Skocz do zawartości

Zdjęcie

JD 5720, 5820


329 odpowiedzi na ten temat

#301 Share Wito

Wito

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 20 kwiecień 2010 - 20:03

JD 5720, 5820 No niestety jest pierwsza mała usterka . Gdy włączy się radio to pisze tylko "am..." a im mocniejszy nawiew klimy się włączy tym bardziej radio trzeszczy . Macie pomysł co to jest ? Jakieś zwarcie ? Jak to naprawić ? Usterka pojawiła się nagle w czasie jazdy ...

Z góry dziękuję za pomoc .

Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5720, 5820 Dzisiaj, 01:53
  •  

#302 Share Wito

Wito

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 22 kwiecień 2010 - 08:23

JD 5720, 5820 Już naprawione :D

Mam takie pytanko , gdzie i kto mógłby nam nabić klimę , i jaki byłby to koszt ?

Z góry dziękuję .

Pozdrawiam.

#303 Share adikpl1

adikpl1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1851 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BLM

Napisany 22 kwiecień 2010 - 09:20

JD 5720, 5820 Co było przyczyną?

#304 Share Wito

Wito

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 22 kwiecień 2010 - 16:26

JD 5720, 5820 Nie mam pojęcia :D Dziś rano przychodzę , a pracownik sobie słucha muzyczki :) Wie ktoś coś może o tej klimie ?

Z góry dziękuję .

Pozdrawiam

#305 Share robertbara

robertbara

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2381 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 kwiecień 2010 - 19:45

JD 5720, 5820 Wiele warsztatów i serwisów samochodowych ma maszyny do kompletnego przeglądu klimy.

#306 Share lukassz19

lukassz19

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 02 styczeń 2011 - 17:39

JD 5720, 5820 Czy ktoś z posiadaczy John Deera 5720 mógby mi przesłać dokładne zdjęcia jak jest montowane siedzenie pasażera?? Będe bardzo wdzięczny. Mój meil lukas.szymanski19@wp.pl

#307 Share unki

unki

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 116 postów

Napisany 02 styczeń 2011 - 20:38

JD 5720, 5820 Jak kupujesz nowe siedzisko to masz instrukcje montażowa do zestawu dołączoną :rolleyes:

#308 Share lukassz19

lukassz19

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 05 styczeń 2011 - 10:19

JD 5720, 5820 Ale ja nie kupuje tulko dorabiam samemu i bardzo bym prosił o jakieś fotki na meila

#309 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 04 luty 2011 - 22:06

JD 5720, 5820 Moja opinia o 5720:

Kabina i komfort:
Przestronna kabina, przejrzysty układ elementów sterujących, wszystko w zasięgu ręki, nie trzeba się odrywać od fotela. W środku jest cicho, można śmiało rozmawiać przez telefon. Mimo braku klimatyzacji, nawiew daje radę zachować w miarę komfortowe warunki pracy. Trzeba podkreślić dobre ułożenie dysz nawiewów przy korzystaniu z chłodnego powietrza i jednocześnie wytknąć brak nawiewów ciepłego powietrza na nogi. Jednak klima zawsze się przydaje i warto ją dobrać. Wejście do kabiny odbywa się bez przeszkód, szerokie dobrze zabudowane schodki zapewniają pewne wejście. Widoczność jest bardzo dobra, siedzi się dosyć wysoko, więc widać dokładnie to co dzieje się bo bokach ciągnika. W kabinie bez problemu można zamontować siedzenie pasażera, bez obaw, że będzie problem z wejściem do kabiny lub miejscem na nogi drugiej osoby Napęd, blokada oraz WOM załączane naturalnie poprzez przyciski. Do wad można zaliczyć tłumik przy masce, 2 przednia halogeny i 1 tylny oraz brak wycieraczki tylnej szyby.

Silnik i skrzynia:
Silnik to jedna z większych zalet tego ciągnika, pracuje równo, nie ma tendencji do zbędnych wibracji. Silnik dynamiczny, płynnie rozwija moc oraz moment w całym zakresie obrotów. Duże spadki obrotów nie są dla niego problemem. Skrzynia o czterech biegach pod obciążeniem pozwala na komfortową jazdę bez użycia sprzęgła. Zmiana zakresów nie nastręcza problemów, można wykonywać ją sterując sprzęgłem za pomocą dźwigni rewersu. Biegi w całym zakresie są dobrze ułożone, jedynie między C1, a D1 występuje większa różnica prędkości. Tym samym przy ruszaniu z ładunkiem trzeba rozpędzić do biegu C2 lub C3, aby zmiana na D1 odbyła się płynnie. Przekładnia nawrotna działa płynnie bez szarpnięć. Do wad w tej kategorii mogę zaliczyć słaby zapłon w niskich temperaturach oraz brak zależnego WOM-u.

Hydraulika i podnośnik:
Wydajność układu hydraulicznego jest w pełni wystarczająca, układ sterowany jest przez standardowe dźwignie. Brakuje możliwości blokady dźwigni w pozycji roboczej, trzeba się wspomagać jakimiś garażowymi metodami blokowania dźwigni. Podnośnik sterowany jest elektrohydraulicznie, co zapewnia dużą dokładność oraz wiąże się z dobrodziejstwem amortyzacji podnośnika. Funkcja przydatna przy ciężkich zawieszanych maszynach i oddalonych polach. Brakuje zaczepów hakowych przy dolnych cięgłach.

Dodać mogę, że ciągnik prowadzi się bardzo prosto, wspomaganie działa prawidłowo. Wartym podkreślenia jest, że ciągnik jest zwrotny, manewrowanie w ciasnych budynkach lub cofanie z przyczepa to przyjemność.

Podsumowując seria 5020, obecnie 5R/5M to przemyślane ciągniki z dobrą skrzynią i silnikiem. Fakt trzeba zapłacić za niego więcej niż za konkurentów, aby mieć dobrze wyposażony model. Z drugiej jednak strony otrzymujemy produkt, który posiada mało wad i nie sprawia problemów w obsłudze. Wady ukazane w opisie wynikają głównie z podstawowego wyposażenia modelu promocyjnego.

Edytowany przez Profil usunięty, 04 luty 2011 - 22:30.


#310 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 luty 2011 - 18:16

JD 5720, 5820 @Bobek-właśnie o zapłonie kiedyś rozmawialiśmy-u mnie nie ma tego problemu (wystarczy włączyć podgrzewanie przy niskich temperaturach),blokowanie dźwigni hydrauliki to wada-ponoć w niektórych egzemplarzach można te dźwignie zablokować ?-haki sam wspawałem (tu podziękowania firmie Agro-Smol u których w/w zakupiłem w bardzo przyzwoitej cenie )-do wad zaliczyłbym jeszcze paskudny hałas przy zamykaniu drzwi-co ciekawe jeżeli szyby boczne są zamknięte wtedy hałas ten jest znacznie mniejszy.
PS.Bobek zapomniał napisać o dźwigni kierunkowskazu :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5720, 5820 Dzisiaj, 01:53
  •  

#311 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 luty 2011 - 21:29

JD 5720, 5820 Kolanko i dźwigienka? Dodany obrazek Źle nie ma... w TD jak wyłączam kierunek rzucam długimi. Dodany obrazek

#312 Share cipekfan69

cipekfan69

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 167 postów

Napisany 27 luty 2011 - 03:39

JD 5720, 5820 co to układ czujnikowy obciążenia ? jak to działa ?

#313 Share CowBoy

CowBoy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 kwiecień 2011 - 19:36

JD 5720, 5820 Witam
Mam pytanie do użytkowników owych John deerów.

Czy u was tez przy zmianie biegów na zakresie "D" ciągnik szarpie????

Swego jelonka posiadam dopiero od miesiąca, kupiłem go używanego i zastanawiam się czy to normalne. Biegi zmieniają się pod obciążeniem czyli bez sprzęgła, z rewersu rusza łagodnie (bez szarpnięcia) zakresy też zmienia się z miarę łagodnie tylko biegi szarpią. Nie jest jakieś strasznie gwałtowne to szarpnięcie ale chyba powinny zmieniać się łagodniej.

A jak jest u Was ?

#314 Share karol19

karol19

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 245 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 kwiecień 2011 - 21:45

JD 5720, 5820 czy można wyregulowac sprzegło w 5720 ?

#315 Share CowBoy

CowBoy

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 14 kwiecień 2011 - 19:02

JD 5720, 5820 Nikt z właścicieli jaśków mi nie pomoże ???

#316 Share MF2007

MF2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze, a szczególnie przekładnie zmiany biegów

Napisany 20 czerwiec 2011 - 11:54

JD 5720, 5820 Dziwie sie, że nie macie haków przy podnosniku. W moim cigniku to jest. Pewnie to wyposazenie opcjonalne było. Co do blokowania dźwigni to nie ma z tym żadnych problemów. Każda dźwignia ma swoją zasówke. Ponadto jesli sie wybierze zawór z regulacją przepływu to moze on dzialać w 3 trybach czyli praca z siłownikiem (dźwignia sama odskakuje po dotarciu siłownika w pozycje krańcową, bardzo pomocne w pracy z pługiem obracalnym albo prasą owijajacą), praca na stałym przepływie (dzwignia sama nie odbija, bardzo pomocne przy pracy z opryskiwaczem) i praca normalna. Ogólnie polecam branie z tym zaworem bo przy opryskiwaczu bez niego ani rusz szczególnie jeśli sie ma wzmocnioną pompe.

Radze nie narzekać na ciągnik z powodu czegoś co było w opcji, a sie tego nie wzieło. Takie opinie są bez sensu dla oceny ogólnej danej seri.

Ogólnie przy zakupie tego ciągnika lub pokrewnego 5R radze zastanowic sie nad tym lepszym zaworem chociaż jednym i tą lepszą blokadą ciegieł dolnych dla obu ramion bo tylko wtedy da sie zablokować podnośnik całkowicie sztywno(szczególnie ważne przy pracy z opryskiwaczem ze skrętnym dyszlem).

Ciężko wskazać jakieś słabe strony tego ciągnika.
Napewno wadą jest uciążliwe wsiadanie. Mało miejsca między kierownicą, a fotelem.
Drugą wadą jest spora poliwożerność tego ciągnika. Sam jej nie mierzyłem nigdy ale tak wynika z testów DLG.

CowBoy
Zależy jaką masz skrzynie i czy umiesz dobrze nią operować. Quad Plus nie powinna szarpać bo sama przy przełączaniu biegów dostosowuje półbieg żeby zgrać predkości. Trzeba jeszcze odpowiednio gazem operować żeby ten system działał naprawde optymalnie.

Edytowany przez MF2007, 20 czerwiec 2011 - 12:02.


#317 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 czerwiec 2011 - 12:31

JD 5720, 5820 Nie dziw się-kol.Bobek i ja kupowaliśmy ciągniki w wersji Basic.W tej wersji akurat nie było haków a zasuwki można zasunąć jedynie w położeniu neutralnym dźwigni rozdzielacza (wyjść hydraulicznych są dwie pary).Po przepracowaniu paru lat dalej oceniam iż kupno tego ciągnika było przysłowiowym "strzałem w dziesiątkę".Za cenę Zetora Forterry 8641 nabyłem ciągnik moim zdaniem dużo lepiej wykonany,zwrotniejszy,z lepszą skrzynią o wyższej ergonomii i (odpukać :D ) bezawaryjny.

#318 Share MF2007

MF2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 272 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze, a szczególnie przekładnie zmiany biegów

Napisany 20 czerwiec 2011 - 15:14

JD 5720, 5820 jaro
Masz racje. Te ciągniki to była wielka okazja szczególnie, że pod względem mechanicznym nie różniły sie niczym od najlepszej wersji. Dziś seria 5M to zupełnie inna konstrukcja niż seria 5R ale większość o tym nie wie. 5M może buty czyścić 5X20 basic. Co do zasówek to musze to sprawdzić jak to z nimi jest dokładnie.

#319 Share wojo5620x

wojo5620x

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża
  • Zainteresowania:Siatkówka
    Rolnictwo
    Grafika Komputerowa

Napisany 03 październik 2011 - 20:43

JD 5720, 5820 co do tych zasuwek to w naszym 5620 jest identycznie, można ją zasunąć jedynie na pozycji neutralnej
C330M
John Deere 5620
John Deere 6430

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
JD 5720, 5820 Dzisiaj, 01:53
  •  

#320 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 grudzień 2011 - 10:44

JD 5720, 5820 @jaro Ojczulo miał ten sam dylemat Zetor w full opcji, który i tak nie dorównywał JD, czy pastewna wersja JD. Dodany obrazek

Podobne tematy