mało kto daje radę. Bo jak dawkę sie ustawi to jest jeszcze regulator który trzeba umieć ustawić do dawki paliwa. Ale do tego jest specjalny przyrząd i najlepiej mieć kogoś kto tylko tymi silnikami się zajmuje bo można tylko zaszkodzić.

Sorki za odbieganie od tematu ale każdemu się to przyda.

Edytowany przez MARIO-MECALAC, 18 listopad 2015 - 10:08.


#152 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 18 listopad 2015 - 17:40

Jaki Ciągnik doTransportu

@autoostrowski jak można z tobą poważnie dyskutować? Jak ty co chwila takie kwiatki walisz. Kto normalny pojedzie ciężarówką, ciągnikiem czy inną maszyną do wulkanizatora od osobówek? Nawet jak się na ulicy zatrzyma to skąd wulkanizator osobówek weźmie maszynę do zmiany opony? A może ty żyjesz w przekonaniu, że takie opony kolesie łyżkami targają?

@MARIO-MECALEC tak czekałem na ten twój wczoraj zapowiadany elaborat. Liczyłem, że się pośmieje i nie zawiodłeś mnie. Na początku masz rację. Wolna skrzynia, większa moc na kołach. Ja dodam od siebie, że mniejsze obciążenie dla silnika.  Szybka skrzynia, mniejsza moc na kołach i większe obciążenie dla silnika. Zakładając, że mamy dwa takie same zestawy i silnik np. 200 KM. To ten silnik z szybszą skrzynią będzie bardziej obciążony niż ten z wolną. Tylko tyle miałem na myśli i trzeci raz to piszę.

Wykład o pompie jest dość śmieszny. Część to prawda a część dorobiona historia. Fakt pompa się zużywa i daje słabe ciśnienie. Jak to piszesz, nie daje rady przepchnąć paliwa na wtryskach. To prawda. Tylko jakim cudem jest go wtedy za dużo? Skoro pompa nie daje rady go dostarczyć do cylindrów. A silnik często nie chce odpalać. Po prostu sprzeczność. Pompa nie daje rady przepchnąć paliwa a jest go za dużo. Śmiech na sali  I brak zdolności logicznego myślenia.

Pisałeś, że za mało powietrza. To cię teraz oświecę. Gdy silnik jest zużyty, część powietrza podczas sprężania ucieka do skrzyni korbowej. Jak zauważyłeś silnik dmucha odmą. I wtedy właśnie w komorze spalania jest go za mało. Dawka paliwa jest ustawiona do wartości jaką potrzeba w danej chwili do zassanego do cylindra powietrza. Ale, że mamy luźne pasowanie ze względu na zużycie, część powietrza ucieka do skrzyni korbowej. I mamy czarny dym. Z odmy leci niebieski. Bo gorące powietrze podczas procesu spalania przedostaje się do skrzyni korbowej i spala olej na gładzi cylindra. Oczywiście to nie jest jakaś tam reguła. Ale typowe zjawisko w zużytym silniku.

Bajką o nowych silnikach Deutz i pompo wtryskach postanowiłeś okrasić swój występ tutaj. Lub jak pisałeś elaborat. Nie wiem czy mi uwierzysz ale Deutz nie instalował w swoich silnikach pompo wtrysków. A na pewno nie robi tego w swoich nowych silnikach oferowanych obecnie. W latach 90 tych i pierwszej połowie 2000 nych montowano pompy monoblokowe. Choćby w silnikach znanych z ciągników fendt czy deutz. Pompa monoblokowa napędzana wałkiem rozrządu zasilała klasyczny wtryskiwacz. Obecnie deutz tak jak praktycznie większość producentów silników montuje układy CR. Mam nadzieje, że sobie doczytasz co to jest. I przestaniesz bajać o pompo wtryskach w nowych silnikach Deutz.

Podsumowując po raz koleiny udowodniłeś, że nie wiele wiesz w materii o której chcesz dyskutować.


Edytowany przez hubertuss, 18 listopad 2015 - 18:01.


#153 Share MARIO-MECALAC

MARIO-MECALAC

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Konin/Częstochowy

Napisany 18 listopad 2015 - 19:18

Jaki Ciągnik doTransportu

Ty jesteś naprawdę cofnięty?

Gdzie ja napisałem o starych silnikach DEUTZ z lat 90 lub z 2000? Tylko napisałem że w nowych.

 

Na tym kończę rozmowę z tobą bo to nic nie daje. Jak grochem o ścianę.

 

Ty jesteś super mechanik, istna encyklopedia wiedzy. Żyj w swojej świadomości a naprawy zlecaj porządnym mechanikom.

Ja nie mam zamiaru się dalej kłócić z kimś kto nie ma pojęcia. Już nawet nie będę reagował na twoje posty.

 

Dzięki tobie cała konwersacja przeniosła się na priv bo nikt z kimś takim jak ty nie ma zamiaru się kłócić boś ty najmądrzejszy. Wszędzie się wtrącasz nie mając pojęcia.

 

Nie ubliżając nikomu bo wiem że są porządni ludzie na Podlasiu i mam tam dobrych znajomych, ale skoro u ciebie szutrówki robią to jesteś z Podlasia. I jak widać ciężko jest ci się z tym wszystkim pogodzić. Najgorsi są Ci, którzy myślą że wiedzą wszystko. Ja jak czegoś nie wiem to czytam i zaczynam się interesować, ty tego nie robisz boś encyklopedia wiedzy.

 

Przepraszam wszystkich użytkowników którzy muszą czytać te kłótnię. Ja już skończyłem z tym kimś bo nie wiem ile ma lat i jak się do niego zwracać. Wróćmy na dobre tory i porozmawiajmy dalej na temat. Moderatora proszę o skasowanie kolejnych nie na temat postów.



#154 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 18 listopad 2015 - 20:31

Jaki Ciągnik doTransportu

Napisałeś, że w nowych silnikach deutz są pompo wtryski. O zgrozo na każdym wtrysku. Jakim cudem pompo wtrysk na każdym wtrysku? A ja ci napisałem, że to bajki. Napisałem też, że w silnikach deutz z lat 90 tych czy 2000 nych były pompy monoblokowe. Tak dla twoje wiadomości. Natomiast nigdzie nie napisałem, że ty pisałeś o starych silnikach deutz. Ale za każdym razem udowadniasz, że czytanie ze zrozumieniem to sztuka obca dla ciebie.

Masz rację, że przeniosłeś się na priv. Bo takie bajki jak tutaj prezentujesz tylko do tego się nadają. Przynajmniej nikt śmiał się nie będzie. A przy okazji wyżalisz się tam jaki to ja jestem nie dobry.

Ja się za encyklopedię nie uważam. Ale jak poczytasz swoje wcześniejsze wypowiedzi. To łatwo dojdziesz kto tu się za mądrego uważał i innym dużo uczyć się kazał. Samemu niestety nie wiele prezentując.

Twoje wywody o Podlasiu czy cofnięciu to jak nic wyraz frustracji i bezradności. Chciałeś błysnąć i nie wyszło. Odsyłałeś do nauki a tu wyszło jakie sam masz braki. Dla twojej wiedzy miedzy wioskami, miastami są asfalty. Do żadnej wsi nie ma szutrówki. Szutrówki 6 m to mam na pole. Gdzie korzysta z nich może 10 rolników a są. I każdemu rolnikowi nawet w bogatszych rejonach Polski życzę co najmniej takich dróg dojazdowych na pole jakie teraz nam porobili. Widzisz nawet dowalić mi Podlasiem ci się nie udało. A że jestem z Podlasia to mi nie wstyd. A tobie powinno być wstyd bo to brzydki chwyt człowieka, który merytorycznie nie ma nic do napisania. A jak coś napisze to z reguły jakieś półprawdy i bajeczki.

"Ja jak czegoś nie wiem to czytam i zaczynam się interesować, ty tego nie robisz boś encyklopedia wiedzy".

Szkoda tylko, że tak mało potrafisz zrozumieć czemu dajesz przykład post za postem.

"...ale skoro u ciebie szutrówki robią to jesteś z Podlasia. I jak widać ciężko jest ci się z tym wszystkim pogodzić."

To jakiś znak rozpoznawczy Podlasiaków. W innych regionach nie robią szutrówek dojazdowych na pola? Wyobraź sobie, że łatwo mi się z tym pogodzić, że na pola szutrówki zrobili.


Edytowany przez hubertuss, 18 listopad 2015 - 20:40.


#155 Share autoostrowski

autoostrowski

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 923 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 listopad 2015 - 21:27

Jaki Ciągnik doTransportu

hubertus

1 to nie pisałem że wulkanizator do osobówek ,nie wiem skąd to wziołeś

2 są firmy przynajmniej w moich okolicach co robią z wólkanizacji wszystko  to znaczy wszystkie modele i place gdzie parkuje kilkadziesiąt ciężarówek z naczepa , ale mimo to koparki nie są mile widziane ,firma BRW znana w całym świecie.

3 kolego nie zaczepiam Cię ponad normę

4 a co do łyżek to ty kwiatki sadzisz

5 na koniec podkreśliłem że humorystycznie

6 odnośnie deutz z pompkami to bez obrazy ale nie masz o tym pojęcia i jak coś robisz to tylko na chybił trafił

7 odnośnie silnika z pompo wtryskami to zobacz co siedzi w ładowarce atlas 32E i jaki jest silnik i jakie jest logo na silniku



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Jaki Ciągnik doTransportu Dzisiaj, 07:27
  •  

#156 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 19 listopad 2015 - 08:13

Jaki Ciągnik doTransportu

No tak wulkanizator od ciężarówek ma takie podwórko, że się ciężarówka nie zmieści. Jak mówiłem z tobą nie da się poważnie dyskutować bo piszesz od rzeczy. Co z tego, że nie napisałeś, że wulkanizator od osobówek. Skoro napisałeś, że się maszyna na placu nie zmieści. To co ktoś robi ciężarówki, które mu się na placu nie mieszczą? Kto pojedzie do takiego zakładu? Czy ktoś logicznie myślący, któremu się ciężarówki na placu nie mieszczą kupuje maszyny warte grube pieniądze, aby zmieniać koła w tych że ciężarówkach? Ty w ogóle myślisz nad tym co tu piszesz?

Nie mam pojęcia o silnikach deutz z pompkami monoblokowymi? A może nie były montowane w ciągnikach fendt czy deutz silniki z pompami monoblokowymi? Co napisałem na chybił trafił? O ile wiem w żadnym ciągniku rolniczym nie było deutza z pompo wtryskami. Nie prawda podaj model?

Ok nie znam wszystkich silników deutz i mam odwagę do tego się przyznać. Szczególnie jakichś mało powszechnie występujących modeli. Z tym, że silnik o którym piszesz. Nie jest obecnie oferowany jako nowy model. W nowych silnikach oferowanych obecnie deutz jak nie mal wszyscy producenci oferuje układy common rail.

A pompo wtrysków na każdym wtrysku to już na pewno żadna firma nie oferuje jak pisał tutaj pewien znawca.




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy