karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karol    34

Już niedługo stanę się posiadaczem ciągniczka z serii 5020 a konkretnie modelu 5720. Ten typ stał się bardzo popularny po tym jak JD z Jelonka ogłosił promocję cenową. Kilku moich kolegów właśnie jest w trakcie kupowania owego modelu. Skutki tej popularności widać teraz po cenach a konkretnie po wzroście cen :( Na szczęście jest już zrobione zamówienie i cena już się nie zmieni uf... w grę wchodziły dwie wersje modelu 5720: Basic i Advenced. Oczywiście wybór padł na 5720 Advanced. Oczywiście wyposażenie było o niebo lepsze od Basic-a (klima, haki, 3 pary hydrozłączy itp.) Mam pytanie jak się sprawują te ciągmniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3857

slyszalem ze sa kiepskie :P

stanowczo za lekkie, za slabe sprzegla zwlaszacza pokazuja to z turem, silniki wcale nie sa oszczedne ale tyle tylko uslyszalem od znajomego ktory teraz wlasnie szukal ciagnika 80km z turem

 

powiedz jaka cena za tego advance i jakie wyposazenie

 

pozdrawiam

Jacek


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

Cena 128 tys. netto

Wyposażenie:

- przednie obciążniki

- klimatyzacja

- haki na tylnych ramionach

- skrynia 16x16 (40km)

- rewers elektrohydrauliczny bez sprzęgła

- 3 pary hydrozłączy

- szerokie ogumienie

- wałek 540/540E

- siedzenie pasażera

- światło ostrzegawcze

Najbardziej obawiam się spalania :/ nie wiem ile taki pali w praktyce...

 

Byłem w piątek na fermie trzody i drobiu w poznaniu. Gość z Valtry powiedział mi że Valtra A o mocy 80KM pali na 1 motogodzinę 3-6 litrów. nie chciałem śmiać się mu w oczy, ale tyle to palą ciągniki o mocy 50KM albo i mniejsze. osobiście w to nie wierzę!! :D jak ktoś zna takie ciągniki co tak palą (w rzeczywistości) niech da znać!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maverickt4    4

No to tak podam że Same Roller 50KM pali od 3-6 litrów na 1 motogodzinę oczywiście w lekkiej i średniej pracy, w ciężkiej dokładnie to nie wiem bo ojciec wtedy nim jeździ i nie mogę tego dokładnie sprawdzić (ale raczej się nie zmieści). No i oczywiście motogodzina nie jest równa motogodzinie w różnych markach ciągników.

 

A ta Valta A 80KM to z jakim silnikiem bo na stronie maja że są dostępne z silnikiem 3/4 cylindrowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

ten miał 4 cylindry. jak narazie nikt w mojeje okolicy nie ma ciągnika tej marki więc taki opowieści o tym że palą 3-6 litrów mnie nie przekonują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

ten jaś pali sporo jak na swoją moc ogólnie JD pali niedaleko ma 6520 i 200 litry starcza mu na 10 godzin pracy z pługiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JASIEK    0

ja mam Same Rollera 70DT i jak woziłem cebule to mi spalał ok 4- 4.5 a te Jd 5720 to własnie w sobotę moj sąsiad sobie kupił tez full opcję ale niewiem jakie to ma spalanie ale jak dał mi sie przejechać to mu maxa rozwinełem i jakościowo nawet nieźle wykończony

ale ja i tak wole FENDT-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

jeszcze trochę tz. jakieś 2 tygodnie i będe miał tego jd zdjęcia murowane :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

w środę 28 czerwca odbiram długooczekiwanego JD :) :) i zaczniemy go testować... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
godles5    1

Pogratulować ... i jak z tym spalaniem,bo w mojej okolicy kilku kupiło serię 6xxxx i sporo spalają ?! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak coś to mam tabelę z jednostkowym zużyciem paliwa mego 5720 robioną na hamowni-aha i fajnych pierwszych opinii dotyczących zużycia paliwa życzę :)-byleby nie było tam zbyt dużo słów na ka i na ch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

ze spalania jestem zadowolony bo pali na 1. mtg ok 5-6 litrów co będzie dalej zobaczymy... jak narazie jest dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

aktualnie nie wiem ile kosztuje ale w ubiegłym roku była za 119 000zł netto ale wyposarzenie jest jak na JD takie jak w ursusie (kpina!!!)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

JA JESTEM WŁAŚCICIELEM SAME SILWERA 110 OD KILKU TYGODNI I W TRANSPORCIE ZBORZA OKOŁO 5.5 TONY + MASA PRZYCZEPY 2.5 TONY TO MI SPALIŁ 5.5 LITRA PALIWA NA MOTOGODZINE ( W TYM CIĄGNIKU1 MTH = 1 GODZ. PRACY PRZY OBROTACH SILNIKA 1500 ) A W TALERZÓWCE 3,15 AKPILA ( MOŻE TROCHE ZA MAŁA DO NIEGO) NARAZIE BEZ WAŁU BO MI JESZCZE NIE DOWIEŹLI TO OKOŁO 6 LITRÓW SPALIŁ ALE PRZY TEJ MOCY TO ON PRAWIE BEZ RZADNEGO WYSIŁKU CHODZIŁ. DLA PORÓWNANIA U 4512 PALIŁ PRAWIE TYLE SAMO Z TĄ SAMĄ PRZYCZEPĄ A PRĘDKOŚĆ O WIELE MNIEJSZA. JA TERZ MYŚLAŁEM O TYM JD ALE WYBRAŁEM SAME. PODOBNO W JD 5720 SIADAJĄ POMPY PALIWOWE ALE MORZE TO TYLKO MIT WYMYŚLONY PRZEZ JAKIŚ ZAZDROŚNIKÓW I MIŁEGO URZYTKOWANIA TEGO JD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

do Gozdziu.a jak mierzyles spalanie w tym transporcie??i ale litrow ma zbiornik paliwa?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

ZBIORNIK MA 140 LITRÓW A SPALANIE MIERZYŁEM DZIELĄC LITRY PALIWA SPALONE W TRANSPORCIE PRZEZ LICZBE MTH A CO DO SPALANIA W TALERZÓWCE TO SPALIŁ 6 ALE JAK BYŁO JESZCZE SUCHO A GDY POPADAŁO I PRACOWAŁO SIĘ BARDZO GŁĘBOKO TO JUŻ 2-3 LITRY WIĘCEJ WCIĄGNOŁ NA MTH ALE I TAK JEST TO DOBRY WYNIK (MAM ŚREDNIOM GLEBE A WYDAJNOŚĆ TO OKOŁO 3 HA NA GODZINE I TO ZALERZY OD WIELKOŚCI POLA ) PRACUJE NIM NA OBROTACH 1750 (USTAWIONE ELEKTRONICZNIE) TO WYCHODZI OKOŁO 0.9 MTH NA GODZINE PRACY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

SORY ZA POMYŁKE OK 1.2 MTH NA GODZINE PRACY

EDYTUJ POPRZEDNIĄ WYPOWIEDZ A NIE DODAJESZ NOWĄ, NIE RÓBMY BAŁAGANU!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

to jak narazie masz dobre wyniki:)to przy talerzówce spalił ci 6l na mth czyli 2 na ha??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

To coś mało ci pali ten same ja wczoraj robiłem podorywkowym i spalił mi 7,8 /ha po jęczmieniu robiłem 11 km/h a po przenicy 9km/h obroty 2100-2200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gożdziu    0

JA PRACUJE NA OBROTACH 1750. KOLEGA ROBIŁ KIEDYS PRÓBY SWOIM LAMBORGHINI 1050 I STWIERDZIŁ ŻE POWYŻEJ 1900 OBROTÓW SPALANIE DUZO WZRASTA I DLATEGO JA SWOJEGO TAK NIE WKRĘCAM BO I TAK DAJE SOBIE DOBRZE RADE. A AGREGATY PODORYWKOWE STAWIAJĄ WIĘKRZY OPÓR NIŻ TALERZÓWKI I DLATEGO MASZ WIĘKSZE SPALANIE I TO SZCZEGÓLNIE GDY JEST SUCHO. ZAMIERZAM KUPIĆ PŁÓG ZAGONOWY NA RESORZE ALBO SPRĘŻYNIE UŻYWANY MOŻE MI POLECISZ JAKĄŚ FIRME I ILE KORPUSÓW NA GLEBY ŚREDNIE I SŁABE. A WCZEŚNIEJ PISAŁEM ZE PALIŁ MI 6 L. NA MTH ALE GDY BYŁO SUCH I TALERZÓWKA PŁYTKO WCHODZIŁA TO MIAŁ LŻEJ I OKOŁO 3 HEKTARÓW NA GODZ. ZROBIŁEM ALE JAK BYŁO PO DOŚĆ DOBRYM DESZCZU TO PRACA BYŁA GŁĘBSZA, SPALANIE OKOŁO 2-3 LITRY WIĘKSZE I WYDAJNOŚC MNIEJSZA. I JESZCZE POWTARZAM NIE WKRĘCAJCIE CIĄGNIKA NA DUŻE OBROTY BO SZKODA PALIWA A ROBOTA TA SAMA. I JESZCZE DODAM ŻE JEZDZE NA PALIWIE SHELLA ( NIE WIELE DROZSZE A JAKOŚĆ LEPRZA)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Ja robie 110 km +tur 120B 40 4+1 ale to troche zadużo do tej mocy , na drugi rok będe go sprzedawał bo zamierzam obrotówke kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

u mnie też mf więcej spali na pusto przy ponad 2000 niż pod obciążeniem przy 1700 obrotów..a co do pługa na sprężynach to kidyś na pokazie widziałem jak koleś orał turem 3 skibowym mtz każdy korpus w swoją stronę patrzył..


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3857
I JESZCZE DODAM ŻE JEZDZE NA PALIWIE SHELLA ( NIE WIELE DROZSZE A JAKOŚĆ LEPRZA)

a ja na biedronkowym :)


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj