karol

JD 5720, 5820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johny    2
to jest pewne????

Jutro ci napiszę na 100 % czy to jest pewno ale raczej tak zresztą nawet na stronie JD masz pakiet promocyjny :P Jutro jeszczę będe u dilera i napiszę czy to na 100 tak jest :P

 

 

EDIT -

kurde ale to i mądre jak rozmawialiśmy z przedstawicielem JD to powiedział że taka promocja jest na wszystkie ciągniki B) ale skubany zapomniał dodać że na każde ciągniczki seri 5020 i 6030 TYLE ŻE W WERSJI PREMIUM to taki 5720 kosztował by wtedy ponad 165 tyś netto .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Wracajac do tematu...to sa za***iste ciagniki..maja fajny wyglad i komfort pracy jest na wysokim poziomie B)

dobry wybor!! goscio u mnie tez kupil rok temu jd 5720 tylko ze z turem... smiga po polu tylko kurz :P

narazie maszyna sprawuje sie bardzo dobrze, nie mial z nia zadnych problemow. Sam bym sobie takiego fundnal B)

 

Kultura na forum ubowiązuje ;]

 

bartus16 i Karol5211 wyluzujcie(Karol nie cytuje sie poprzedniego postu :P)


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
JD 5720 PREMIUM 41tyś netto Euro kosztuje

no ja napisałem dla przykładu on u dilera w wersji Premium kosztuje 156 tyś netto a te 165 tyś netto to cena z całym kompletnym ładowaczem czołowym :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

a jak jest jd 5620 basic co kosztuje 111tys netto to z turem ile?? tez promocja czy tylko na te droższe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi ostatnio z powodu złego ustawienia w fabryce dzwigni ręcznego urwała się linka od ręcznego... 400 zeta chcieli, ojciec podziekował i zrobil sam :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

posiadam od niedawna jelonka 5720......potrzebuję do niego bronę talerzową.....myslałem o unii....jaką szerokość waszym zdaniem będzie najodpowiedniejsza i ile taka brona będzie mniej więcej kosztować???? pozdrawiam....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2

ja do tego ciągniczka to bym sie zastanawiał nad L 2,8x560 L 3,2x510 A w cenie to coś tak koło 15 tyś netto ( może więcej może mniej ) ale zapewne trochę więcej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
posiadam od niedawna jelonka 5720......potrzebuję do niego bronę talerzową.....myslałem o unii....jaką szerokość waszym zdaniem będzie najodpowiedniejsza i ile taka brona będzie mniej więcej kosztować???? pozdrawiam....

może 2,8m cat l 510 talerz za 9,5 tyś pln?

ps. jak myślicei czy taki jelonek bez obciążników przenich radził by sobie z taką broną czy niebardzo zwłaszcza w transporcie, czy bardzo by przód skakał? (bronaważy 800kg)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja robiłem swoim z 3m kultywatorem ścierniskowym (12 łap), to dociążałem go 100 kg bo bez tego to przód w gore leciał, agregat waży coś koło 960 kilo(sam), tyle ze mam załozoną włokę własnej roboty co daje jeszcze min 100 kilo wysuniete do tyłu o 80 cm. Sądze że powinien dac sobie rade w 2,8, 3,2 może być juz za cięzka.

 

Co do wcześniejszych postów to w JD strasznie szybko lecą mth, zastanawialismy sie z ojcem czy ot nie godzinowy przebieg jest. Wozilismy ziemie z podwórka to ciągnik na wolnych obrotach chodzil a strasznie szybko one leciały :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

W Jelonku nie ma mtg, tylko godziny, czy będziesz jeździł na 1000 obr czy 2000 to masz 1 mtg (czy godzinę roboczą) w ciagu 1 godziny. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol    34

Robert, jeśli jest tak jak mówisz to teraz wiem dlaczego jelonki wytrzymują po 10000 godzin pracy... bez remontu...

czyli żadnego obiektywizmu tu nie ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Inne zachodnie marki też chyba tak mają ale które dokładnie to nie wiem. No tak 10000 tys w ciązkiej robocie w polu a tyle samo w ładowaczu czołowym to robi różnice :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

no ja akurat wytargowałem sobie 600kg obciążników....to chyba raczej będę myslał nad 2.8m....kupił ktoś z was taką bronę????ile kosztuje??????? ile za wał rurowy i ząb środkowy ??????pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablooo    0
może 2,8m cat l 510 talerz za 9,5 tyś pln?

ps. jak myślicei czy taki jelonek bez obciążników przenich radził by sobie z taką broną czy niebardzo zwłaszcza w transporcie, czy bardzo by przód skakał? (bronaważy 800kg)

 

Ja mam Aresa TL 3m (talerzowy z wałem packera) waga ok. 1200kg.

JD 5720 bez obciążników z przodu,bo mam ładowacz, radzi sobie bez problemu.

Zarówno z ładowaczem jak i bez. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz14    1

kto z was ma zamontowany sprzęt audio w 5720???? bo ja właśnie radyjko wsadziłem tylko że głóśniczki nie wiem gdzie umieścić....dzwoniłem do mojego dealera i mówi że montują 13" dziurach po dwóch nawiewach które usuwają????? jak wy macie ten problem rozwiązany????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak odkręcisz tą konsolę radia to tam nieco wyżej (w głębi i trochę do tyłu) znajduje się taka blacha mocowana na cztery wkręty (odkręcasz je -z drugiej strony jest taka gąbka wycięta w kształt głośników)-resztę już chyba sobie sam dośpiewasz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Aha-z drugiej strony też tak jest-bo sobie mono zrobisz nie wiedząc o istnieniu lewego kanału ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wyjmij blachę-jedź do sklepu-kompletnie nie znam się na tym-wiem że są owalne i takie dosyć standardowe ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd6220    1

a co myślycie o serii JD 6030 6130 czy sądobre czy nie od JD 5720

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johny    2
a co myślycie o serii JD 6030 6130 czy sądobre czy nie od JD 5720

nie wiem jak was ale mnie to trochę ten koleś wkurza a z reszto jak on to napisał ' czy sądobre czy nie od JD 5720 ' jak dla mnie to to powinno brzmieć czy jest 6130 czy jest on lepszy od JD 5720 . aha i dla ciebie pytanie do czego ci ten ciągnik będzie potrzebny bo jak do cięższych prac do 6130 będzie na pewno lepszy niż 5720 a jeśli do lekkich prac do 5720 będzie lepszy bo jest mniejszy i zwinniejszy niż jego większy brat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj