pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

adikpl1    257

A może ktoś napisać jak jest z obsługą filtra DPF w T5, czy w instrukcji jest jakaś wzmianka co ile trzeba go serwisować/wymieniać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

w instrukcji jest napisane ze co 3000 godzin konserwacja filtra u dealera jezeli kontrolka sie wczesniej nie zapali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

moj ma od kwietnia 2011 1817h i jak do tej pory sprezarka na gwarancji i turbo, tak to nic sie nie dzieje


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

Hah ogrzewany garaż :D Coś Ty mam zdjęcie gdzie stoi całą zimę można luknąc w galerii. I nie ma żadnych problemów z odpalaniem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
porak    1

boniek19 faktycznie masz pecha ...

 

Byłem ostatnio w Rolmax-ie i jeździłem dwoma T5 i odpaliły z pierwszego przy -15, stoją cały czas na dworze i niebyły wcześniej odpalane... więc bajko pisarzom mówimy stanowcze NIE :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oj tam oj tam.. niektórzy myśle ze jak kupia reniferka to będzie bez awaryjny ;]]... każdy ciągnik może się popsuć to poprostu maszyna . a druga sprawa jak dbasz tak masz. znajomy ma JD.. to np. filtry paliwa wymienia dopiero jak kombajn czy to ciągnik staje.. bo szkoda kasy... no więc sie potem dziwić że sie psuje :) posiadamy NH T6070 plusa. i przy - 15 odpala bez problemu a stoji w zimnym garazu metalowym. a mamy też zetora proxime co stoji w garażu murowanym gdzie temp. niespada poniżej 0, ma akum. 180 amper. i musi mieć grzałke w bloku bo nieodpali ;].. ps ma nowe koncówki wtrysku i świece zarowe :) poprostu ten typ tak ma. w przyszłości zastąpi go prawdopodobnie T5. i o zetorze niechcemy słyszec .Zaraz pewnie będzie fala krytyki bo krytykuje zetora hehe :) wesolych świat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

miałem do wyboru t 5 115 t 5060 lub fortere 105 ,wybrałem t 50 60 -t 5 odrzuca małym silnikiem i jego wygląd jest dziecinny nawet sam mechanik który był na przeglądzie powiedział że dobrze zrobiłem nie kupując t5 bo się zaczyna już bal .(to jego słowa) a tak powarznie gdybym miał jeszcze raz kupic byłby to zetor fortera to jest moc a nie jak tu liczby bez pokrycia chodzi o konie mechaniczne i ten delikatny wyrób.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutmen123    8

to czy maszynka odpali duże zależy od paliwa jakie macie zalane....a mówienie że mój jd opalił a nh nie odpalił i później porównanie to trochę mała znajomość tematyki.. Zarówno jd, nh, case, fendt i długo możnabyłoby wymieniac bazuje na tej samej technice wtrysku paliwa tj. common rail. I mogę się założyć, że wszyscy macie wykonane to przez firmę Robert Bosch. Rzadkością są pompy produkowane przez firmę Denso. Jasne że tu dużaj znajdzie się szpeców i powiedzą moje c 330 pali lepiej niż new holland. Powiem tak jak chcemy porównywać to postawmy je koło siebie na takim samym mrozie, na takim samym paliwie i oleju. Wymienmy filtry paliwa i wtedy porównujmy... Bo wirtualne porównania z cyklu : "bo mój lepiej zapalił na mrozie ....a ten nie"

Wesołych Świąt wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

Kolego i tu się z tobą zgodzę tylko ze mój NH i c 360 stoją koło siebie na tym samym paliwie fakt oleje się różnią i ten stary zapalił a ten nowy nie chce. Fakt sąsiad ma NH 50 40 i woził mi słomę bo mój nie odpalił. I błąd jaki zrobiłem to nie wziąłem starego modelu tylko nowy na common rail.!!! I teraz czekam do wiosny he he . Wesołych Świąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honest    2

Boniek19 - Twój profil wygląda jak twór firmy konkurującej z newholandem. Miałem okazję odpalać T5 w zimie przy ok -10 stopniach celsjusza i odpalił od razu bez żadnych problemów, a ciagnik T5 ma bardzo fajna kabine, przestronną oraz mega fajowy skręt. Dla mnie ten traktor to bardzo ciekawy produkt i pewnie bedzie mial sprzedaz duza bo z tych co znam to kazdemu sie spodobal. Pozatym gdybys mial problemy z ciagnikiem takie jak piszesz to zadzwonilbys na serwis i zrobiliby ci to zapewne juz dawno.

Edytowano przez honest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

Kolego przede wszystkim zlej go porządnym paliwem to odpali jak by ci nie zamarzło to byś nie czekał do wiosny tylko wzywał serwis a serwis do paliwa wymiany na gwaranci nie przyjedzie za fri to czekasz na odwilz jak kolega który ma td i w tamtym roku stał cała zimę bo miał letnie paliwo i nie mówił że gówno mnie w tamtym roku zastała zima na letnim paliwie wlałem dodatek i tak były problemy a jak poszła werwa to bez problemu każdy odpalał i nawet stary mtz przy minus 24 odpalił za jednym strzałem bez żadnego podgrzewania i stał pod chmurką następna sprawa c360 pójdzie na bele gunie to więc nie dziw się że NH nie odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Ursus 3512 i c-330 na tym samym paliwie , ta sama temp , filtry nowe , wszystko ok , c 330 pali praktycznie za raz a 3512 trzeba kręcić :)

 

Za miesiąc będzie t5060 to zobaczymy :)


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michajlo    0

Witam. Po nowym roku mam odbierać T5 95, który w tej chwili stoi w Warpolu. Byłem tam pod koniec ostatnich mrozów obejżeć moją maszynę i trochę się zaskoczyłem pozytywnie, bo odpalił przy -12 za raz mimo podobno letniego paliwa i braku śladów wokół, czyli na pewno nikt go nie dogrzewał przed moim przyjazdem (podobno stał tak już tydzień). Także nie ma co hejteżyć panowie:) Będzie jak będzie, ale jak na razie źle nie jest:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

letnie paliwo i może jeszcze woda w układzie ;) zapalić na letnim zapali, tylko po 3 minutach zgaśnie i mamy filtry do wymiany :P

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek91    0

Zastanawiam się nad kupieniem Nh T5 95 oglądałem go u dilera mówi 150 tys. netto warto go kupić ..Napisał by ktoś jak sie mu sprawuje i ile daliście za swoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol6530    1

jeśli w tej cenie jest instalacja pneumatyczna i jest to wersja z szyberdachem i mocniejsza pompa hydrauliczna to warto a u który diler zaproponował ci taka cenę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hassi37    21

Mi za 154 000 netto bez pneumatyki model t 5.95 z wzmocnioną pompą klima skrzynia 24x24 obciązniki na przód opony tył 540 przód chyba 460 trzy prędkości wałka 3 wyjścia hydrauliczne fotel komfort siedzenie pasażera . Janek 91 a jakie wyposażenie za 150 000 tyś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michajlo    0

letnie paliwo i może jeszcze woda w układzie ;) zapalić na letnim zapali, tylko po 3 minutach zgaśnie i mamy filtry do wymiany :P

Spokojnie: póki u dilera stoi, to się filtrami nie martwię. Pneumatyka założona, teraz tylko blachy z urzędu odebrać i zjeżdżam sprzętem do domu. Całość w pełni przygotowana, że zacytuję panów z serwisu. Jak radzicie docierać sprzęt? Na miły złego początek ze dwie godziny będzie na własnych kołach jechał do gospodarstwa. A co potem? Długo toto docierać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a potem do normalnej pracy, byle nie ponad siły :P Jak już wiele razy na forum było: teraz ciągników się nie dociera, proces technologiczny produkcji silnika jest tak dokładny, że proces docierania w gospodarstwie jest zbędny, a wręcz nie wskazany :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michajlo    0

A mimo to serwisanci proponowali parę godzin dać mu luzów. Tylko niedookreślili. Dzięki za info:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj