misterio26

Kto posiada ciągnik case 4230 proszę o kontakt.

Polecane posty

misterio26    0

Witam.

Tak jak w temacie czy któryś z użytkowników forum posiada ciągnik case 4230.

 

Mam parę pytań dotyczących układu hamulcowego oraz podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

Napisz w czym problem ,bo " wszyscy wiedzą wszystko "  :rolleyes: ,postaramy się pomóc,poza tym wiele tematów było poruszanych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misterio26    0

Pierwszy problem jest z hamulcami gdy olej jest zimny hamulce są ok ale gdy się rozgrzeje hamulce znikają albo po mocniejszym wciśnięciu hamulca słychać straszne zgrzytanie zauważyłem że w zbiorniczku po wyłączeniu silnika ścieka cały olej ze zbiorniczka i na jednym z 2 węży jest jakby w środku zaworek zwrotny ale nvm czy działa. Gdyby ktoś miał taki ciągnik mógłby mi powiedzieć czy ten olej musi być w tym zbiorniczku.

Dodałem zdj dźwigni i chodzi mi od czego one są (1,2) bo jedna nie działa a druga działa nie do końca tak jak powinna.

post-70711-0-16131100-1443390908_thumb.jpg

Edytowano przez misterio26

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

Z  tego co odczytałem ze schematu hydraulicznego to na jednym z przewodów zbiornika hamulcowego powinien być filterek i kryza dławiąca,jak jest w rzeczywistości , nie sprawdzałem w ciągniku.Przy mocnym wciśnięciu hamulca może być słyszalny zawór pulsacyjnego hamowania przyczepy(za lewym tylnym kołem).Dźwignia -2-  regulacja prędkości działania podnośnika-(podnoszenia i opuszczania) ,dźwignia -1- ,coś w rodzaju regulacji siłowej podnośnika ,dźwignia do tyłu to płycej (bardzo ciężko się ją przesuwa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misterio26    0

Na jednym z tych przewodów właśnie jest coś w środku tylko nie wiem na jakiej zasadzie to ma działać czy to zapobiega ściekaniu ze zbiorniczka ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    585

Ze schematu wynika ,że dławik jest na zasilaniu zbiorniczka ,a powrót jest swobodny.Przyczyną niesprawności mogą być również zużyte o-ringi na tłokach hamulcowych,ale objawami są zapowietrzające sie hamulce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Student94
      Witam zakupiliśmy niedawno z ojcem Case 4230 i zastanawiamy się nad zakupem pługa do niego. Obecnie jest stary grudziądz 3 i piatka podorywkowy. Przeglądając forum doszliśmy do dwóch koncepcji nowy polski lub zachodni uzywany ew obrotówka. Szerokość to 4x40. Budżet to ok 5 kawałów. Natrafiłem w poszukiwaniach na staltecha u006 i awemaka dużego z odkładnicą śrubową, ich cena jest zbliżona około 4000zł. Miał ktoś z tym do czynienia?? A co do obrotówki to chcąc coś konkretnego dorwac to trzeba wydac kilka tysięcy więcej. Za każda odpowiedź z góry dzięki
    • Przez artur1295
      czy to jest elektrozawor blokady tylnego mostu czy przedniego
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj