pawlo694

New Holland T5.115 cena?

Polecane posty

Arek    218

Ja wczoraj na Dniach Kukurydzy w Szepietowie widziałem T5.105(nawet jeździli nim z siewnikiem punktowym Kuhn-a). Wrażenia z ogledzin poprostu super, praca silnika zaje****a(cichutka), filtr cząsteczek stałych robi swoje-z komina zero dymku(a to dla mnie ważne bo nie lubie jak z komina wali na czarno), w kabinie też fajnie, wszystko pod ręką, siedzenie bardzo wygodne. Ciągnik sprawia bardzo dobre wrażenie ogólne. Cena wg mnie też bardzo przystępna. Chyba na wiosnę będę się starał żeby dostać takiego na testy, a w przeciągu 2 lat chcę wymienić stary ciągnik na nowy i chyba wybiorę NH T5.115.

 

NH już od wielu lat ustawia silniki tak aby nie dymiły, nawet z normą tier 2 nie puszczają dymków.

A filtr cząstek stałych to wcale nie jest taka fajna rzecz zwłaszcza jak zaczną się problemy z jego wypalaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Baarth    20

b0gdan jeśli mogę Ciebie prosić to napisz jakie rozwiązania w ciągnikach wymienionych przez ciebie powodują ze komfort pracy jest lepszy niż w NH ??


New Holland T7.185; New Holland T6050 Plus; New Holland T6050 RC; New Holland T5060; New Holland TC5050; Kverneland 150S x 2 ; Kverneland Exacta HL; Unia Kombi ; Apollo 16 ; Pottinger 3003 S i pare innych "zabawek"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

przede wszystkim zdecydowanie lepsze skrzynie biegów. W przypadku CASE, Valtry i DF dodatkowo możliwość zastosowania wielofunkcyjnych podłokietników, elektro-hydraulicznego sterowania zaworami hydrauliki zewnętrznej. Zę juz nie wspomnę o tym, że skrzynia dual command ma masakryczne straty w przekazywaniu mocy na koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

nh t5 jest najciekawszy w przedziale 80-110 km ale porównując ciągniki pod względem ceny, za te pieniądze co nh t5 nie kupi ani valtry n, ani jd 5r, ani agrofarma pl, ani case cs pro, ani mf 5400 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

T5 to możesz sobie porównać z agrofarmem (ale ze zwykłą wersją nie PL)


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plus6070    0

Sowa a co ma wspólnego T5.105 z T6.155? Przecież to całkiem inne ciągniki. T6 jest duże, 6 cylindrowe, do innych maszyn i raczej innych prac.

 

Dual Command o ile się nie mylę był (tyle, że z długimi lewarkami) w starym T5000 i strat nie widzę, a jest taki u nas w okolicy i dużo nim facet pracuje bez zarzutu. MF widziałem u dilera - jest krótki, ma mniejszy udźwig...nie mówiąc już o serwisie który u nas MF ma słabą opinię. Valtra u nas w sumie nie ma serwisu, jedynie sprzedać. w nh podoba mi się to, że nawet w standardzie ciagnik jest bogato wyposazony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Bogato wyposażony? T5? Dobre.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plus6070    0

A czego Ci w nim brakuje? Rozmawiałeś z dilerem dokładnie o T5? Ja mam NH T6070plus i jestem z niego bardzo zadowolony, dalej znajomy ma T5000 i też bardzo zadowolony, teraz kolega planuje zamawiać T5 i mnie się ciągnik i jego wyposażenie bardzo podoba, tym bardziej, że oglądneliśmy chyba wszystko co można u konkurencji. Dodatkowo diler od nh w moim rejonie ma najlepszą opinie o serwisie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

Kolego @Arek jak już wcześniej napisałem to że nie dymią bardzo mi odpowiada, a co do filtra cząsteczek to się okaże co to za ustrojstwo

co do tak masakrycznych strat na przekładni niezawsze jest to prawda, bo dużo ludzi pracuje na Dual Command i ciągną te same maszyny co np Mf 5400, Jd 5r czy inne w tym samym przedziale mocy.

Sorki ale nie rozumiem rozumowania niektórych z was! Gdy pojawia się jakaś nowość to z miejsca leci fala krytyki że mała pojemność silnika, a to przekładnia nie taka, wyposażenie w standardzie słabe (mam rozumieć że w Jd 5r jest lepsze?). Czy wy chcecie żeby w ciągniku za nieco ponad 200 tyś była przekładnia bezstopniowa? Dla mnie to jest śmieszne że od ciągnika za 200 tyś się wymaga tego samego co od ciągnika za 400 tyś!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Dual Command o ile się nie mylę był (tyle, że z długimi lewarkami) w starym T5000 i strat nie widzę, a jest taki u nas w okolicy i dużo nim facet pracuje bez zarzutu. MF widziałem u dilera - jest krótki, ma mniejszy udźwig...nie mówiąc już o serwisie który u nas MF ma słabą opinię.

Wg testu dlg straty na tej przekładni są dwa razy większe niż np. na przekładni w JD 5R.

Opinia na temat serwisu korbanka, to sprawa indywidualna, ja na nich złego słowa nie powiem :P ale słyszałem różne opinie ;)

MF krótki??? MF 5455 ma 20 cm większy rozstaw osi, to raczej NH jest krótki :P udźwig 400 kg mniejszy, ale w opcji 600 większy.

 

co do tak masakrycznych strat na przekładni niezawsze jest to prawda, bo dużo ludzi pracuje na Dual Command i ciągną te same maszyny co np Mf 5400, Jd 5r czy inne w tym samym przedziale mocy.

Sorki ale nie rozumiem rozumowania niektórych z was! Gdy pojawia się jakaś nowość to z miejsca leci fala krytyki że mała pojemność silnika, a to przekładnia nie taka, wyposażenie w standardzie słabe (mam rozumieć że w Jd 5r jest lepsze?). Czy wy chcecie żeby w ciągniku za nieco ponad 200 tyś była przekładnia bezstopniowa? Dla mnie to jest śmieszne że od ciągnika za 200 tyś się wymaga tego samego co od ciągnika za 400 tyś!

wszystko zaczęło się od sierdzenia kolegi @wysoki24 że nie ma lepszego traktora w przedziale 90-110 KM dlatego przedstawiliśmy argumenty, że jest to bzdura, bo za ciut większą kasę mamy lepsze ciągniki. Niech NH do do tej serii przekładnię z serii T6000 np EC i wtedy będziemy mówić o T5 jako o prawdziwym konkurencie dla ww ciągników :P

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek10314    196

@bOgdan myślę że trochę źle się wyraziłeś twierdząc że żeby być konkurentem dla innych marek T5 musiałby mieć sporo lepszą skrzynię. Jesli się porównuje ciągniki to trzeba brać pod uwage wszystkie podzespoły ciągnika, ja muszę powiedzieć że zaawansowanie techniczne tego ciągnika nie odbiega od konkurentow innych marek i tu musisz przyznać mi rację. Co do skrzyni to ja musze przyznać tobie rację, bo nie jest to jakaś super zaawansowana technologia tylko zwykły mechanik z półbiegami. Jeszcze jest taka kwestia że zależy jakiej przekładni kto potrzebuje np ja 60% czasu spędzonego w ciągniku jeżdżę z prasą belującą i dla mnie nie jest tak ważna przekładnia, (bo prędkość sobie dopasuje za pomocą półbiegow) jak eh załączanie i miękki start wom, eh rewers z regulacją agresywności sprzęgła i ogólny komfort jazdy i obsługi. Jeśli jest ktoś bardziej wymagający to decyduje się na ciągnik z wyższej półki cenowej poprostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goralo3007    0

mialem okazje sie dzisiaj przejechac t5.95. bardzo fajny ciągnik i w porównaniu do seri TD jest duzy gabarytowo ale bardzo zwrotny.

jezdzi sie bardzo przyjemnie. Sprawia wrażenie silnego ciągnika ale jak z tym bedzie to sie okaze w polu. A juz za miesiąc powinien byc na moim :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goralo3007    0

jezdziłem w mrągowie. niestety filmiku nie mam a teraz bede na niego czekał az mi przywioza. jak tylko bede go miał to do razu bedzie wstawka. przyblizony termin to poczatek listopada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bgbg    5

przyblizony termin...fajne określenie.

wierzyć się nie chce,że zamawiając teraz otrzymasz T5 w listopadzie,ale...życzę powodzenia

ja czekam od grudnia.przyblizonych terminów było wiele.a mam otryzmać ciągnik na początku listopada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

W tym roku chyba raczej nikt nie dostanie t5 :D. Także nie róbcie sobie nadzieji


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

No bo jak mają tylko 3 egzemplarze pokazowe na całąpolske od miesiaca i żadnego wiecej nie dostali to liczysz na to że Ty akurat bedziesz mial go w listopadzie ? :D dobry jesteś :D. Chodźby były to najpierd dostana Ci co mieli mieć je w lutym :D. Tak samo jest z serio t 6. Lecz z tej serii jest troche wiecej egzeplarzy. Znajomy przyprowadzil ( lipcu t6.120. Ponoć w polsce jest ich tyle w gospodarstywacg ze na palcach u dwóch dłoni sie policzy :P

Edytowano przez Prezes1352

Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

u mnie sąsiad wczoraj przyprowadził t6.175, a zamawiał w marcu :) poza tym w pol agra płońsk stoi kilka sztuk, więc chyba jest ich troche więcej niż na palcach dwóch dłoni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Ostatnio na trasie wydaje mi się że widziałem t5.95 jak jechał na lawecie razem z dwoma innymi TD w okolicach Szczercowa także zaczynają się pojawiać pierwsze modele w kraju. To dobrze, mam nadzieję żę w końcu dostaniecie swoje wymarzone i długo oczekiwane zabawki ;)


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj