pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Proponuję otworzyć biznes usuwania instalacji SCR. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

No jakoś ciężarówki chodzą na scr i w mrozy też jeżdżą. Wedle normy silnik powinien już spełniać euro4a do pół godziny od odpalenia. Za pewne jest tak, że zapalamy w mróz bez roztworu, po chwili grzałka rozgrzewa układ i zaczyna podawać. Nic tam się nie da odłączyć, bez ingerencji w elektronikę nie oszukasz kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Dlatego gadanie że system poprawnie działa, jeżeli udało się uruchomić silnik przy -14 jest nie na miejscu. Ponieważ AdBleu od razu nie odmarznie tylko tak jak pisał @farmermf po jakimś czasie i wiadomo że po danym czasie silnik będzie spełniał wymaganą normę.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

No coś Ty. Nie rozsadzi zbiornika... Był przeprowadzany test w telewizji dokładnie w programie ,,Agromachina". Ciągnik stał przez 3 doby w chłodni w temperaturze -14 stopni. I odrazu zapalił. Nie ma żadnego problemu z uruchamianiem silnika zimą :). Coraz bardziej podoba mi się to AdBlue :D. Byle do wiosny i przetestujemy T6 u mnie :D

Piszesz minus 14 a co bedzie przy minus 35 czy 40 bo przecież takie mrozy się trafiają. wiem że ciężarówki jeżdżą na tym w każdych warunkach ale interesuje mnie to z technicznego punktu widzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@farmermf jasne, ale jeżeli jest elektronika i jest komputer to da się to załatwić. Kiedyś widziałem emulatory SCR. ;) Wpina się wiązki do pudełka i już. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Pewnie tak, ale jeśli faktycznie mniej będzie palić z scr to po co kombinować? W ciężarówkach niby filtry nie wypaliły i wchodzą większośc na scr. Znajomy ze sklepu z częściami do ciężarówek mówił że filtr od 6 do 15tyś.

Po za tym @BobekFarmer , a gdzie dbanie o środowisko? :D

Edytowano przez farmermf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesko    15

T5 bedzie na CR jak wiadomo i teraz zeby nie narobic sobie bigosu to co w niego lac za paliwo??? Verva, Ultimate, V-Power? Przeciez to moze doprowadzic do bankructwa...Nie no zartuje ale wiadomo ze zawsze drozsze. Osobiscie jezdze VW Passat B5 FL na pompowtryskach i jakos roznicy nie widze ani w spalaniu ani w pracy silnika, przyspieszeniu ogolnie mocy porownujac ON z wyzszej pulki a tym ktory zakupilem prosto z Rafinerii Gdanskiej z Lotosu do C-360.

Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

Podam przyklad mojego znajomego ksiegowego ktory w Passata B6 lal non stop no i robi to po dzis dzien ON zawsze ten drozszy co chyba w naszym kraju nie zawsze znaczy najlepszy i w przeciagu 2 lat wladowal w remonty silnika zwiazane z ukladem paliwowym polowe wartosci samochodu. Wiec ja tu w kropce jestem co z tym paliwem sie nie dzieje.

Kraza opinie ze te Passaty juz tak maja bo to jedne z pierwszych wydan 2.0 TDI ale ciekawostka jest to ze pracujac kilka lat u naszych zachodnich sasiadow kogo nie spotkalem to na ten silnik pod wzgledem takich usterek nie narzekal. Jedynie sporadyczne bledy czyli standardt w nowszych autkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Piszesz minus 14 a co bedzie przy minus 35 czy 40 bo przecież takie mrozy się trafiają. wiem że ciężarówki jeżdżą na tym w każdych warunkach ale interesuje mnie to z technicznego punktu widzenia.

 

 

Adblue nie zamarznie w nawet -30 stopniach. Przeciesz wiadomo że technika idzie do przodu. To po co by to wprowadzali skoro zimą były by z tym problemy


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@farmemf dbanie o środowisko dbaniem o środowisko. :) Jednak wszystko w granicach normy.

 

Niech najpierw chinole zaczną uprawiać ryż w normalnych warunkach, bo póki co to produkują bardzo dużo metanu, jako drudzy po przeżuwaczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

I jak tam widział ktoś już nowego T5 w realu? :)


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maly2011    4

Dziś byłem sie pytać o model t5040 ale dealer doradził mi żeby poczekać do marca i wziąć T5.95

i wiem że ma mieć nieco inny wygląd, silnik 88+11km czyli w sumie 99km, common rail, 3,4l pojemności,

większ komfort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

Mam wrażenie,że kupujemy przysłowiowego"kota w worku",bo wchodzi do produkcji nowa seria ciągników i to wielka zagadka.

Sprzedawcy zachwalają,że bogate wyposażenie,że ładniejszy ,większy,bardziej ekonomiczny,ale...nikt go na oczy nie widział,chyba że był w Hanowerze,ale nie spotkałem jeszcze nikogo takiego.

Pozostaje dylemat,bo...serii T5000 są jeszcze ostatnie sztuki i pojawiają się w różnych konfiguracjach w systemie sprzedaży New Holland,ponieważ ktoś rezygnuje albo zamienia na inny model,czy polować na serię T5000,czy zamawiać w ciemno nową serię T.

Sam mam z tego powodu rozterki i waham się,czekając na premierę podczas poznańskiej POLAGRY w lutym nowego t5.

W internecie można znaleźć sporo zdjęć na norweskich stronach i szczegółowe pakiety wyposażenia na stronach polskich.

Nowa seria T5 jest okrojona do 3modeli i 3wariantów pakietowego wyposażenia o kodach 102,202,502.

W najbogatszej opcji min.klima,3rozdzielacze hydrauliki,fotel pneumatyczny skrętny,siedzenie dodatkowe,2siłowniki wspomagające TUZ,skrzynia 24x24 HI-LO,opony 440/65/R24 i 540/65R34.Brak pneumatyki!

Jeszcze inny dylemat.mianowicie CENA!!!

Proszę o informacje,za ile proponują Wam dealerzy modele T5000?

Czy można gdzieś kupić,zamówić T5050,T5060,T5070 w najbogatszej wersji czyli z pakietem 502???i w jakiej cenie?

Mi oferowano T5060EDC za 148000,a T5.115 za 152000.Różnica w cenie niewielka,ale...w T5 nie ma pneumatyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

pneumatykę ci zamontują na placu tak jak w większości modelów mniejszych nie wiem jak z dużymi jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Sam mam ten problem ponieważ proponowany mi jest T5 105KM za 193 tyś z pneumatyką (kod 502)ale jak kolega pisze jest to kupno kota w worku .Dealer zachęca do zadatkowania go bo ludzie już zaklepują a to się podroży itp.ja jednak do puki go nie zobaczę nie podejmę żadnej decyzji tym bardziej jeżeli chodzi o produkt nowy nie istniejący na rynku.Co do T5060 ma być jakaś szansa jeszcze bo podejrzewam że ludzie wycofują się z nich na rzecz T5 mi to pasuję bo bym go wolał- jednak jest to ciągnik sprawdzony co do ceny to kolega kupił przed świętami za 175 tyś bez EHR.Jeżeli chodzi o cenę T5 to podałem cenę katalogową z pneumatyką (koszt pneumatyki 6000).

Edytowano przez jaro30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

cóż z tego,że go zobaczysz i co?

czas pokaże i za kilka lat dopiero będzie wiadomo,czy ten ciągnik będzie udany,a teraz to tylko loteria...

a prawda jest taka,że jedni szukają mozliwości zakupu ciągników z obecnej jeszcze w produkcji serii T5000,a inni nastawili się na zakup nowego produktu i wcale nie jest tak,że rezygnują i mocno szukają resztek T5000.

Ostatniego dnia grudnia miałem telefon od jednego z dealerów,że dwóch klientów odstąpiło od umowy i ma do sprzedania T5050 i T5060(niestety w wersji z MDC a to mnie nie interesowało),a zamówili sobie T5.I myślę,ze takich będzie sporo klintów,bo nowe wyposażenie kusi,a na zdjęciach ciągnik prezentuje się interesująco,a zważywszy na niewialką różnicę w cenie...odpowiedzieć każdy musi sobie sam.

Ja sam zamówiłem już w grudniu T5.115.Do produkcji ma wejść w maju.Odbiór w czerwcu.

Jeśli trafi mi się T5060EDC to wtedy pomyślę,ale cena by musiała być nie wyższa niż 140tys.zł...

albo może jakiś CASE z zapasów w dobrej cenie i nic poza tym nie wchodzi w grę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roter    3

Pewnie w Marcu pokażą T5 na Agrotech Kielce.

Z tego co wiem, T5 kosztuje niewiele więcej niz T5000 z równie bogatym wyposażeniem. Dodac należy, że T5 ma o wiele mocniejsza pomopę, udźwig i 2 siłowniki w tej najbogatszej wersji, a pneumatyka nie jest w standardzie tylko w opcji, więc bez różnicy w sumie.

Jeśli T5 będzie mieć takie skręt jak T5000 to wróżę mu sukces.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

T5,95 z cennika ma kosztować 177tys. br bez pneumatyki. Skręt podają 60stopni. Opony tył 540, 3 pary wyjść z tyłu EDC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29

To chyba z tej ceny katalogowej 177tys brutto zejdą poniżej 170tys? Ile można utargować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dla mnie porażką jest silnik 3,3 litra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1984    25

Bobek myślisz że jest za bardzo wyżylowany?

Edytowano przez adam1984

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj