pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Przemek1988    3

Witam! Jaki jest aktualnie okres oczekiwania na NH T5.115? Myślę także o skrzyni Electro Command, wiec pewnie jeszcze trzeba poczekać z zamawianiem? A pneumatyka jest już dostępna w wyposażeniu fabrycznym?

Edytowano przez Przemek1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
porak    1

zależy gdzie zmawiasz ... ja jak byłem w grudniu u mojego dilera to stało 6 T5 wolnych na placu, a przy zamówieniu sądze że czas oczekiwania standardowy 3 miesiące -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek1988    3

Ja jeszcze się wstrzymam, prawdopodobnie poczekam na skrzynię Electro Command, także do połowy roku mam czas, a znając możliwości NH, jeszcze dłużej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oficjalne stanowisko CNH jest takie, że skrzynia ElectroCommand ma się pojawić w drugim kwartale 2013 roku. Podobnie ma być z pneumatyką. Jakaś sztuka powinna być zawsze na placu wolna, chociaż zainteresowanie jest coraz większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

Witam wszystkich

Mama pytanie do tych co już mają T5. Jak wam wchodzą biegi, jaką max prędkość pokazuje wam licznik??

Bo w mojej T5 115 biegi bardzo ciężko wchodzą i licznik pokazuje max 28 km/h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hassi37    21

Witam wszystkich

Mama pytanie do tych co już mają T5. Jak wam wchodzą biegi, jaką max prędkość pokazuje wam licznik??

Bo w mojej T5 115 biegi bardzo ciężko wchodzą i licznik pokazuje max 28 km/h.

Może masz coś przestawione mój kuzyn w case coś przestawił to mu pokazywało ze jedzie 20km i przyjeżdżali z serwisu i na nowo ustawiali mieżyli obwód koło i na nowo programowali i teraz jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń do ASO - we wszystkich jest źle wprowadzony pewien współczynnik i dlatego masz błędne wskazanie. Do zrobienia w minutę. Skrzynia faktycznie na początku chodzi ciężko, ale z czasem powinna się wyrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

Witam

u mnie pokazuje max 38 więc chyba jest ok, a z włączaniem biegów no to też jedynka wg mnie ciężko wchodzi ale tylko jak chce zredukować, zgłaszałem to maja kiedyś przyjechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dkri    0

witam

dzięki za odpowiedzi, to widzę że nie tylko u mnie są te problemy. dzwoniłem już do dilera i umówiłem się że zrobią to przy pierwszym przeglądzie. Ale jeszcze jak będę miał chwile to pojadę autem za nim i zobacze co mi pokaże w aucie. bo co mi z tego że ustawią mi na kompie aby pokazywało 40 km/h jak będzie faktycznie jechał 30 km/h :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1973    0

Witam, miałem okazję testować T5.95, ogólnie wizualnie ciągnik na plus, wrażenia po wejściu do kabiny pozytywne wszystko na miejscu, skrzynia chodzi ciężko, wybierak bezpośredni ma jednak większą precyzję, prędkość 38 km/h nie osiągalna, testowana wersja zaczęła przy 32 km/h skakać jak piłka, przedstawiciel mówił, że zbyt mocno dopompowany ale on chce sprzedać to różne chwyty może stosować. Ogólnie silnik moim zdaniem za mały do tego modelu, trzeba go bardzo kręcić, jak na ciągnik główny do gospodarstwa to chyba nie będę ryzykował, poza tym jest to nowość i jak każda nowość musi przejść choroby wieku dziecięcego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

to że ciągnik z placu skakał, to rzeczywiście może być wina za wysokiego ciśnienia, bo z fabryki sprzęt wychodzi napompowany na wysokim ciśnieniu aby opony sie nie odkształcały na placu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1973    0

b0gdan zgoda, że może mieć za wysokie ciśnienie tylko kupując sprzęt za 164 tys netto chciał bym mieć pewność, że nie popełniam błędu, poza tym na wszystkich pokazach w okolicy ten ciągnik nie chodził z ciężkimi maszynami tylko z opryskiwaczem i przyczepą. Znając naszą mentalność ktoś jak kupi to jak będzie nie zadowolony to i tak będzie chwalił, że dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

Witam

też miałem problem ze skakaniem ciągnika szczególnie na nierównym asfalcie, zmniejszenie ciśnienia w kołach pomogło, jak by to miał być mój podstawowy ciągnik to byśmy się nie zdecydowali na zakup, jako podstawowy polecam T6. jest cięższy, masywniejszy, kabina przestronna i amortyzowana przede wszystkim. Też zależy jakie duże gospodarstwo bo różnica w cenie jest spora. U nas jako podstawowy pracuje T6070 i jesteśmy bardzo z niego zadowoleni, a T5.115 do opryskiwacza rozsiewacza no i transport, zobaczymy po pierwszym sezonie co to jest warte.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1973    0

Pawel18m to jest jakaś konkretna informacja, parametry tego ciągnika jako główny po prostu mnie nie przekonują, a jak bym miał słuchać przedstawicieli to bym dawno zwariował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel18m    0

Witam

jako podstawowy ciągnik to do małego gospodarstwa, a tak to głównie ciągnik pomocniczy i do pracy z turem bo jest bardzo zwrotny, jak go przyprowadziliśmy to go sprawdzaliśmy pod cięższymi maszynami, przy uprawowo siewnym (QUICK na talerzówce) dźwigało przód, przy podorywkowym sobie radził, przy opryskiwaczu na polu ojciec był wniebowzięty ;D a tak w porównaniu do T6070 to jest zrywniejszy świetnie reaguje na gaz, troszkę gazu i prawie dęba staje

 

aha i w porównaniu z ciągnikami tej klasy to ma chyba najlepsze parametry (udźwig, pompa olejowa i jest cięższy od konkurencji) jedynie pojemność silnika troszkę martwi ale jak ma mniej palić.............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokolik87    0

Witam. Ja mam T5.115 i przepracowałem nim nieco ponad 40mth i jak narazie nie mam mu nic do zarzucenia. Pali przy każdym mrozie, z biegów to tylko 3 ciężko wchodzi przy zimnym oleju ale jak już się rozgrzeje to jest ok. Spalanie w cyklu mieszanym(praca turem, transport, obiazd pól itp) 100l na 34mth. Jedyny minus jak narzaie to słaby nawiew na przednią szybe... Częst parowała a wloty powietrza są tak rozmieszczone, że ciężko żeby odparowała... testowałem jego podnośnik to przy kos 3m radził sobie bez problemu nawet go nie podnosiło, ale już przy pługu 4 skibowym obrotowym Vogel&noot już pompa wyła... a o obracaniu nie było nawet mowy... podstawowym ciągnikiem w moim gospodarstwie jest t6070 a t5.115 ma być pomocniczym(praca turem, opryski, transport). W transporcie przy załadunku 16t pszenicy radzi sobie dobrze, jedynie przy wzniesieniach ma troche problem ale redukcja na żółwia i daje rade.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1

Sokolik87 to spalanie wyszło super a ile waży ten pług ja też odbieram w lutym t5.95 znajomy testował t5.105 w gruberze 3metrowym około 8litrów po gorczycy na MTG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Witam

jako podstawowy ciągnik to do małego gospodarstwa, a tak to głównie ciągnik pomocniczy i do pracy z turem bo jest bardzo zwrotny, jak go przyprowadziliśmy to go sprawdzaliśmy pod cięższymi maszynami, przy uprawowo siewnym (QUICK na talerzówce) dźwigało przód, przy podorywkowym sobie radził, przy opryskiwaczu na polu ojciec był wniebowzięty ;D a tak w porównaniu do T6070 to jest zrywniejszy świetnie reaguje na gaz, troszkę gazu i prawie dęba staje

 

aha i w porównaniu z ciągnikami tej klasy to ma chyba najlepsze parametry (udźwig, pompa olejowa i jest cięższy od konkurencji) jedynie pojemność silnika troszkę martwi ale jak ma mniej palić.............

 

Większa masa w małym ciągniku nie zawsze jest zaletą. W dodatku ma staro dawną skrzynię biegów, konkurencja oferuje sporo więcej. Jak wejdzie T5 EC to wtedy dorówna konkurencji ale zapewne cena już też nie będzie taka przyjemna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

W T5 jest podobna skrzynia jak w jego poprzedniku i ani w tym ani w tym u nikogo znajomego nie zepsuła się a u mnie to maszyna popularna, więc dla mnie skrzynia 24x24 w T5 to zaleta, niezawodna póki co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

jeśli była by dostępna skrzynia EC, to byś ja wybrał? Czy uznał byś ją za wadę, bo jest zbyt skomplikowana?

Jak dla mnie lepsze parametry oferuje np DF Agrofarm Profiline.

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mirasgn    0

Witam. Ja mam T5.115 i przepracowałem nim nieco ponad 40mth i jak narazie nie mam mu nic do zarzucenia. Pali przy każdym mrozie, z biegów to tylko 3 ciężko wchodzi przy zimnym oleju ale jak już się rozgrzeje to jest ok. Spalanie w cyklu mieszanym(praca turem, transport, obiazd pól itp) 100l na 34mth. Jedyny minus jak narzaie to słaby nawiew na przednią szybe... Częst parowała a wloty powietrza są tak rozmieszczone, że ciężko żeby odparowała... testowałem jego podnośnik to przy kos 3m radził sobie bez problemu nawet go nie podnosiło, ale już przy pługu 4 skibowym obrotowym Vogel&noot już pompa wyła... a o obracaniu nie było nawet mowy... podstawowym ciągnikiem w moim gospodarstwie jest t6070 a t5.115 ma być pomocniczym(praca turem, opryski, transport). W transporcie przy załadunku 16t pszenicy radzi sobie dobrze, jedynie przy wzniesieniach ma troche problem ale redukcja na żółwia i daje rade.

Witam

Zastanawia mnie to co napisałeś odnoście pługa 4-skibowego obrotowego. Razem z T5 kupiłem AKPILA KM80 3+, z myślą dokupienia 4 korpusu. Z trzema korpusami radzi sobie bez problemu. Myślisz, że gdybym dołożył czwarty, nie poradzi sobie z nim?? Nie ukrywam, że się tym trochu zmartwiłem :-(. Jaki jest problem z obracaniem przy czterech korpusach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj