pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel33311    0

ja palilem przy -10 i bez zadnego problemu a stal 4 dni bez palenia

 

moj drogi filmik:

Edytowano przez pawel33311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokolik87    0

Witam! 2 tyg temu wkońcu przyprowadziłem T5.115 kosztował mnie 165tys netto w ful opcji(z dodatkową pneumatyką jednoobwodową koszt 5tys). Dodatkowo założyłem mu tur. Jak narazie zrobiłem nim 8mth. Jego największym atutem jest zwinność. W porównaniu do t6070 to można bączki nim robić... Mrozu się nie boi pali dobrze. Ma ktoś jeszcze ten model?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Ja dziś jeździłęm na placu t.5.105 i powiem szczerze że t5060 bardziej mi się podoba, ma większą przestrzeń w kabinie , ten fotel pasazera nijak nie pasuje w tym t5 , nie chciałbym na nim jeździć przez godzinę , dźwignia zmiany biegów daleko , trzeba sięgać jak ktoś ma krótki rączki . Opony wystają za błotniki , prześwit pod nimi brzydko wygląda , , jak na swoją moc ma duże gabaryty i jak ktoś nie wie to powie że ma ze 150Km.


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Dokładnie, miałem podobnie odczucie, że to dużo większy ciągnik. W kabinie nie bardzo się przyzwyczajałem, bo miał za mało paliwa, ale ta maska i pod maską to trochę mnie przeraziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sokolik87    0

Sokolik87 a gdzie kupowałeś jeśli można wiedzieć! jak się sprawuje z turem?

 

 

Kupiłem w SMR Pyrzyce zachodniopomorskie. jak narazie nie pracowałem nim zbyt wiele bo jak narazie tylko odśnieżanie i przewiozłem pare ton nawozu ale bardzo dobrze mi się pracowało. Mam przy nim łyzke 2,4m Polecam

 

Ja dziś jeździłęm na placu t.5.105 i powiem szczerze że t5060 bardziej mi się podoba, ma większą przestrzeń w kabinie , ten fotel pasazera nijak nie pasuje w tym t5 , nie chciałbym na nim jeździć przez godzinę , dźwignia zmiany biegów daleko , trzeba sięgać jak ktoś ma krótki rączki . Opony wystają za błotniki , prześwit pod nimi brzydko wygląda , , jak na swoją moc ma duże gabaryty i jak ktoś nie wie to powie że ma ze 150Km.

 

 

Bez przesady z tymi gabarytami... mam też t6070 i jak je postawie obok siebie to jest spora różnica... opony wystają bo są 520, zawsze można założyć węższe... dzwignia zmiany biegów daleko? wystarczy przesunąć fotel... prześwit mi się podobał bo można dobrze go wymyć po sezonie... ale ja zainstalowałem dodatkową pneumatyke i prześwit zniknoł...

Edytowano przez Sokolik87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

520 czy 540 opony?

Ale postaw go przy T5060.

Mi ta maska się nie za bardzo podoba, bo będzie przy turze przeszkadzać.w T 5060 jest nie za bardzo.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

Witam jestem nowy na forum i nowym nabywca ciagnika new holand T5 105 i powiem ze lipa nie polecam nikomu majgorszy nabytek jaki zrobiłem fajnie sie jezdzi ale jak sie psuje tragedia mam miesiac i serwis 10 razy za kazdym razem jakis czujnik czy cos tragedia!

Edytowano przez boniek19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Widać Tobie boniek19 trafił się jakis felerny egzemplarz dwóch kolegów wyzej ma i nie narzeka tak to jest jak nowosc wchodzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

te ciagniki to smiech - 10 i ciagnik nie odpalił takiego gówna nigdy nie miałem stary ursus c 360 pal jak dziecko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

aby udowodnić, że twoje słowa to nie zwykłe hejterstwo, wstaw jakąś fotkę swojego ciągnika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

W tamtym roku mojego T5060 paliłem przy minus 20 i nie było problemu. Ten silnik od razu mi się nie podobał.

Ale jak 2 lata temu byłem w Deutz to przy mrozie -25 w nocy tylko jeden Same odpalił 80km i MTZ.

Jednego 100km próbowaliśmy odpalić z dodatkowymi aku i na samostarcie i nie dał rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
osibuhaj    16

no ja też miałem zamówionego na styczeń i do odebrania t5 105 ale jednak wole dołożyć i kupić Agrofarm 420 ProfiLine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

koledzy zacznijmy od tego ze ciągniki seria 5000 miały inne silniki i może odpalał przy – 25 Ale mój T 5 105 nie odpalił przy – 10 zaznaczę ze paliwo było ok. I ja nie kupie już nigdy new hollanda fajnie się jeździ i nic poza tym dziadostwo najgorsze ze musze go mieć 5 lat ciekawe co wtedy będzie się działo . A pro po fotek postaram się jutro wstawić. Agrofarm ciut lepszy niżeli new holland oczywiście chodzi o awaryjność ale szału nie ma ale wygoda beznadziejna nie wiem jak jest w ProfiLine mowie o zwykłym . Ja teraz kupując ciągnik dołożył bym i kupił joh deere masz wtedy pewny ciągnik! Albo kupił MTZ płacisz mało wiec nie ma co wymagać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Znajomy w tym tygodniu też mówił że jak skończy 5 lat to JD sprzedaję. I to 6930. Ma go dość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

Ja mam nowego t6 i przy dużych mrozach podchodze i pali na strzała od pierwszego razu :P. Dodam że ciągnik jest na AdBlue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boniek19    0

Bardzo ciekawe pewnie trzymasz go w garażu w dodatku ogrzewanym albo tylko mój nie odpalił a ma zaledwie 40 mtg . Ja znam takie osoby które coś kupiły i chwalą chodź serwis co tydz. u nich jest ! Ja po prostu pisze prawdę by inni rolnicy wiedzieli w co się pąkują! A może tylko mój NH nie odpalił przy - 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj