michalkowalski115

Ursus C-360 świeci się kontrolka oleju po wymianie pompy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Wczoraj zauważyłem że podczas pracy zapala się kontrolka od oleju więc dziś postanowiłem wymienić pompę oleju. Po wymianie odpaliłem ciągnik i po jakimś czasie to samo-zapala się kontrolka. na postoju pali się ciagle, na mocnym gazie też się świeci tyle że trochę słabiej. Dolałem mu oleju (Superol CC-30), wymieniłem czujnik, uszczelkę pod miskę olejową. Co może być nie tak? Czy w śrubie od przewodu tłoczącego powinna znajdować się jakaś nakładka (uszczelka) , zaznaczyłem na zdjęciu.

post-35961-0-94787700-1443275479.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ciśnienie w układzie smarowania manometrem, to wykluczysz wady czujnika. Objawy opisane przez Ciebie zwiastują najczęściej remont silnika.

 

Ok sprawdzę ciśnienie, a czy tam w tym miejscu powinna być jakaś nakładka ? może bez tej nakładki gdzieś olej ucieka i to może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Nie mam pojęcia, a katalogu też nie mam... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Sprawdź ciśnienie manometrem. Tam nic nie ma przecież to jest stożek dociskasz i jest uszczelnione. wszędzie tak jest . 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

to na rysunku jest grzybek który po dobrym skręceniu nie puści ani grama oleju prędzej puści ten lut wyżej ale to mało prawdopodobne szukaj bo tak jak koledzy pisza o remoncie to może sie tak skończyć ,ale bez stresu kontrolka nie zapala sie z dnia na dzień .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a1fe26c2   
Gość a1fe26c2

Zaświeci z nagła jeśli coś pęknie, albo zatka się. Na jakiej podstawie mechanik stwierdził, że pompa oleju jest do wymiany?

Edytowano przez a1fe26c2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wpierw zalej normalny olej a nie olejopodobny superol CC30 jak ten olej nawet paruje... Zalej z dobrej marki 15W40 i sprawdź manometrem ciśnienie jeżeli będzie niskie lub wcale na wolnych obrotach to szlif wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie bylo tak ze po wymianie calej gory w silniku zaczelo swiecic ponizej 800 obr. byla wymieniona pompa olejowa okazalo sie ze nowy olej powyczyszczal kanaly i zrobilo nagaru i nie bylo cisnienia itrza bylo robic szlif walu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Nieznany1235
      Jak nazywają się te dwa wałki idą do napedzania linki obrotów. I gdzie mogę je znaleźć proszę o link do sklepu. 

    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj