rolkam72

C-360 stukanie w filtrze powietrza

Polecane posty

rolkam72    28

Witam.Od jakiegoś czasu w moim ursusie c 360 cos lekko stuka w filtrze powietrza .Wydaje mi sie ze do tej pory tak nie było. Ostatnio regulowałem zawory i sa napewno dobrze ustawione bo nawet zdejmowałem ponownie pokrywki i sprawdzałem. Co może być przyczyną tego stukania?

Czy mam sie wogule czego obawiac czy mogę tak jezdzic ? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuje.

Edytowano przez rolkam72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    725

U mnie w c330 była taka sytuacja, że były okresy w których było słychać stukanie i były okresy że silnik normalnie pracował. Gryzła nas ta zagadka ze 2 lata, aż postanowiłem zrobić remont silnika. Okazało się że tuleja tłoka była wybita. Co w końcu mogło skutkować wydarciem się korbowodu na zewnątrz.
Może u cb podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

a zawory są szczelne ? było tak wcześniej ? ja pojedynczo na każdym tłoku ustawiam zawory
jaka przerwa na zaworach ?
jak cos to pisz na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Zawory ustawione 0.20 i 0.30. Nie wiem czy są szczelne bo nie wiem jak je sprawdzić. Do tej pory było wszystko ok tylko przysłuchiwałem sie dokładnie silnikowi po ustawieniu zaworów i to odkryłem. Poraccie co z tym zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

W filtrze nie ma co sie rozlecieć  w.m. to przez kolektor ssący słychać tylko luz na sworzniu tłoka ,lub zawór pukający o tłok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

co Tobie doradzić ,raczej niewiele za pomocą forum ,spróbuj na dotyk czy oprócz stuku w filtrze czuć na pokrywach od zaworów ,jeśli któryś sie wyróżnia to trzeba tam szukać ale to tylko takie wróżenie ,jak nie rozbierzesz to sie nie dowiesz ,raczej weź mechanika  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Też to sprawdzałem. Nic na pokrywkach nie stuka. Lubię pogrzebac przy ciągniku więc chyba się wezmę i jutro zacznę analizować po kolei od czego to może być.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czasem zdarza się że pokrywka przyciska na miseczkę sprężyny ale wtedy stukania nie ma na odkręconych pokrywkach. Odkręć kolektor ssący i sprawdź czy czasem nie jest wypalony zawór. Kręcąc silnikiem usłyszysz uciekające na nim powietrze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Sprawdź czy filtr nie jest pęknięty.Niby  z nimi nic się nie dzieje ale jak nie ma uszczelek tam gdzie się składa środkowa cześć na górze mi po prostu pękła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    725

Zależy jak Ci stuka. Może poprostu po wyregulowaniu zaworów zaczęły Ci głośniej pracować. Co jest normalne jeśli wcześniej luz zaworowy był minimalny, lub nie było go wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Głuche pukanie to moim zdaniem nieszczelne zawory. U mnie w 904 było słychać i to z daleka. Po dotraciu zaworów już ze 4 lata cicho. W 60-ce też stukało. Regeneracja głowic pomogła. Po roku ściągałem głowicę, bo puściła uszczelka i było słychać znów lekkie pukanie. Dotarłem zawory i jak na razie chyba cicho.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj