damianluzak2

Problem z opuszczaniem podnośnika

Polecane posty

Witam! Mam problem z podnośnikiem w moim MTZ. Mianowicie bardzo wolno opuszcza. pod kabina w tym regulatorze z lewej strony mam taka małą dźwignie którą się przełącza ta regulacje siłową neutralną i pełzającą. Dodam że to działa elegancko. Nad nią jest takie kółko do regulacji czegoś ale jak nim kręcę to nic się nie dzieje. Jak opuszczam pług 5x35 muszą to robić na docisku bo za długo to trwa normalnie. A katorga zaczyna się jak robię w polu w kultywatorze albo bronach. ktoś miał taki problem? Z góry dzięki

Dodam że filtr był wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo się coś zaciera, albo zatyka. Odkręć fotel kierowcy i zamień węże na siłowniku. Jak opadnie szybko w jednym z kolanek w regulatorze jest dławik. Sprawdź go albo wywal.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie dodam że na pewno się nie zaciera nic bo jak odczepilem siłownik od ramion to chodzą lekko. Dodam jeszcze że jak dzwignia jest ustawiona na luz to jak się złapie za ramiona podnośnika to jest tak samo ciężko je podnieść jak i opuścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamieniłem węże miejscami, w jednym była taka podkładka to ją wyrzuciłem i jest to samo. Pytanie czy w tym regulatorze ustawia się gdzieś szybkość opuszczania czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

witam podłącz sie bo też mam problem z podnośnikiem w mtz.

w moim przypadku bardzo głośno słychać pompe i wolno podnosi, po kilku przejazdach podnosi normalnie i później znów powoli co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem w mtz 82 podnośnik podnosi elegancko ale jest problem z opuszczaniem na zimnym oleju strasznie ciężko i wolno opuszcza . pod ciężarem opuszcza okej . Może ktoś wie jaka może być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo jest gdzieś jakiś zaworek dławiący i przy gęstym oleju dzieją się takie rzeczy. Ja po wymianie uszczelnienia na siłowniku tak miałem, że ramiona musiałem opuszczać (wymuszać) rozdzielaczem. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Oryginalnie jest zaworek dławiący , żeby maszyna zawieszona na tuz nie robiła "bum" przy opuszczaniu i on przy zimnym oleju dość solidnie dławi , i jeśli mamy do tego w hydraulice hipol to w zimie jest masakra.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zaworek jest w jednym z kolanek wkręconych do regulatora pomiędzy nim a siłownikiem. U siebie swojego czasu go wywaliłem i nic się nie zmieniło.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj