damianluzak2

Problem z opuszczaniem podnośnika

Polecane posty

Witam! Mam problem z podnośnikiem w moim MTZ. Mianowicie bardzo wolno opuszcza. pod kabina w tym regulatorze z lewej strony mam taka małą dźwignie którą się przełącza ta regulacje siłową neutralną i pełzającą. Dodam że to działa elegancko. Nad nią jest takie kółko do regulacji czegoś ale jak nim kręcę to nic się nie dzieje. Jak opuszczam pług 5x35 muszą to robić na docisku bo za długo to trwa normalnie. A katorga zaczyna się jak robię w polu w kultywatorze albo bronach. ktoś miał taki problem? Z góry dzięki

Dodam że filtr był wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo się coś zaciera, albo zatyka. Odkręć fotel kierowcy i zamień węże na siłowniku. Jak opadnie szybko w jednym z kolanek w regulatorze jest dławik. Sprawdź go albo wywal.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie dodam że na pewno się nie zaciera nic bo jak odczepilem siłownik od ramion to chodzą lekko. Dodam jeszcze że jak dzwignia jest ustawiona na luz to jak się złapie za ramiona podnośnika to jest tak samo ciężko je podnieść jak i opuścić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zamieniłem węże miejscami, w jednym była taka podkładka to ją wyrzuciłem i jest to samo. Pytanie czy w tym regulatorze ustawia się gdzieś szybkość opuszczania czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciapek16    0

witam podłącz sie bo też mam problem z podnośnikiem w mtz.

w moim przypadku bardzo głośno słychać pompe i wolno podnosi, po kilku przejazdach podnosi normalnie i później znów powoli co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem w mtz 82 podnośnik podnosi elegancko ale jest problem z opuszczaniem na zimnym oleju strasznie ciężko i wolno opuszcza . pod ciężarem opuszcza okej . Może ktoś wie jaka może być przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo jest gdzieś jakiś zaworek dławiący i przy gęstym oleju dzieją się takie rzeczy. Ja po wymianie uszczelnienia na siłowniku tak miałem, że ramiona musiałem opuszczać (wymuszać) rozdzielaczem. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Oryginalnie jest zaworek dławiący , żeby maszyna zawieszona na tuz nie robiła "bum" przy opuszczaniu i on przy zimnym oleju dość solidnie dławi , i jeśli mamy do tego w hydraulice hipol to w zimie jest masakra.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zaworek jest w jednym z kolanek wkręconych do regulatora pomiędzy nim a siłownikiem. U siebie swojego czasu go wywaliłem i nic się nie zmieniło.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj