Gość Luke16

Renault 61.12 z czym to się je?

  

19 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co lepiej zrobić?

    • Sprzedać 70.34 i kupić coś tańszego 2x4 (alternatywa zakupu innych maszyn)
      9
    • Zostawić 70.34
      6


Polecane posty

Gość Luke16   
Gość Luke16

Izydor renault mojego kumpla :P za dwa tygodnie w kraju będzie i wstępną rezerwację mam na nią ja tylko 70.34 muszę sprzedać ale kilka telefonów już miałem i na jutro jestem umówiony

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Kurcze lubie handel ale to co się dzieje ostatnio z kupujacymi to paranoja!!! Chce sprzedać pług i renate. Oglądać ciągnik było dwóch zainteresowanych. Każdy nie miał zastrzeżeń do ciagnika bo jest wszystko ok. Jeden facet zadrecza mnie teraz telefonami ze ciągnik super ale cena mu nie pasuje - ostateczna jest 37 tyś złotych. Drugi ze jest zainteresowany ale że opony z tylu za szerokie 16.9 r30 i że mu będzie z bruzdy wychodził przy orce albo trawę gniótł. Facet od pluga znowu że nie bierze on 1.4m kurcze gdyby nie niedziela to bym mu w polu pokazał że weźmie i 1,6m. Wrr jestem zły i kumpel mi doradzał żebym 70.34 jedynak zostawił bo to pewny ciagnik. Może i ma racje a za bezcen nie oddam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

poczekaj jeszcze kila miesięcy, wpłynie trochę $$ na konto to zacznie się ruch w interesie, zawsze na początku roku tak jest  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Izydor dobrze radzi a co do zostawienia tej renaty to juz twoja sprawa ale 3 ciągniki z napędem to już sporo a tak jak pisałeś do zielonek potrzebny zwrotny ciągnik.

Znowu zostawić tą i kupić coś bez przodka to moim zdaniem mija się z celem bo jeden będzie tylko stał.

Ale mówię twój cyrk i rób jak uważasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Nie nie czwartego ciagnika bym już nie kupowal zostalbym przy tym co mam. Z resztą juz jest problem z garazem. Najchętniej bym sprzedał majora a do niej ladowacz zalozyl... ale z majorem jeszcze kilka lat bo nie jest tak latwo zrezygnowac z kredytu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ja użytkuję  75.12 też w kabinie RS.  Bardzo wygodny i zwinny ciągnik. W 61.12 masz 3 cylindrowego MWM i trochę mniejszy udzwig na ramionach.  Może zakręć się za 75.12 - mocy trochę więcej a spalanie ociupinkę większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co znaczy kabina RS silnik MWM? Kurde ja chcę się przesiąść z władymirca, dla mnie każdy będzie miał wiecej:) A pytam o ten bo trafia się do kupna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Silnik mwm jeden z najbardziej udanych, montowane między innymi w Fendtach. Kabina RS to kabina niska. TS, TX, RS, MX itd to oznaczenie kabin. Ogólnie ciągniki dobre, osobiście nie podobał mi się dźwięk tego silnika jak to 3cylindry. Wiadomo do wladymirca nie ma co porównywać... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wrzuć fotki tego co masz do kupna. Poturlaj się nim trochę, sprawdz biegi, rewers czy nie wyskakuje podnośnik itp. Oceń chłodnicę bo to na dziendobry prawie tysiak za wymiane rdzenia. No jak z Władka to dopiero poczujesz trochę komfortu. RS to kabina jak wspomniał Luke16. W mojej ocenie dość wygodna i przestronna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem tą renówke. Fakt jest różnica w użytkowaniu.

Mam jescze jedno pytanie czy taki 60 konny ciągnik da radę w pługach 4 zagonowych. Mój plan taki kupić 4 i np. na podorywki działać czwórkami, a na zimową jak będzie miał ciężko odkręcić jedną słupicę i orać trójkami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy od ziemi jaką masz i jak głęboko chcesz orać

Ale w orce w trójkach będzie latać spokojnie a w czwórkach w podorywce to już w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

4x25 spokojnie pociągnie, ale  w 4x50 nawet nie ruszy z miejsca


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tolek86    0

Witam podepnę się pod temat. czy posiada ktoś ten ciągnik i ma założonego do niego ładowacz czołowy? Jeśli tak proszę podesłać zdjęcia mocowania ładowacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj