pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

tomek73    574

W Marcinowicach nie dawno mieli 105. Ktoś tu z forum ją do domu przyprowadził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

W Marcinowicach mieli T5.115 - byłem ją oglądć i jeździłem nią. Bardzo fajny ciągnik ale jest krótki i trzeba dużo na przodzie wozić jeśli ma się ciężką maszynę na tyle. Marcinowice to oddział Legnicy a jak dzwoniłem do legnicy to mówili że nie mają takiego ciągnika - mimo że na placu w Marcinowicach stał - zero porozumienia między oddziałami. Za model 115 z najprostrzą skrzynią, najszersze opony, max obciążników zaproponowano mi 180 tyś netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

A może to był 115.

24 października przyjechał.

Ten ciągnik jest sprzedany, @dkri z forum go kupił, tak pisał.

Jeszcze stoi, Skrzynie 24x24 i chyba on jest na pełnym wypasie.175 powiedzieli że bym takiego wyrwał.

Osobiście oprócz kabiny to nie zbyt mi się podoba.

Maska dużo wyższa, zabiera widoczność do tura.Na tym silniku napchane że palca nie włoży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kgbck    6

Patrzac po sasiadach ktorzy sobie pokupowali NH roznej masci doszedlem do jednego wniosku :) Niemasz klopotow to sobie kup NH:) Niestety coraz czescie slychyac tylko komentarze od wlascicieli wszystko tylko nie to g....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marrcnwlkp    0

czy t5 da rade z 4 skibowym obrotowym unia ibis xl plus wał??? czy t5 do pracy z sipma farma2 nie za duzy?? co sadzicie?? czy moze lepiej kupic t4 z turem do lekkich prac,zwożenie słomy siana prasowanie czy t5??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

ja to bym jeszcze 5 skibę dołożył i podwójny wał :lol: kolega chyba t5 na oczy nie widział, że mu takie sprzęty chce zapinać :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Marcinwlkp@ masz kolego wyobraźnie :D


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marrcnwlkp    0

przy t5 przedni tuz i moze pojdzie a na str uni zapotrzebowanie mocy na ibisL(3+1) 90-110km a t5.115 na 32ha chyba nie warto kupowac t6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

napisałeś XL, a tam zapotrzebowanie mocy jest od 110 do 140 KM bez wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Kolega bogdan@ ma razje. Wcześniej napisałeś XL. No raczej na taki areal to t6 za duży :D. T5 i unia ibis to tak będzie śmigał w nim :D


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Koledzy tak jak wcześniej pisałem mam możliwość zakupu jeszcze nh t5060 za 172 brutto bez ehr i przedniego tuz.

Skoro piszecie , zę nowy model t5.105 jest droższy o ok 10-15 tyś to czy warto dołożyć i kupic nowy model czy pozostać przy starym ? Proszę o poradę bo mam tego t5060 zaliczkowanego i dealer nalega do podjęcia decyzji.


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Powiem szczerze że wolał bym T 5060. Fakt że mam takiego, ale jak oglądałem T5 to nie bardzo mi podchodzi. Koło silnika tak wszystkiego napakowane że nie ma gdzie ręki włożyć. Maska mocno wysoka, ogranicza widoczność przy turze.

Po drugie on zaczyna kosztować od 175-180 netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

W t5 masz po prostu wiecej elektroniki i troche większy komfort w kabinie. Poza tym dodatkowo siedzenia dla pasażera itp :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

Więcej elektroniki?, proszę o jakiś przykład bo ja jej nie widziałem.


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kristaps    9

To ja wiem cr i filtr cząstek, a jeśli chodzi o zmiany to dach panoramiczny, pedał gazu teraz jest bliżej i wygodniej się go naciska, siodełko pasażer oraz tylne boki kabiny są zaokrąglone a reszta to bez zmian


,,Unia Europejska jest instrumentem Niemieckiej hegemonii w Europie.'' Margaret Thatcher

Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawido1352    7

Kistaps@ no może masz racje przesadziłem z tą elektroniką. Ale teraz wydaje mi sie że w t5 masz tak bardziej wszystko pod ręką. :D. Ja mam t6 więc u mnie całkiem inaczej i przytulniej hehe:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel33311    0

ja mam t5 105 i plug ibis l3+ i sobie zamowielm czwarta skibe i jezdzilem nim w polu nawet nie czuje ze te 4 skiby ciagnie naprawde bardzo fajny ciagnik

 

tu macie moj krutki film:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel33311    0

no jeszcze nie ale wlalem 120 l, i zobilem jakies 25 mph (5 h oralem i 3 h z talezowka i 40 km przejezdzilem na pusto )

Edytowano przez pawel33311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

Jutro jadę do dealera dogadać na tip top nh t5060 , zaliczkowany za 172brutto , nie chcę nowego modelu , cena t5.105 zaczyna się od 165tyś netto, także 30tyś dopłacać to mi się nie uśmiecha.


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


    • Przez damian1994lub
      Witam. Problem w new holland td5050 z rewersem hydraulicznym. Po zrobieniu rewersu w neutralne polozenie ciagnik jedzie do tyłu. Po zaciagnieciu hamulca badz napotkaniu niewielkiej przeszkody zatrzymuje sie. Czy miał ktos podobny problem ? co z tym zrobic ? Po zgaszeniu ciagnika w pozycji neutralnej na włączonym biegu jest szarpnięcie.  Jak ciagnik jest zimny z  dużym oporem wchodzą biegi a nawet czasami nie idzie wbić biegu trzeba zgasić ciagnik włączyć bieg i dopiero odpalić i wtedy przełączyć rewersem kierunek jazdy.  Jak jadę i zmieniam bieg to jest wszystko ok. Przy zmianie kierunku jazdy rewersem tez powstaje szarpnięcie.  
      Bede wdzieczny za odpowiedz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj